Stripcover toevoegen

Heb een probleem met het toevoegen van covers.

Als ik de knop "Stripcover toevoegen" op de homepage indruk, verschijnt er een ellenlange lijst die nog ingevoerd moet worden. Deze lijst is echter niet alfabetisch. Bovendien kom ik met doorklikken niet verder dan twee pagina's. Zodoende kun je uren bezig zijn met het invoeren van een cover.

Gewoon klikken op de ontbrekende cover bij de reeks (toch de meest voor de hand liggende methode) schijnt afgevoerd te zijn als mogelijkheid. Erg jammer!! Het lijkt me dat een cover toevoegen voor de leden zo eenvoudig mogelijk moet zijn!
Geplaatst op 21/05/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 21/05/2008
Crew
Avatar Veter
7845
J kan nog steeds een cover toevoegen vanuit het betreffende album.
Als een album geen cover heeft verschijnt er naast "[Andere uitgave toevoegen]" ook nog "[Cover toevoegen]"
Het kan dus nog steeds eenvoudig :)

(Zie bijvoorbeeld http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=41311)
Geplaatst op 21/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/05/2008
Origineel geplaatst door Veter

Het kan dus nog steeds eenvoudig :)

(Zie bijvoorbeeld http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=41311)


Ja, je hebt weer helemaal gelijk Veter! Dom van me! Komt door die kleine lettertjes.
Maar blijft nog wel mijn vraag overeind waarom die lijst met covers niet alfabetisch is en schijnbaar niet meer dan twee pagina's (van 80 stuks) genereert.

Even terzijde, heb even (nou ja, meer dan anderhalf uur) in je stripcollectie gesnuffeld.
Echt een prachtcollectie!! Chapeau!! Onze smaken blijken wel héél precies overeen te komen!?!
Beetje spooky! Als we eens op de nog te organiseren ruilbeurs komen moet ik beslist eens met je praten, misschien hebben we wel meer overeenkomsten!
Heb meteen tientallen boeken uit jouw collectie aan m'n verlanglijst toegevoegd. Afgaande op je scores en je goede smaak.

Helaas heb ik nog maar een paar honderd boeken uit m'n eigen verzameling kunnen lezen vanwege tijdgebrek. Dus weinig scores. Maar desondanks is het voor jou misschien ook aardig om mijn collectie eens door te lopen.
Ik heb trouwens nog wel wat dubbele uit reeksen die je nog niet compleet hebt. Iets voor die ruildag wellicht.

In ieder geval bedankt voor de zeer attente en snelle antwoorden die ik altijd van je ontvang en natuurlijk voor al het goede werk dat je voor deze site verzet!! Het wordt zeer gewaardeerd.
Geplaatst op 21/05/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 21/05/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Ik kan wel verder bladeren in de toe te voegen covers. Het kan bij momenten wel heel lang duren.
Hij toont de laatst toegevoegde albums zonder cover, en het is volgens mij ook niet zo'n handige pagina om echt bruikbaar te zijn. Maar misschien staat het nog op Surya's lijstje om iets mee te doen? :)

'Eventjes' gesnuffeld? :D
Inderdaad spooky. Hoewel, als je zo'n reusachtige verzameling hebt als jij, zal je altijd wel een groot deel overlappen met andere verzamelingen, denk ik?
Ik geef enkel scores aan albums die ik nu lees of herlees. Ik vind het niet zo zinvol om een voorlopig cijfer te plakken op albums die ik 20 jaar geleden gelezen heb.
Voor de rest baseer ik me ook op wat ik hier lees in recensies of enthousiaste berichten en op scores van de albums. Ik zet regelmatig albums op mijn aankooplijstje die ik zonder stripinfo waarschijnlijk op het eerste zicht zou laten liggen hebben. En dat is me nog niet echt tegengevallen.
En misschien toch een verschilletje: ik kan me niet voorstellen dat zoveel strips hier ongelezen zouden kunnen blijven liggen! :)
Geplaatst op 21/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/05/2008
Origineel geplaatst door Veter
En misschien toch een verschilletje: ik kan me niet voorstellen dat zoveel strips hier ongelezen zouden kunnen blijven liggen! :)


Nou, ik kan me op mijn beurt heel goed indenken dat jij dat niet begrijpt!! Het is af en toe ook een tantaluskwelling voor me. Maar discipline moet er zijn. Als ik eenmaal zou beginnen met lezen ben ik bang dat ik verslaafd raak en mijn leven ontwricht raakt.
Bovendien maakt de voorpret ook heel veel goed. Ik heb zoveel hobbies, bezigheden, studie en werk en plannen, dat ik aan tien levens nog niet genoeg zou hebben....
Maar wat in het vat zit verzuurt niet, zeggen we in Olland!

Heb je trouwens die prachtig gevulde kast van Iyo gezien? Echt schitterend. Een voorbeeld voor ons allen. Eigenlijk ben ik blij dat ik alles in dozen heb zitten, want nu weet ik in ieder geval hoe mijn kasten eruit komen te zien?

Hoop ook dat iedereen eens een foto plaatst van zijn verzameling, machtig interessant!!

Wat die smaak betreft, zie ik toch een rode draad in de overeenkomsten. En ik ben zeer benieuwd welke strips je nog aan je verlanglijst toe gaat voegen, nadat je mijn verzameling eens bekeken hebt.
Ben net Iyo's verzameling aan het doorspitten en heb al weer zo'n 20 stuks aan m'n verlanglijst toegevoegd!
Geplaatst op 21/05/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 21/05/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Origineel geplaatst door Ruud Loman
dat ik aan tien levens nog niet genoeg zou hebben....

Dat herken ik helemaal!

De kast van Iyo is inderdaad schitterend. Er gaat nooit iets boven op maat gemaakt.
Mijn foto's komen later. Maar trouwens een fantastische idee van dat onderwerp te posten. Hopelijk komen er inderdaad nog wat meer foto's! :)
Geplaatst op 22/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 22/05/2008
Avatar Deecee1
1350
Hoe bekijk je de stripverzameling van een ander ?(.
Geplaatst op 22/05/2008 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 22/05/2008
Crew
Avatar frodo76
296
Origineel geplaatst door Deecee1
Hoe bekijk je de stripverzameling van een ander ?(.


Een collectie kan je bekijken door naar http://www.stripinfo.be/member_collectio...=GEBRUIKERSNAAM te gaan. Er bestaat geen lijst van publieke collecties.

zie ook deze thread
en ook deze
Geplaatst op 22/05/2008 Citeren
Avatar
frodo76
Geplaatst op 22/05/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Als die ander zijn collectie publiek toegankelijk gezet heeft (dat kan je doen via je Contolepaneel > te vinden in het sitemenu), dan kan je die collectie vinden als http://www.stripinfo.be/member_collection.php?member=xxxxx (de x-en vervangen door forumnaam van die ander)
Geplaatst op 22/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 22/05/2008