verlanglijst

hoe kom je in conact met de mensen van de verlanglijst
als ze een bepaald nummer zoeken van een reeks?
Geplaatst op 14/09/2008 Citeren
Avatar
erjongen
Geplaatst op 14/09/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door erjongen
hoe kom je in conact met de mensen van de verlanglijst
als ze een bepaald nummer zoeken van een reeks?


hoe je in conact komt weet ik niet :D :D maar wel als je contact wilt doe je dit:
Je klikt op de naam van de persoon voorbeeld T.I.A ;) dan zie je deze gebruiker zijn profiel onderaan het profiel zie je http://www.stripinfo.be/forum/images/pm.gif staan zo stuur je de gebruiker een persoonlijk bericht kijk dan af en toe bij jou of je er een terug gekregen hebt of als je de home pagina hebt van het forum zie je onderaan staan "persoonlijke berichten" als dit opgelicht is heb je een PM ;)
Geplaatst op 14/09/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 14/09/2008
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door T.I.Ahoe je in conact komt weet ik niet :D :D maar wel als je contact wilt doe je dit:
Je klikt op de naam van de persoon voorbeeld T.I.A ;) dan zie je deze gebruiker zijn profiel onderaan het profiel zie je http://www.stripinfo.be/forum/images/pm.gif staan zo stuur je de gebruiker een persoonlijk bericht kijk dan af en toe bij jou of je er een terug gekregen hebt of als je de home pagina hebt van het forum zie je onderaan staan "persoonlijke berichten" als dit opgelicht is heb je een PM ;)


En mis jij geen stukje op je clavier, beste T.I.A.. Dat deeltje met de shift-toets en de punten en komma's? :D

Wie geeft moet kunnen ontvangen, hé. ;)
Geplaatst op 15/09/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 15/09/2008
Avatar spock
3030
Fluiten leeft nog ?! 8o

:P
Geplaatst op 15/09/2008 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 15/09/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
En mis jij geen stukje op je clavier, beste T.I.A.. Dat deeltje met de shift-toets en de punten en komma's? Big Grin


Ja KOMMA Had het kunnen denken PUNT Fluiten online PUNT PUNT PUNT
Ziet alles UITROEPTEKEN :D :D

beste T.I.A..


En volgens mij is enz nog steeds met drie puntjes :P :P

;)
Geplaatst op 16/09/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 16/09/2008