Siteproblemen

Crew
Avatar Veter
7883
Door (mogelijks) een probleem met de server werkt de site voor het ogenblik niet zoals het zou moeten. Je krijgt voortdurend lege pagina's en/of meldingen dat je niet ingelogd bent.
Ook de moderators ervaren dezelfde moeilijkheden om dingen aan te passen en/of goed te keuren.
De webmaster probeert de technici van de servers te contacteren, maar door het WE zal dit allicht de volgende dagen nog niet opgelost geraken.

Met excuses voor het ongemak!
Geplaatst op 12/10/2024 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 12/10/2024
Avatar Striphens
505
Ik zie dat meerdere mensen zich opnieuw aanmelden, met geregeld dezelde gebruikersnaam (wachtwoorden kan ik niet lezen). Dat zal vast te maken hebben met het feit dat het systeem zegt dat je niet bent ingelogd.
Maar het is niet nodig, en zelfs af te raden...

Dat niet inloggen komt dus door het technische probleem dat er sinds kort is. Het raadplegen van de database lukt niet altijd (soms wel) en er ontstaan daardoor de raarste foutmeldingen. Maar... met de database is niets aan de hand: je account bestaat nog steeds, de reeds ingevoerde boekenverzameling bestaat ook nog.
Nieuw account aanmaken lost niets op!

Ik hoop dat deze problemen snel zijn opgelost met behulp van de technische mensen van de webhosting.
Geplaatst Gisteren Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst Gisteren