alternatieve taal

Avatar Icarus
113
Als je serie's in wilt geven die reeds in het frans erin staan, hoe doe je dit - een nieuwe titel ingeven.

Ik denk dan bvb aan lone wolf and cup -deze staat er volledig in het frans in echter van een volledig andere uitgeverij??
Geplaatst op 17/01/2009 Citeren
Avatar
Icarus
Geplaatst op 17/01/2009
Crew
Avatar Veter
7845
Als de serie in de andere taal gelijkloopt met de reeds aanwezige, geef je de albums gewoon in als alternatieve uitgaven. Je moet dan bij elk ingevoegd album de titel veranderen, de taal, de uitgeverij, waarschijnlijk ook het uitgavejaar, ...
En let wel, er zit een rangorde in de talen. Nederlands gaat boven Frans, gaat boven Engels, ... --> andere 'vreemde' talen
Als er reeds een Franse versie staat zullen de Franse titels getoond worden in het reeksoverzicht, niet de Engelse.

Lone Wolf and Cub van Dark Horse loopt alvast gelijk met de Franse uitgaven. Maar de First Comic versie is me niet duidelijk of die gelijkloopt of een andere reeks is, of dezelfde reeks en verhalen maar op een andere manier uitgegeven.
Twijfelgevallen kan je misschien best eerst eens overleggen op het forum.
Geplaatst op 17/01/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 17/01/2009
Avatar Icarus
113
Eerste poging mislukt, ik dacht dat het met alternatieve titel ging lukken, echter dan vraagt hij inderdaad enkel een alternatieve titel. deze mag je verwijderen.

Tweede poging is wel gelukt. Echter alles is zo traag? ik denk dat het ongeveer 30 seconden duurde elke keer ik een nieuwe auteur toevoegde. Ik heb iets gelezen dat de site overgeplaatst ging worden, is dit al gebeurt??

Icarus
Geplaatst op 20/01/2009 Citeren
Avatar
Icarus
Geplaatst op 20/01/2009
Crew
Avatar Veter
7845
Het gaat vanavond inderdaad weer moeizaam.
De site is nog niet verplaatst. Surya zal dit dan wel melden bij de nieuwsberichtjes. :)
Geplaatst op 20/01/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 20/01/2009