RSS per stripreeks

Avatar Tjomme
3
Hallo,

Mogelijk is dit reeds aan bod gekomen, maar toch nog even deze suggestie:
Zou het niet handig zijn mocht je per stripreeks de mogelijkheid hebben om een RSS feed op te zetten?
Op die manier kan je automatisch op de hoogte gehouden worden van nieuwe uitvoeringen in je favoriete stripreeks.

Groeten,
Tjomme
Geplaatst op 28/12/2008 Citeren
Avatar
Tjomme
Geplaatst op 28/12/2008
Avatar Voske
248
Mijn voorkeur heeft het, dat je wekelijks/periodiek een mail/melding krigjt met een reeks aan nieuwe albums (op de website) die je vervolgens kan aanklikken om op je verlanglijst te zetten.

Momenteel hou ik zelf in de gaten wat er zoal uitkomt en wat toegevoegd zou moeten worden aan mijn wish-list.
Geplaatst op 29/12/2008 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 29/12/2008
Crew
Avatar Surya
13272
Hmmm, I see. Ik zou daar een heel nieuw systeem voor moeten maken, wat wel wat werk zou zijn. Ik voeg het toe aan mijn lijstje van toe te voegen functionaliteiten, maar het zal wel nog even duren eer ik er aan toe kom.
Geplaatst op 31/12/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 31/12/2008
+1
voor dit idee..

Ik zoek zo iets ook .. de reeksen die ik volg kunne aanduiden en een feed / mail krijgen wanneer er nieuwe uitgaves zijn binnen die reeks...


Een mail met nieuwe uitgaves zou zinloos zijn omdat er misschien een op een periode 90% dingen uit komen die niet intressant zijn en je zo nog altijd moet gaan zoeken naar die 10% die je echt intresseert.

Surya , aangezien het hier in PHP geschreven is wil ik gerust eens kijken of ik niet een stagair een aantal nieuwe features kan laten uitwerken..
Geplaatst op 22/02/2009 Citeren
Avatar
KrisBuytaert
Geplaatst op 22/02/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Stuur me eens een PM of een mail, en dan kunnen we eens kijken of ik dat zie zitten :)
Geplaatst op 22/02/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/02/2009