Wenslijst

Avatar Kennin
4
Kan ik een volledige reeks in mijn wenslijst opnemen?
Want anders is dat toch bijzonder veel werk.

En kan ik bij reeksen die ik al heb, de nummers die nog ontbreken automatisch op mijn wenslijst zetten?
Geplaatst op 08/08/2023 Citeren
Avatar
Kennin
Geplaatst op 08/08/2023
Crew
Avatar Surya
13264
Die optie is nooit toegevoegd omdat ik het systeem niet wou laten gokken welke versie van een strip je zou willen.
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/08/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Als die er misschien ooit moest komen kan bv. in uw accountgegevens twee vakjes geprogrammeerd worden (HC of SC) waarvan je er één kan aanduiden. 😜
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 09/08/2023
Crew
Avatar Surya
13264
Origineel geplaatst door $tripofiel
Als die er misschien ooit moest komen kan bv. in uw accountgegevens twee vakjes geprogrammeerd worden (HC of SC) waarvan je er één kan aanduiden. 😜


En welke van de elevendertig softcover uitvoeringen van een Thorgal album moeten we in je collectie steken (en in welke taal) als je SC kiest?
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/08/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Of gewoon een melding dat er een nieuw album uit een reeks verschenen is zou ook voldoende zijn. 🤗
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 09/08/2023
Avatar Kennin
4
Origineel geplaatst door Surya
Die optie is nooit toegevoegd omdat ik het systeem niet wou laten gokken welke versie van een strip je zou willen.


Snap ik ergens wel, maar nu is het wel een pak werk. Misschien eens over nadenken of het niet toch kan?

Bijv. Optie "eender welke uitvoering" standaard aanvinken, en als je weloverwogen uitvoeringen wilt dat je dat optioneel kan kiezen, waarop je per album de keuzes krijgt:
Hc of sc?
Kleur of zwartwit?
Eerste uitgave?
Welke uitgeverij?
Taal?
Omnibus of verzamelboek?

Ik zeg maar wat.
Geplaatst op 11/08/2023 Citeren
Avatar
Kennin
Geplaatst op 11/08/2023
Crew
Avatar Surya
13264
Bedankt voor het denkwerk. Ik had dergelijke opties inderdaad overwogen. De voornaamste reden dat ik het nooit heb gedaan is dat er veel opties zijn en dat het best wat programmeer werk zou zijn. Want het systeem zou je best keuzes voorschotelen als het niet kan uitmaken welke versie je zou willen op basis van de gegeven opties. Dat zijn vrij complexe paginas waar best wat werk in kruipt.
Geplaatst op 11/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/08/2023