Sinds kort is de databank aangepast om beter bij te houden wat wanneer is toegevoegd en aangepast.
Vroeger werd enkel bijgehouden wanneer er aanpassingen aan reeksen werden gedaan. Het aanpassen van een strip zorgde er uiteraard voor dat de reeks in de lijst van aangepaste reeksen verscheen. Maar echt veel nuttige informatie leverde dit niet op.
Vanaf heden wordt bijgehouden welke strips wanneer zijn aangemaakt en aangepast, welke reeksen wanneer zijn aangemaakt en aangepast.
Ik heb de oude data zoveel mogelijk overgezet naar de nieuwe, maar uiteraard is er nooit data geweest over wanneer iets is aangemaakt. In dat geval verschijnt in de overzichten momenteel "Voor 30-07-2009". Maar na verloop van tijd zal hier meer en meer accurate data verschijnen.
Er is
op de pagina met updates nu dus ook een nieuwe optie bijgekomen, om te zien welke strips wanneer het laatst zijn geupdate.
Geplaatst op 01/08/2009
Citeren
Komen dan van de "oudere" strip waar wat toegevoegd wordt geen meldingen meer in de update? Als ik anders covers of iets degelijks toegevoegd had keek ik naar de update en kon dan zien wanneer de covers aangepast en goedgekeurd waren. Nu stonden de covers er wel en in de update was geen spoor van de reeks te bekennen.
Geplaatst op 02/08/2009
Citeren
Ik zal nog eens checken, maar normaalgezien zou je die aanpassingen wel moeten kunnen zien. Misschien ben ik ergens iets vergeten?
Geplaatst op 02/08/2009
Citeren
Ik was inderdaad iets vergeten. Ik gaf de datum wel in bij de strip, niet bij de reeks.
Geplaatst op 02/08/2009
Citeren
fijn, deze week weer eens proberen wat oudere gegevens aan te vullen als het geen strandweer is. Ik heb vakantie dus er zou tijd moeten zijn.
Geplaatst op 02/08/2009
Citeren
Origineel geplaatst door simonstrip
fijn, deze week weer eens proberen wat oudere gegevens aan te vullen als het geen strandweer is. Ik heb vakantie dus er zou tijd moeten zijn.
http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif
Geplaatst op 02/08/2009
Citeren