Laden blijft hangen

Crew
Avatar $tripofiel
3312
Als ik deze reeks wil bekijken blijven de cirkeltjes draaien ongeacht wat ik doe?
Zeer vervelend als je wil kijken wat je nog zoekt ... :-(
Geplaatst op 31/01/2019 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 31/01/2019
Crew
Avatar Veter
7839
Het is niet de enige hoor. Overal waar de reeks veel albums bevat blijft het hangen.
Bij een refresh kunnen er dan meer of minder blijven hangen, naargelang je geluk hebt.
Het is al langer dat de site voortdurend pruttelt, met betere en slechtere dagen.
Het lijken wel telkens zeer korte onderbrekingen. Ook bij korte lijsten kan hij zo blijven hangen. Als je wacht kan je soms erg lang wachten, of lukt het uiteindelijk toch niet. Of je kan onmiddellijk een refresh proberen, en dan lukt het meestal wel weer. Behalve bij die lange lijsten dus, omdat er dan alweer een nieuwe korte onderbreking is.
En zeer vervelend als je net iets aan het toevoegen bent, een nieuw album, auteurs bij dat album, ..., blijft dan hangen, en dan mag je alles opnieuw beginnen want hij raakt niet meer verder...
Ik krijg ook wel regelmatig een 504 foutmelding. Bij onmiddellijke refresh is de site dan toch weer bereikbaar...
Geplaatst op 31/01/2019 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 31/01/2019
Crew
Avatar $tripofiel
3312
Zeer vervelend, ik wil mijn collectie raadplegen terwijl ik aan het 'shoppen' ben en weet niet wat ik heb of niet heb.
Dan kom ik thuis en zie ik dat er toch verschillende zijn die ik ontbreek in mijn collectie???

Dit is op zijn minst zeer frustrerend!
Geplaatst op 31/01/2019 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 31/01/2019
Crew
Avatar Surya
13259
Origineel geplaatst door Veter
Het is al langer dat de site voortdurend pruttelt, met betere en slechtere dagen.


Ik zal eens kijken of ik de hosting kan upgraden voor meer ram en processors. Ik had er zelf nog niet echt veel last van gehad, maar als het regelmatig voorkomt, kan ik daar vermoeddelijk vrij makkelijk iets aan doen.
Geplaatst op 31/01/2019 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 31/01/2019
Crew
Avatar $tripofiel
3312
Ik heb het voorgehad op de GSM, thuis gaat het vlotter maar bijlage niet perfect!
De lijst hapert bijna altijd in het laatste deel.
Geplaatst op 01/02/2019 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 01/02/2019