stripcollecties van leden

Avatar kaaike
33
Surya schreef
Uiteindelijk is de opbrengst genoeg om 40% a 50% van de jaarlijkse kost van de hosting te dekken, de rest betaal ik zelf bij. Deze site kost mij dus geld.

Dat wist ik niet. Mag ik je dan bij deze zeggen dat ik je werk, inspanningen en investeringen enorm waardeer? Heel veel dank daarvoor!

Ik ben sinds kort lid, vooral omdat ik mijn strips in een (externe) database wilde opslaan. Maar gebruik deze site al ruim een jaar. Als naslag bij het offline beheren van mijn verzameling. Ik heb geen Matla of andere catalogus. En miste die vrijwel niet. Want op deze site vond ik het meeste (toch ruim 95 procent) van de informatie die ik zocht. Mede dank zij een heel prettige navigatiestructuur, die zelfs voor een superdigibeet als ik, hanteerbaar is.

Echt, heel veel lof voor dit project. En nog meer dank!

Kaaike
Geplaatst op 19/12/2009 Citeren
Avatar
kaaike
Geplaatst op 19/12/2009
Crew
Avatar Surya
13273
Waarvoor dank :)
Geplaatst op 20/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/12/2009
Ik ben helaas zo'n 'profiteur' die wel geniet van de site, maar het gevoel heeft er niets voor terug te doen, wegens véel te weinig tijd :(
Mocht je ooit overwegen een lidgeld te vragen ... I'm ready, willing and able :) Ik betaal tenslotte ook voor bijvoorbeeld mijn abo op Brabant Strip hé.

Ik kan me niet indenken dat reguliere gebruikers van de site hier een probleem mee zouden hebben. 't Wordt wellicht wél moeilijker om nieuwe 'klanten' te krijgen (Ik zou zelf ook nogal wantrouwig zijn), maar voor wie weet dat hij géén kat in een zak koopt...

Maar goed, ik begrijp dat je natuurlijk een 'kleine zelfstandige' wordt als je hier geld voor vraagt, en dat dat niet de bedoeling is begrijp ik ook, al de tijd en het werk dat je in de administratie daarvan steekt kun je niet in de site zelf investeren, en dat zouden wij betreuren :)

Afijn, het wordt wellicht vaak genoeg gezegd, maar toch : fantastiese site,
bedankt daarvoor.


Danny
Geplaatst op 30/12/2009 Citeren
Avatar
Datomoon
Geplaatst op 30/12/2009
Ik denk dat het niet eens nodig is om een soort abonnementsgeld te vragen, er zijn best wel andere manieren om een site als deze te monetizen, door bv kopers en verkopers bij elkaar te brengen, met een ebay api etc. De data die wordt opgeslagen kan ook interessant zijn voor third parties, zeker als het aantal vaste gebruikers blijft stijgen...
Geplaatst op 30/12/2009 Citeren
Avatar
kristiaan
Geplaatst op 30/12/2009
Avatar the pope
1906
Je zou ook uitgevers en stripverkopers kunnen aanschrijven om te adverteren, goede verkoopsargumenten genoeg.

maar ik denk dat het absoluut niet de bedoeling van surya is om hier geld aan te verdienen (al zou het hem zeker gegund zijn)
Geplaatst op 30/12/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 30/12/2009
Crew
Avatar Surya
13273
Ik zou al blij zijn als ik uit de kosten zou geraken :D
Geplaatst op 31/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 31/12/2009
Avatar Deecee1
1350
Waarom geen overheidstoelage ?( De pastoors krijgen wel ruim betaald met belastingsgeld terwijl ik geen poot in de kerk zet ... Surya ... our priest. :]
Geplaatst op 31/12/2009 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 31/12/2009