stripinfo.be stopt ermee

Crew
Avatar Surya
13261
Wegens oplopende facturen zien de beheerders van de site af van het verder in de lucht houden ervan. Er wordt overwogen de site eventueel te laten overnemen door een nieuw, gemotiveerd team, maar niets ligt momenteel vast.

We houden jullie op de hoogte.

Update: Uiteraard was dit een april grap.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar Voske
248
Is het puur een factuur/geldprobleem of ook een tijdsprobleem?

Heb er geen moeite mee een (jaarlijkse) kleine contributie bij te dragen...
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar DELGADITO
203
Ook ik stop er dan mee, mijn collectie (zo'n 1700 boeken) mag men overnemen voor niets, gratis af te halen.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
DELGADITO
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door DELGADITO
Ook ik stop er dan mee, mijn collectie (zo'n 1700 boeken) mag men overnemen voor niets, gratis af te halen.


Ik ben solidair en neem die met graagte over. 8)
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
De facturen ook?
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/04/2008
Zijn er "reddings"opties ?
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
bluebird56
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar ignoramus
602
Zijn er "reddings"opties ?


Iedereen die strips in de DB heeft staan kan gratis een riem papier, een potlood en een gum afhalen bij surya.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 01/04/2008
Net als Voske ben ik bereid tot een geldelijke bijdrage. Wie doet er nog meer mee? Als er genoeg contribuanten zijn moet het het toch mogelijk zijn deze site te redden.
Surya, hoeveel is er nodig om stripINFO in leven te houden? Hoeveel contribuanten van (pakweg) € 25,00 per jaar moeten er gevonden worden?
Wie meldt zich aan?

PS. Een collectie gratis overnemen wil ik ook wel.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar Kurt
132
Tragisch, heel tragisch en zo ineens beslist. Ik kan het haast niet geloven... En dat zoiets net vandaag moet bekend gemaakt worden. Snif.

Uit pure sympathie wil ik ook wel een deel van de collectie van Delgadito overnemen. We moeten elkaar toch een beetje steunen in deze barre tijden.

Bedankt beste beheerders voor de jarenlange goede zorg, het ga jullie goed en tot morgen.

(By the way, ik heb ook oplopende facturen, moet ik nu ook stoppen? ;))
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Kurt
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar clips
126
zeg droogstoppels, we moeten er geen tekeningeske bij maken zeker.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
clips
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door clips
zeg droogstoppels, we moeten er geen tekeningeske bij maken zeker.


En als het kan even ingekleurd.

't Is niet alle dagen een dag als vandaag, hé. 8)

Surya, wat is de vraagprijs voor heel deze rommel? :D
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Laten we beginnen bieden op €100.000
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar cortez
46
Origineel geplaatst door Surya
Laten we beginnen bieden op €100.000


Heh ? 8o

Voor een site over boekskes met tekeningskes in ?

:D
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
cortez
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Absoluut, ik wil op vervroegd pensioen he :P
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar Veter
7841
Goh, 100.000 is wat buiten mijn budget. Maar als ik mijn collectie vissen verkoop kan ik misschien toch al wat bijleggen. :)
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar ignoramus
602
Fijn, wie bied er hoeveel voor de collectie vissen van veter ?? :D
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 01/04/2008
is dit een 1 april grap?
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door simonstrip
is dit een 1 april grap?


Gij zit zeker nog met Frankskes? :D

Schitterend van Surya. Een webmaster waardig. ;)
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 01/04/2008
Dit is dood- en doodzonde. Surya, gaan al die gegevens nu verloren? Veter, heb jij al die tijd voor niets gewerkt?
Hoeveel leden houden hun collectie bij op stripINFO en zouden die leden voor die dienstverlening niet willen betalen? Waarom geen betaald lidmaatschap? Zijn er echt geen oplossingen?
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Jah, het mag dus duidelijk zijn dat dit een grap was, maar het blijft een feit dat ik meer geld in de site steek dan ik er uit haal. Giften zijn dus steeds welkom :D
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/04/2008
zo te merken zijn er toch een aantal leden ingetrapt.
prima gedaan.

Dat moet toch beloont worden, alle leden een bijdrage (kleine beetjes helpen).
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 01/04/2008
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Het ging duidelijk om een grap, hehe... :O

Voor mij is het ook geen probleem om een jaarlijkse donatie af te spreken, maar dan kunnen enkel degene die betalen iets extra doen
( daar kunnen we nog over brainstormen ) & wat zijn uw jaarlijkse kosten??? Misschien kunnen we eruit komen... ?(
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 01/04/2008
Origineel geplaatst door Surya
Jah, het mag dus duidelijk zijn dat dit een grap was, maar het blijft een feit dat ik meer geld in de site steek dan ik er uit haal. Giften zijn dus steeds welkom :D


Je bezorgt me een hartstilstand en dan moet ik er nog voor betalen ook? That's the limit.

Gaarne opgaaf van bankrekeningnr. enz.

Wanneer ik doneer voor goede doelen, vraag ik altijd naar degeloofsbrieven; dergelijke instellingen dienen geregistreerd te zijn. Hoe zit dat met stripINFO?
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar ignoramus
602
Origineel geplaatst door $tripofiel


Voor mij is het ook geen probleem om een jaarlijkse donatie af te spreken, maar dan kunnen enkel degene die betalen iets extra doen
(


effe serieus :
Sorry, maar ik heb een hekel aan dit soort verdoken commercie van software en websites: het is zogezegd gratis, maar als je "full functionality" wil moet je betalen.
Als surya een soortement vrijwillig sponsor systeem wil implementeren waar diegene die inschrijven een kwartaal of (half)jaarlijkse reminder krijgen om een (niet verplichte ) bijdrage te storten op zijn rekening, dan doe ik mee.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 01/04/2008
Beste Ignoramus,

Ik denk dat je dit verkeerd beoordeelt. Ik geloof echt niet dat Surya uit is op een verkapte vorm van commercie. Dat ik bereid ben te doneren heeft daar niets mee te maken.

Het gaat hier echt om een 1-aprilgrap, waar ik toevallig in ben gestonken.
Geplaatst op 01/04/2008 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 01/04/2008
Avatar ignoramus
602
beste hans,

Ik geloof inderdaad helemaal niet dat surya of wie dan ook op dit forum uit is op enige commercie dan ook, en dat het 1 april is, was ik me vanmorgen al bewust.
Maar, er in gestonken of niet, ik denk wel dat iedereen hier er het over eens is
dat de kosten van de hosting best door de gebruikers gedragen kunnen worden, indien de google adds niet genoeg opleveren. Vandaar dat "effe serieus".
En als er dan nog wat overblijft mag ie gerust delgadito's verzameling daarmee overnemen :D
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 02/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Ik ben inderdaad niet van plan om speciale functionaliteit enkel voor betalende leden ter beschikking te stellen. Het idee van de site was om hem volledig gratis te hebben, en dat wil ik zo houden. Wat ik wel kan doen, is zorgen dat betalende leden geen advertenties meer te zien krijgen.

Momenteel zitten de kosten op €150 per jaar. De ads zorgen jaarlijks voor inkomsten van ongeveer $75, maar aangezien de $ nu zo laag staat, is dat dus niet zo veel.

Neen, Hans, stripinfo is een ongeregistreer hobby project.
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/04/2008
Avatar DELGADITO
203
Het is vandaag 2 april, en ik heb toch maar besloten om mijn stripcollectie te behouden. Ik ben rond 1986 begonnen met verzamelen en heb inmiddels voor mij hele mooie boeken in mijn verzameling en ik kan kan er toch geen afstand van doen.
Sorry
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
DELGADITO
Geplaatst op 02/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
We begrijpen dat het een harde beslissing voor je moet geweest zijn, onze medelevens :D
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door SuryaMomenteel zitten de kosten op €150 per jaar.


Dat is dus € 0.25 per geregistreerd lid en je kan die ergerlijke ads van Google verwijderen.

Btw: was dat niet verleden jaar rond deze tijd dat we dit al eens hadden toegepast? En hadden we toen niet afgesproken om dit jaarlijks te herhalen? Je kent onze adressen toch, dus stuur maar een pmetje. ;) Bij mij liggen die gegevens waarschijnlijk al in die virtuele vuilbak.

Edit: ik heb die mails blijkbaar nog (moet eens dringend opkuisen want reeds 80% van de ruimte verbruikt) maar geen rek. nr.
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 02/04/2008
Avatar Kurt
132
Als elk lid voor het beheer van zijn collectie 1 EUR per jaar betaalt, daar kan toch zelfs de gierigste Schot (diplomatisch hé) geen probleem mee hebben? Dan heb je genoeg in kas om de site te betalen, af en toe eens een wedstrijdje te organiseren met stripprijzen en een jaarlijks etentje te voorzien voor de moderators als dank voor hun tijd en inzet.
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
Kurt
Geplaatst op 02/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Dat zou inderdaad niet slecht zijn, maar ik vermoed dat 90% nooit ook maar €0.01 gaat betalen, dus dan komen we er niet. Ik zou eerder zeggen: geef wat je wil, en vanaf €5.00 ben je van de banners verlost, of zo iets. Ik denk dat we zo verder geraken. En moest er inderdaad geld over zijn, dan deel ik daarmee elke maand strips mee uit, bijvoorbeeld aan de mensen die de beste recensies afgeleverd hebben (zo promoten we het schrijven daar van ook :D )
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/04/2008
Je vermoedt dat 90% die ene euro niet zou betalen, maar waarop berust dat vermoeden? Probeer het eens, misschien valt het heel erg mee en je kunt er altijd op terugkomen.
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 02/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Hans Bekker
Je vermoedt dat 90% die ene euro niet zou betalen, maar waarop berust dat vermoeden? Probeer het eens, misschien valt het heel erg mee en je kunt er altijd op terugkomen.


Dat heten ze mensenkennis, beste Hans. Mensenkennis. ;)
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 02/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Als je ziet hoe een laag percentage deel neemt aan het forum, dan kan je dat wel gaan vermoeden, toch?
Geplaatst op 02/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/04/2008
Origineel geplaatst door Surya
Als je ziet hoe een laag percentage deel neemt aan het forum, dan kan je dat wel gaan vermoeden, toch?


Heb je die aprilgrap echt sec gedaan, of wilde je graag antwoord op bepaalde vragen? Je inzet wordt hogelijk gewaardeerd, althans door mijzelf en zeker een flink aantal anderen. Ze hebben zich al talloze malen zeer positief over je inspanningen uitgelaten. Daarover beslist geen twijfel. 75 euro voor een hobby per jaar is niet veel, maar tegenover de vreugde die je anderen met je werk schenkt, zouden die dus best een bijdrage kunnen geven. Net als Hans denk ik dat er heus wel leden zijn die in elk geval samen de 75 euro willen dekken.

De moderatoren doen ook goed werk, maar sommige leden leveren ook heel wat aan. Dat wordt door de site ook keurig bijgehouden.

Een gratis site is veel aantrekkelijker dan een betaalsite, dus dat zou ik ook maar zo houden.

Misschien is het ook leuk alle donaties van leden (en moderatoren!) in een soort puntensysteem bij te houden. Leden zouden dan recensies en reacties op het forum van een cijfer kunnen voorzien. Dat zou dan een multipicator kunnen worden. Voor een cover krijgt een lid dan bijv. één punt, voor een compleet nieuwe uitgave 2 en voor een recensie 5 punten. Bijdragen aan het forum 1 punt, als langer dan vijftig punten zijn bijvoorbeeld 2 punten. Daar kan de multiplicator (dus de extra waardering door de leden) dan nog eens overheen en zo krijg je een totaal aantal punten. De moderatoren zouden leden die iets bijzonders aanleveren, middels een multiplicator ook moeten kunnen belonen.

Overigens vind ik dat ook het "sterrensysteem" van het forum hierin moet worden betrokken. Méér bijdragen (in welke vorm ook, dus ook de geldelijke), dan ook meer sterren!

Wat is er op tegen om naast de satistieken van de aangeleverde covers etc. een vakje vrij te maken voor donaties? Met de naam van de donateur!
Ook leuk is een extra knop op de homepage te maken hiervoor. Je kunt direct meten hoeveel maal er door leden op geklikt wordt. Dat zal heus niet weinig zijn denk ik.

Het idee om de beste recensies te belonen met een prijs lijkt me leuk.
Het best is een geldprijs, omdat die het meest motiveert en ook direct inwisselbaar is voor strips door heel Nederland en België. Dit kan dan worden gekoppeld aan het puntensysteem.

Tot slot wil ik nog kwijt dat je werk niet in geld is uit te drukken, het is van onschatbare waarde!!

8)
Geplaatst op 04/04/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 04/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Beste Ruud Loman,

Hier is over nagedacht. Maar is het zo belangrijk om te weten wie nu de grootste bijdrage levert en zo? persoonlijk heb ik evenveel waardering voor diegene die 10 strips inbrengt als voor diegene die en 1000 inbrengt. Alles hangt af van de tijd die je kan spenderen en van de verzameling die je hebt.

Dus een puntensysteem lijkt me wel leuk, maar ook niet meer dan dat. Je moet er ook geen wedstrijd van gaan maken...

Is hier veel programmeertijd voor nodig, dan zou die beter besteed worden aan meer stripgerelateerde items.

Maar ja, Surya beslist, he. :D
Geplaatst op 04/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 04/04/2008
Avatar Deecee1
1350
Had net mijn volledige collectie ingegeven ( zo'n 1500 exemplaren) X( - gelukkig is 't maar een grap :] - maar tegenwoordig verschiet ik van niks meer, 't is precies alle dagen 1 april als je er de kranten op naleest. :rolleyes:
Geplaatst op 04/04/2008 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 04/04/2008
Avatar DELGADITO
203
Ik zou wel eens willen weten hoeveel boeken en covers ik inmiddels aan de site heb toegevoegd. Niet dat het erg veel is, maar ben toch wel benieuwd. Want het heeft mij wel veel tijd gekost, scannen enz.
Overigens erg leuk om te doen. Dus mijn vraag is, "hoe doe ik dat"?

Wat betreft een donatie, geef gegevens van bankrekening/IBAN nummer op de site aan en ik doneer graag die 0,01 cent. Of iets meer.
Maar je moet het wel vrijwillig houden, dat schrikt de mensen niet af.
Geplaatst op 04/04/2008 Citeren
Avatar
DELGADITO
Geplaatst op 04/04/2008
Door
http://www.stripinfo.be/member.php?member=xxxx (op xxxx je inlognaam)
kun je je geplaatste covers etc. zien
Geplaatst op 04/04/2008 Citeren
Avatar
bluebird56
Geplaatst op 04/04/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door fluiten
Is hier veel programmeertijd voor nodig, dan zou die beter besteed worden aan meer stripgerelateerde items.

Ik had ook al een dergelijk systeem uitgedacht, maar het werk dat er in kruipt is vrij omvangrijk, dus ga ik inderdaad enkele andere dingen eerst doen! (het staat dus zowat helemaal onderaan het lijstje denk ik)

Origineel geplaatst door DELGADITO
Maar je moet het wel vrijwillig houden, dat schrikt de mensen niet af.

Dat staat vast :)

Je link is dus http://www.stripinfo.be/member.php?member=DELGADITO
Geplaatst op 04/04/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/04/2008
Aangezien de totale funding 150 euro per jaar betreft, is er ook een mogelijk makkelijke manier om geld te genereren.
stripINFO.be heeft nu ook winkels online staan.

Wat als een winkel die 10 euro per jaar betaalt een 'winkel profiel pagina' krijgt? Vanaf de zoekfunctie van winkels doorklikken. Krijgt de betreffende winkel ruimte voor een leuk verhaaltje over de winkel, winkellogo en eventueel enkele afbeeldingen. Het winkellogo zou ook in de stripwinkellijst opgenomen kunnen worden, zijn sponsors meteen herkenbaar.
Als ik goed tel, staan er momenteel 394 winkels in de lijst. Met een respons van minder dan 5% heb je de jaarkosten eruit.
Andere vraag is hoe je winkels gaat benaderen. Och, er zullen ook stripwinkelmedewerkers op de site zitten, toch?
Geplaatst op 03/01/2009 Citeren
Avatar
Schaapmans
Geplaatst op 03/01/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Och, er zullen ook stripwinkelmedewerkers op de site zitten, toch?


Ja, maar die zullen zwijgen dat ze zweten... denk niet dat ze zelf gaan voorstellen om te sponseren Waarom ? De leden gaan zo al naar de SSZ waarom dan betalen ?
en als ze betalen zal er een staartje aan zijn (meer reklame, functies bij, enz) en dan ga je de commerciele toer op en dat loopt niet goed af... voor je het weet is het niet meer voor het plezier...

Het is hard maar een mogelijk scenario die niet kan omzeilt worden...
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 04/01/2009
Crew
Avatar Iyo74
6896
Origineel geplaatst door Schaapmans
Wat als een winkel die 10 euro per jaar betaalt een 'winkel profiel pagina' krijgt?

Geen slecht idee. We zullen zien of er reacties komen op deze post van winkels...

Origineel geplaatst door Schaapmans
Andere vraag is hoe je winkels gaat benaderen.

Ik denk dat er mensen genoeg zijn die daar dan in hun favoriete SSZ reclame voor willen maken. Als het dan ook nog eens regelmatige grote kopers zijn, kan die SSZ dat toch niet weigeren hé?!

Een aardig extraatje voor die winkels zou kunnen zijn dat hun winkel nog eens bovenaan de lijst zou verschijnen mét logo. En misschien zijn ze ook wel geïnteresseerd in een affiche van Stripinfo met iets als "wij steunen Stripinfo.be"?
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 04/01/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Op zich ben ik er uiteraard niet tegen, maar ik vraag me af hoeveel er zullen toehappen.
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/01/2009
Eens zien hoeveel er toehappen. Ik ben nieuw hier, dus geen idee of deze community ook bestaat uit winkelmedewerkers...

Om donaties van leden laagdrempelig te maken, kun je natuurlijk altijd een Paypal button ergens op de site zetten. Geld overmaken kost meer moeite dan ff doorklikken met Paypal en inloggen.
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
Schaapmans
Geplaatst op 04/01/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Origineel geplaatst door SchaapmansOch, er zullen ook stripwinkelmedewerkers op de site zitten, toch?


Ik wil bij SSZ Pierke eens ter hore gaan of hij bereid is een duit in het zakske te doen? ?(

Er hangt inmiddels (dankzij Iyo74) een A3-poster van deze site op in de winkel, als ik mij niet vergis op de deur? :]

Dan zouden we moeten afspreken dat iedereen die via deze site langsgaat het dan ook vermeld zodanig dat hij merkt dat het opbrengt... ;)

Qua donatie zou ik met €15 akkoord gaan!
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 04/01/2009
Denk inderdaad dat het vragen van een reclamebijdrage van 10 euro op een site waar de gebruikers allemaal doelpubliek van zijn, bijna een misdaad is om het niet te doen. Heb vroeger zelf een zaak gehad, wou dat ik toen een deel van mijn doelpubliek voor die som kon benaderen.

Wat eventueel wel kan helpen is een uitdraai maken van het gemiddeld aantal bezoekers van de site per maand, opgedeeld in België/ Nederland en hoeveel % er daarvan klikken op de winkelfunctie.
Persoonlijk ben ik via deze site al bij 3 winkels beland waar ik redelijk wat heb uitgegeven. Anders was ik daar nooit geweest.

Eventueel kan je de winkels die toehappen er nog dichter bij benaderen. Bv. een week op de eerste pagina van de site in ruil voor een extra bijdrage of enkele gratis strips die je dan weer kan verdelen hoe je wilt.

Mogelijkheden over.

Al vind ik een verplichte kleine bijdrage voor het collectiebeheer even eerlijk, wel enkel als het geen vrijwillige keuze is.
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 04/01/2009
Avatar Voske
248
Volgens mij bestellen veel Stripinfo.be leden bij de TheBookDepository.com, is het een idee die site te benaderen voor tplaatsen van een banner? En dat je een fee krijgt voor alle bestelde boeken via deze site? (via link/banner uitkomen bij Bookdepository.com).
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 05/01/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3314
@ Surya:

1) Moest je nu +/- 4 Belgische en +/- 4 Nederlandse SSZ vragen of ze interesse hebben voor reclame op deze site waarvoor ze betalen;

2) Voor de betalende leden een xtra (bvb Excel file van strips) is gemakkelijk met behulp van een zakagenda om uw ontbrekende strips bij te houden;

-> 1) + 2) = 3)

3) Als je nu van 3) uw bijdrage trekt (150 eur + xtra kosten) kan je met de overschot laten als voorbeeld 50 euro geven strips kopen in 1 van de SSZ die betaald hebben voor reclame, die strips kan je dan geven aan de beste recensist (of zoiets)???

Zo hebben ze om de zoveel tijd hun geld terug + reclame.

Is maar een idee... :(
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 05/01/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Moest ik geld over hebben, zou het in elk geval de bedoeling zijn daarmee strips voor de recensisten te verschaffen, dat staat al lang vast.
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/01/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
geven aan de beste recensist (of zoiets)???


Of aan goede medewerkers :D
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 05/01/2009
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door T.I.A
geven aan de beste recensist (of zoiets)???


Of aan goede medewerkers :D


Was uw 13de maand dan zo abominabel?

;)
Geplaatst op 06/01/2009 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 06/01/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Wat is dat een 13de maand??? :D :rolleyes: :P

:D :D :D
Geplaatst op 06/01/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 06/01/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door T.I.A
geven aan de beste recensist (of zoiets)???


Of aan goede medewerkers :D


Was uw 13de maand dan zo abominabel?

;)


Neen wel mijn vijftiende was aan de magere kant :D 8)
Geplaatst op 06/01/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 06/01/2009