gebruikers > aantallen

Avatar mi-jah
1739
Op de homepage wordt bij Statistieken (altijd leuk! :) ) gemeld dat er 960 gebruikers zijn, maar op de forumstatistieken zijn dat er 1612...
Hoe zit dat?
Ik zou juist denken dat op een stripsite mensen eerder nieuwsgierig zijn naar de strips, en pas het forum gaan lezen als ze er meer over willen weten (dus dat de site zelf meer gebruikers zou kennen dan het forum)...

Of is het zo dat op het forum ook de toevallige passanten worden geregistreerd? En kunnen we daarmee concluderen dat er tot nu toe in totaal 1612 mensen het forum (of zelfs de site) ooit bekeken hebben?

Ik vroeg het me even af... ;)
Geplaatst op 12/01/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 12/01/2009
Crew
Avatar cuppenh
1519
Bij statistieken staat dat er 960 gebruikers een collectie hebben aangemaakt met daarachter het totaal aan items.

In het forum is bijgehouden hoeveel mensen zich geregistreerd hebben met een gebruikersnaam (waarvan ook velen die eenmalig of kort hiervan gebruik hebben gemaakt, hun pech... )
Geplaatst op 12/01/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 12/01/2009
Avatar mi-jah
1739
Ah, ik dacht even iets nieuws ontdekt te hebben... :P

Gemiddeld heeft elke gebruiker 466 strips in zijn bezit...!
Maar die collectie van jou geeft natuurlijk wel een heel vertekend <--hihi, leuke woordspeling voor een stripsite--> beeld!
Geplaatst op 12/01/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 12/01/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Strips "in de collectie" is niet het zelfde als "in bezit" natuurlijk, want ik heb dubbel zoveel strips gelezen als ik in bezit heb (minstens), en dan zijn er natuurlijk nog de verlanglijsten...
Geplaatst op 12/01/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/01/2009
Avatar mi-jah
1739
Dat is zeker waar, maar ik heb pas cuppenh z'n 44% ns bekeken, en toen moest ik toch ff slikken! 8o
En dat was met alleen "in bezit" aangevinkt...
Echt minderwaardigheidscomplexen opwekkend! ;(

Maar ik ben toch ook blij met mn eigen verzameling, hoor. ;)
Geplaatst op 12/01/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 12/01/2009