Niet zichtbare afbeeldingen

Beste,

Ik heb van de week de achterkanten van Brabant Stripmagazine 69 t/m 100 ingevoerd. Keurig mailtjes ontvangen dat de achterkanten goed zijn gekeurd. Wil ik vanavond de volgende 50 nummers invoeren zie ik tot mijn verbazing geen achterkanten bij de meeste items van 69 t/m 100 en bij de nummers 75 en 78 i.p.v. de achterzijde een dubbele voorzijde.
Is dit nog een restant van de problemen die wel vaker voorkomen zie sitenieuws : 04-06 Probleem met aanpassingen, 5.
of is dit een ander probleem? Graag advies of het zinvol is om de volgende achterkanten in te voeren of even wachten tot het probleem is opgelost. Of moeten we de al eerder ingevoerde nummers nogmaals invoeren?
Geplaatst op 07/09/2022 Citeren
Avatar
Dottie27
Geplaatst op 07/09/2022
Crew
Avatar woelfie
4104
De problemen waarvan sprake in juni hadden te maken met het feit dat we geen aanpassingen konden goedkeuren.
Voor zover ik weet zijn er nooit problemen geweest met covers die plots als achtercover verschenen of omgekeerd.
Wat kan zij is dat er een zekere lag is op het toevoegen (netwerkprobleem of computerprobleem) waardoor je denkt dat je iets toevoegt maar dat uiteindelijk niet gebeurt.

Als de covers goed zijn is het zeker zinvol om voort te doen, en indien mogelijk de juiste achtercovers nog eens proberen.
Geplaatst op 08/09/2022 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 08/09/2022
Crew
Avatar woelfie
4104
Terzijde; de voorkanten mogen ook vernieuwd worden want daar hebben we enkel nog maar te kleine covers.
Geplaatst op 08/09/2022 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 08/09/2022