Auteur toevoegen, aub...

Avatar Veto
25
Ikzelf ben ook in mijn vrije tijd striptekenaar. Ik teken onder het pseudoniem Veto. Op mijn initiatief als leerkracht geschiedenis en Frans op het Sint-Bernarduscollege is deze strip 'Oudenaarde 1708' er gekomen. Ikzelf heb er ook aan meegetekend. Gelieve mijn naam (pseudoniem : Veto) ook toe te voegen bij 'Tekenaars'.

Alvast bedankt.

Een van de komende dagen post ik dan ook mijn strips die ik tot nu toe in eigen beheer heb uitgegeven ook op de lijst van strips.

Ik heb mezelf zopas als auteur toegevoegd.
Geplaatst op 26/12/2008 Citeren
Avatar
Veto
Geplaatst op 26/12/2008
Crew
Avatar Veter
7840
Ah, ok. Ik dacht dat het een grapje was om je naam tussen de auteurs te smokkelen. :)

Je naam is toegevoegd bij de auteurs van het album.
Heb je dan trouwens geen goede scan van het album?

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=56645
Geplaatst op 26/12/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/12/2008
Avatar Veto
25
Ik heb zopas mijn eigen twee strips aan de lijst toegevoegd.
Bij mijn debuut 'De 12 werken van Chamenos' ben ik wel vergeten te vermelden : 2006, 44 pagina's.

Wat die scans betreft, voor mijn eigen twee albums heb ik foto's van de originele plaat als attachment meegestuurd (heb immers geen scanner).

Wat 'Oudenaarde 1708' betreft, kan ik je zeker aan een deftige scan helpen. Ivan heeft immers de hele strip op een schijfje moeten zetten toen we naar de drukkerij Corelio Printing zijn gegaan. Komt dus spoedig in orde.
Geplaatst op 27/12/2008 Citeren
Avatar
Veto
Geplaatst op 27/12/2008
Avatar Veto
25
Mijn vrouw zegt dat ze ook van mijn twee strips de voorkaft zal inscannen op haar werk... Wordt dus ook vervolgd !
Geplaatst op 27/12/2008 Citeren
Avatar
Veto
Geplaatst op 27/12/2008
Crew
Avatar Veter
7840
Ok, prima!
Laat je weten wanneer de scans er zijn, zodat we de foto's kunnen verwijderen?
Of als je ze ergens op het net kan zetten, kan je ze hier ook op het forum in volle grootte tonen natuurlijk. :)
Geplaatst op 27/12/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/12/2008