Ontbrekende covers nu volledig werkzaam

Crew
Avatar Surya
13273
Op de pagina met ontbrekende stripcovers kreeg men tot nu steeds de melding dat er geen enkele strip was zonder cover. Uiteraard was dit een fout, en deze is nu verholpen.
Geplaatst op 25/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/01/2008
Crew
Avatar Iyo74
6897
En nu maar hopen dat er massaal covers worden ingescand en doorgestuurd...
Geplaatst op 25/01/2008 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 25/01/2008
Avatar klaane
13
heb al een paar keer een cover toegevoegd (Jugurtha - De prins van Numidië) en kreeg steeds de melding dat - na controle - de cover ging toegevoegd worden, maar tot nog toe gebeurde dat niet.
Een bepaalde reden hiervoor?
Geplaatst op 29/01/2008 Citeren
Avatar
klaane
Geplaatst op 29/01/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Ik heb die cover hier nog niet zien toekomen (kan natuurlijk ook bij een van de collega's mods).
Ik vermoed dat er iets misloopt bij jouw toevoeging.
- Is de cover in .jpg formaat? Andere formaten worden niet weggeschreven.
- Het heeft ook geen zin je scan in hoge resolutie toe te voegen. De afbeelding wordt toch geresized, en er is kans dat de uploadtijd te lang is en het bestand niet op de server terechtkomt.
Geplaatst op 29/01/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 29/01/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Ik zal de pagina aanpassen zodat ze een melding geeft indien het misgelopen is. Ik dacht eigenlijk dat ze dat al deed?
Geplaatst op 30/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/01/2008
Kan iemand mij uitleggen hoe de lijst van ontbrekende covers gesorteerd wordt, als ik op die link klik krijg ik een lijst die diverse albums door elkaar geeft. Is dat normaal?
Geplaatst op 30/01/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 30/01/2008
Avatar klaane
13
klopt, ik krijg altijd de melding dat het uploaden gelukt is, maar dat jullie het nog even gaan controleren vooraleer definitief op de site te plaatsen, maar daar loopt blijkbaar iets mis.
Geplaatst op 30/01/2008 Citeren
Avatar
klaane
Geplaatst op 30/01/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Origineel geplaatst door simonstrip
Kan iemand mij uitleggen hoe de lijst van ontbrekende covers gesorteerd wordt, als ik op die link klik krijg ik een lijst die diverse albums door elkaar geeft. Is dat normaal?


Je krijgt de lijst volgens de laatst toegevoegde albums, naar de langst geleden toegevoegde albums.

Origineel geplaatst door klaane
klopt, ik krijg altijd de melding dat het uploaden gelukt is, maar dat jullie het nog even gaan controleren vooraleer definitief op de site te plaatsen, maar daar loopt blijkbaar iets mis.

Klaane, heb je mijn antwoord een beetje hierboven gelezen?
Geplaatst op 30/01/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 30/01/2008