Nou ja Onbekend??

Avatar kagebe
198
Ik ben aan het zoeken naar de volledige naam van de tekenaar Eru
die heeft meegewerkt aan Lady Pendragon ,en wel de uitgave van Top Cow's pilot season.
Hij is gelieerd aan Imaginary Friends Studios en als ik daar zoek kom ik wel Eru tegen maar verder geen info.Toch lijkt me dit een pseudoniem voor iemand en niet een echte naam.
Weet iemand van jullie iets meer of moet hij toch maar als Eru in de auteurslijst worden ingevoerd?
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 21/08/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Mijn Bronnen (2) vermelden ook gewoon Eru ...
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 21/08/2009
Crew
Avatar Veter
7841
Eru is een pseudoniem van Erfan Fajar van Imaginary Friends

(En als je het Maleis machtig bent:

Setelah kerjasama dg majalah foldermagazine keluaran Vilamerah 3 bulan belakangan ini, akhirnya jadi juga mki & vilamerah bikin kegiatan offprint-nya. Kegiatan workshop sehari bertajuk -How 2 Get Into Comic Industry- ini menghadirkan komikus go international, Erfan Fajar (Eru) utk berbagi pengalaman serta teknik menembus industri komik.


)
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/08/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3314
8o Respect! ;)
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 21/08/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 21/08/2009
Origineel geplaatst door Veter
Eru is een pseudoniem van Erfan Fajar van Imaginary Friends

(En als je het Maleis machtig bent:

Setelah kerjasama dg majalah foldermagazine keluaran Vilamerah 3 bulan belakangan ini, akhirnya jadi juga mki & vilamerah bikin kegiatan offprint-nya. Kegiatan workshop sehari bertajuk -How 2 Get Into Comic Industry- ini menghadirkan komikus go international, Erfan Fajar (Eru) utk berbagi pengalaman serta teknik menembus industri komik.


)


Met hulp van mijn echtgenote:

Na een samenwerking van 3 maanden met de "folder magazines" van Vilamerah, komen miki & Vilamerah nu offline. In de eendaagse workshop "How 2 Get Into Comic Industry" presenteren ze de internationale comic scene. Erfan Fajar (Eru) deelt zijn ervaringen en technieken om door te breken in de comic industie.
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 21/08/2009
Avatar mi-jah
1739
Geniaal! http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif

Ben benieuwd in hoeveel talen we dit soort dingen kunnen uitvogelen... :D
Geplaatst op 21/08/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 21/08/2009