Zoeken op taal

Avatar preske
10
Ik wil een engelssprekende kennis kennis laten maken met Europese strips en meer bepaald onze uitmuntende Franse/Belgische artiesten.

Hij zelf heeft heel wat belangstelling erin, maar spreekt jammer genoeg geen frans. (anders had ik titels in overvloed voor hem)

Maar zelf ken ik ook niet veel strips die in het engels vertaald zijn geweest (buiten de voor de handliggende strips zoals kuifje, asterix e.d.)

Ik had het dus handig gevonden om te kunnen zoeken op "taal"
Ik besef ook dat de resultaten maar matig kunnen zijn
Geplaatst op 13/08/2009 Citeren
Avatar
preske
Geplaatst op 13/08/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Dat staat al enige tijd op de planning. Je zal kunnen kiezen welke talen je wil zien. Als je dan enkel Engels kiest, en de site rondsurft, zal je dus enkel Engelse albums te zien krijgen.

Ik kan echter niet zeggen wanneer ik tijd voor deze aanpassingen zal hebben.
Geplaatst op 13/08/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/08/2009
Crew
Avatar Project_Z
1156
Cinebook brengt Europese strips uit in het engels, oa Alderbaran, Alfa, IRS, Largo Winch, De Schorpioen, Thorgal,...
Geplaatst op 14/08/2009 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 14/08/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Inderdaad, voer deze strips regelmatig in, maar ik zal er veel nog niet gedaan hebben denk ik
Geplaatst op 14/08/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/08/2009
Crew
Avatar sennim
409
Origineel geplaatst door preske
Ik wil een engelssprekende kennis kennis laten maken met Europese strips en meer bepaald onze uitmuntende Franse/Belgische artiesten.

Hij zelf heeft heel wat belangstelling erin, maar spreekt jammer genoeg geen frans. (anders had ik titels in overvloed voor hem)

Maar zelf ken ik ook niet veel strips die in het engels vertaald zijn geweest (buiten de voor de handliggende strips zoals kuifje, asterix e.d.)

Ik had het dus handig gevonden om te kunnen zoeken op "taal"
Ik besef ook dat de resultaten maar matig kunnen zijn


Preske, voordat onze uitstekende website zover is kan je je kennis op deze site (eveneens te vinden op onze uitstekende website -zie links-)laten browsen:

http://koti.mbnet.fi/~z14/euro-comics/index.html

Welkom op onze site trouwens...
Geplaatst op 14/08/2009 Citeren
Avatar
sennim
Geplaatst op 14/08/2009
Avatar preske
10
Origineel geplaatst door Surya
Dat staat al enige tijd op de planning. Je zal kunnen kiezen welke talen je wil zien. Als je dan enkel Engels kiest, en de site rondsurft, zal je dus enkel Engelse albums te zien krijgen.

Ik kan echter niet zeggen wanneer ik tijd voor deze aanpassingen zal hebben.


fijn :D

Origineel geplaatst door Project_Z
Cinebook brengt Europese strips uit in het engels, oa Alderbaran, Alfa, IRS, Largo Winch, De Schorpioen, Thorgal,...


Origineel geplaatst door sennim
Preske, voordat onze uitstekende website zover is kan je je kennis op deze site (eveneens te vinden op onze uitstekende website -zie links-)laten browsen:

http://koti.mbnet.fi/~z14/euro-comics/index.html

Welkom op onze site trouwens...


Geweldige sites, bedankt. die zal ik hem zeker doorgeven.

en dank je =)
Geplaatst op 15/08/2009 Citeren
Avatar
preske
Geplaatst op 15/08/2009