Niet gekende Auteurs

Crew
Avatar T.I.A
3656
Wat te doen indien er geen auteurs bekend zijn van bepaalde onderdelen van een Comic ?
3 mogelijke oplossingen:

- niets doen en gewoon open laten
- (Unconfirmed Creator) in de lijst opnemen en dan de "vermeende auteur" invullen
- (Not Known) in de lijst opnemen

Ik vraag dit omdat dikwijls bepaalde auteurs van sommige Comics niet gekend zijn of een vermoede van...
Zodat we in de toekomst bij het herbekijken van Reeksen niet nodeloos zoeken naar die auteurs, en zo verkeerde info verschaffen door er toch in te vullen.

Voor voorbeelden heb ik al comics gevonden in de Official Index Cataloog waar dit fenomeen frequent voorkomt.

Een recenter voorbeeld: She-hulk C14 waar mijn bronnen vermelden (zelfs 2) dat de auteurs van inkleuring en lettering niet gekend zijn.

Graag jullie mening.

:)
Geplaatst op 31/01/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 31/01/2009
Crew
Avatar Veter
7841
Niets doen en openlaten.
Mochten de auteurs later toch bekend raken, kunnen ze nog altijd ingevuld worden.
Geplaatst op 31/01/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 31/01/2009
Crew
Avatar cuppenh
1519
Ook: niets doen en open laten.

Wel zou ik proberen op zoveel mogelijk comic-sites te zoeken om die namen toch bvevestigd te krijgen. In dit geval vond ik overal geen aanduiding of de beide Dave's met naam en vraagtekentje.
Wel een opmerking gevonden op een site: Credits were not printed in this issue.
Ja, dan laten we de Amerikaanse experts maar zeggen wie nou wel of niet aan deze uitgave heeft meegewerkt.
Geplaatst op 01/02/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 01/02/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door cuppenh
Ook: niets doen en open laten.
Geplaatst op 01/02/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/02/2009
Crew
Avatar Iyo74
6892
Absoluut: open laten en niets doen!
Geplaatst op 01/02/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 01/02/2009