Nederlands?

Avatar pacman
25
Mijn broer is begonnen met Opaal. Hij heeft met deze feestdagen de strips op zijn lijstje gezet.
Nu hebben we gehoord dat Opaal 2 niet uit is in het Nederlands, maar 1 en 3 wel.

Weet iemand meer over de nederlandstalige distributie van deze reeks?
Geplaatst op 03/01/2009 Citeren
Avatar
pacman
Geplaatst op 03/01/2009
Crew
Avatar Veter
7823
Opaal 2: De schaduwkant van het magische boek is wel degelijk uitgebracht in het Nederlands hoor.
Maar is misschien wat moeilijker te vinden, ik heb er ook een tijdje naar gezocht, en pas onlangs op de stripbeurs in Gent op de kop kunnen tikken. Maar aan een redelijke prijs (4,75 euro), dus echt 'moeilijk' zal het dan toch niet zijn.
De uitgeverij bestaat intussen niet meer. De albums worden dus niet echt meer verspreid. Maar in de meeste stripzaken vind je wel nog hele stapels van Talent (/Blitz) uitgaven. Stock dumps en/of 2de hands. Je zal dus waarschijnlijk wat geluk moeten hebben...
Geplaatst op 03/01/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/01/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3313
Dit is inderdaad verschenen in het NL, bij SSZ Pierke & Adhemar kan je het boek nog makkelijk vinden voor een zacht prijsje!!! :]

Doe ze maar de groeten van deze site, dat ze het weten dat er via deze site ook klanten kunnen aangetrokken worden... ;)
Geplaatst op 03/01/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 03/01/2009
Avatar pacman
25
bedankt! ik vond het al absurd klinken.

Ohja, blijkbaar is het derde album verkeerd gebundeld. Een deel ontbreekt en een deel zit er dubbel in. ?(

dat is niet echt de bedoeling. Mijn broer gaat deze uiteraard terugbrengen.
Geplaatst op 04/01/2009 Citeren
Avatar
pacman
Geplaatst op 04/01/2009