Suggestie voor nieuw Overzicht

Avatar Wijnand
244
Als ik het goed heb begrepen is het op de site mogelijk ook de collecties van andere gebruikers te bekijken. En op het forum heb ik gelezen dat dat een leuke bezigheid is.
Zou het mogelijk zijn om bij de “Overzichten” ook een lijst op te nemen van gebruikers, uiteraard alleen van die gebruikers die zich akkoord verklaren of hebben verklaard, dat hun collectie te bekijken is?
Klik je dan op de naam van die gebruiken kom je direct bij hun collectie uit.
Geplaatst op 09/06/2022 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 09/06/2022
Dit heb ik heel vroeger ook wel eens gedaan. Toen waren er nog niet zoveel gebruikers. Ik weet niet hoe dat nu weer mogelijk is. Hebben ze met de privacy regels iets veranderd? Er was ooit een vakje waar je kon aanvinken of je collectie toegankelijk was, maar waar de vakje nu zit weet ik ook niet meer. Misschien dat een van de Heren dat nog even duidelijk kan maken.
Als je mijn collectie wil bekijken zul je nog wel een beetje tijd nodig hebben, die is redelijk.
Geplaatst op 09/06/2022 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 09/06/2022
Crew
Avatar Surya
13261
Het lijkt er inderdaad op dat ik bij het updaten van de profiel beheer pagina die optie vergeten ben. Momenteel is dat vinkje dus inderdaad niet beschikbaar.
Geplaatst op 10/06/2022 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/06/2022
Avatar Wijnand
244
Het lijkt mij erg leuk als dat terugkomt. Ik denk ook dat het drempelverlagend werkt voor gebruikers om met elkaar in contact te treden.
Geplaatst op 10/06/2022 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 10/06/2022