Kuifje in Amerika

Avatar AvieNL
2
Kuifje

Ik kan me niet voorstellen dat de uitgave van Kuifje 2 Kuifje in Amerika die ik bezit niet in de database staat. Ik zal dus wel vreselijk verkeerd zitten te zoeken... Ik heb namelijk een gelijkende op 310280 Kuifje 2 - Kuifje in Amerika. Gele rug, softcover. Alleen de achterzijde heeft een streepjescode onderin de middelste 'tekstkolom'. Op de tweede pagina staat de copyright-tekst met onderaan de ISBN's voor de softcover (1997) en de hardcover (1987). ISBN komt niet overeen met ISBN op achterzijde.

Iemand een idee waar ik deze moet zoeken?
Geplaatst op 19/01/2019 Citeren
Avatar
AvieNL
Geplaatst op 19/01/2019
Avatar AvieNL
2
Ik zie dat ik de hele serie, softcovers, niet kan vinden. Dus alle uitgaven van Kuifje (Casterman) met op de achterzijde de 22 titels rond een tekstkolom. Onderin die tekstkolom een streepjescode en ISBN.
Geplaatst op 19/01/2019 Citeren
Avatar
AvieNL
Geplaatst op 19/01/2019
Crew
Avatar Veter
7832
Het is best mogelijk dat die niet aanwezig zijn. Er ontbreken daar zeker nog heel wat uitgaven.
Het is trouwens moeilijk ze te herkennen/dateren. Het gaat dikwijls over details op de achtercover om ze te onderscheiden. En het vergt dikwijls heel wat zoekwerk om er een juist uitgavejaar bij te plaatsen.

Als je zelf ontbrekende albums wil toevoegen, graag eerst even de FAQ lezen aub.
Geplaatst op 19/01/2019 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/01/2019