Door (mogelijks) een probleem met de server werkt de site voor het ogenblik niet zoals het zou moeten. Je krijgt voortdurend lege pagina's en/of meldingen dat je niet ingelogd bent.
Ook de moderators ervaren dezelfde moeilijkheden om dingen aan te passen en/of goed te keuren.
De webmaster probeert de technici van de servers te contacteren, maar door het WE zal dit allicht de volgende dagen nog niet opgelost geraken.
Met excuses voor het ongemak!
Geplaatst op 12/10/2024
Citeren
Ik zie dat meerdere mensen zich opnieuw aanmelden, met geregeld dezelde gebruikersnaam (wachtwoorden kan ik niet lezen). Dat zal vast te maken hebben met het feit dat het systeem zegt dat je niet bent ingelogd.
Maar het is niet nodig, en zelfs af te raden...
Dat niet inloggen komt dus door het technische probleem dat er sinds kort is. Het raadplegen van de database lukt niet altijd (soms wel) en er ontstaan daardoor de raarste foutmeldingen. Maar... met de database is niets aan de hand: je account bestaat nog steeds, de reeds ingevoerde boekenverzameling bestaat ook nog.
Nieuw account aanmaken lost niets op!
Ik hoop dat deze problemen snel zijn opgelost met behulp van de technische mensen van de webhosting.
Geplaatst op 15/10/2024
Citeren
Er zijn intussen wel al contacten geweest met de technici, maar de oorzaak van de problemen lijkt niet zo duidelijk.
Er wordt dus nog steeds verder gezocht, en we kunnen ook niet voorspellen wanneer dit opgelost geraakt.
We vinden dit allemaal zeer vervelend!
Met excuses voor het ongemak!
Geplaatst op 20/10/2024
Citeren
inloggen via firefox loopt ook vast zojuist geprobeerd
Geplaatst op 21/10/2024
Citeren
ik kan zelfs mijn lijsten niet meer afprinten logt direkt terug uit
Geplaatst op 21/10/2024
Citeren
Geen paniek, er gaat niets verloren!
Maar voor het ogenblik moet je wat geduld hebben en niets proberen, tot de problemen opgelost zijn. 😢
Geplaatst op 21/10/2024
Citeren
De vraag om hulp ligt inmiddels al twee weken bij de mensen die ons technisch zouden kunnen ondersteunen. Ik wacht nog steeds op antwoord. Hoe komen we van de systeemfouten af (disc full, 'max_questions (64000)' bereikt)?
😥
Geplaatst op 29/10/2024
Citeren
Het lijkt er op dat de hardnekkige storingen van de laatste weken tot het verleden behoren.
Namens heel veel stripboekverzamelaars dank ik de techneuten (Vandasin) hartelijk voor de geboden hulp!
😅
(of toch...helaas?)
Geplaatst op 31/10/2024
Citeren
Het is nog niet helemaal over. Ik was ingelogd en toen ik naar Strips zonder achtercover wilde overschakelen werd ik weer op Gast gezet (dus weer uitgelogd).
Geplaatst op 01/11/2024
Citeren
En daarna nog 4x, telkens als ik een actie aanklik (b.v. overzicht beste strips in bezit).
Geplaatst op 01/11/2024
Citeren
Ik ondervind ook nog steeds problemen.
Geplaatst op 04/11/2024
Citeren
Tja, de site is niet zo stabiel. Ik weet dat er nog werd geëxperimenteerd met instellingen en configuraties. 't Is wel wat stil en ik ben niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
🥺
Geplaatst op 05/11/2024
Citeren
Kan het zijn dat er ook weer covers verdwijnen?
Geplaatst op 05/11/2024
Citeren
Hoogst irritant allemaal. Denk je dat je (eindelijk) ingelogd bent sta je in enen weer op gast. Laten we hopen dat de problemen snel opgelost zijn!
Geplaatst op 05/11/2024
Citeren
Origineel geplaatst door simonstrip
Kan het zijn dat er ook weer covers verdwijnen?
Ronduit: NEEDe data in de database zit veilig daar. Er zijn problemen als de website 'dingetjes' vraagt aan de database. Die database kan geen antwoord geven en de website laat '(leeg)', 'niets gevonden' of een 'kapot icoontje' zien in de linkerbovenhoek, je bent dan ook (even) niet ingelogd (voor die bladzijde). Een ververs/reload geeft dan soms al even verlichting (je bent gewoon nog ingelogd, maar er kwam even geen antwoord uit de database), maar zoals jullie -TERECHT- opmerken: hoogst irritant allemaal.
LET OP: als je gegevens wilt toevoegen, moet je dus extra, extra goed controleren of jouw input ook wel goed in de database is aangekomen. Dit maakt het bijhouden van je verzameling erg bewerkelijk en het veranderen van gegevens (en covers) nog lastiger: jouw actie richting MODS moet maar lukken en als de MODs de wijziging doorzetten moet dat ook nog eens succesvol verlopen. Tja...
Er wordt keihard gezocht naar een passende oplossing!
Geplaatst op 06/11/2024
Citeren