Munteenheid

Avatar qwerty
315
Is het misschien een idee om bij de prijs de keus te hebben verschillende valuta`s in te voeren en dan bedoel ik vooral de dollar of de pond.

Aangezien veel leden toch hun albums uit het buitenland betrekken.
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
qwerty
Geplaatst op 01/09/2009
Crew
Avatar fluiten
7764
Dit heeft wel iets, ja.
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 01/09/2009
Soms koop ik ook wel strips in het buitenland, maar die prijs reken ik altijd wel om naar euro's. De echte prijs kan altijd wel in de laatste invoerveldje zetten. Een valutaveldje zou het formulier nog technischer maken.

Een ander idee: op de hoofdpagina van de collectie van het lid de totale som van alle rpijzen laten zien, maar dat is wellicht een gegeven wat ieder van ons liever onbekend laat. ;)
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 01/09/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Ik plaats het op de lijst te overwegen dingen :)
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/09/2009
Avatar Herbert
1105
Origineel geplaatst door belgianbingo
Een ander idee: op de hoofdpagina van de collectie van het lid laten de totale som van alle prijzen laten zien, maar dat is wellicht een gegeven wat ieder van ons liever onbekend laat. ;)


Ja, en dan een overzicht ter beschikking stellen: "duurste collecties" ... :D
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 01/09/2009
Avatar the pope
1906
met adres en wegbeschrijving voor pikkedieven en pyromanen :D
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 01/09/2009
Indien die berekening enkel gepubliceerd wordt op een ledenpagina, zou het nog steeds te confronterend zijn.
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 01/09/2009
Avatar Herbert
1105
Origineel geplaatst door belgianbingo
Indien die berekening enkel gepubliceerd wordt op een ledenpagina, zou het nog steeds te confronterend zijn.


Laten we het dus toch maar doen ! :D
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 01/09/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door belgianbingo
Een ander idee: op de hoofdpagina van de collectie van het lid de totale som van alle rpijzen laten zien, maar dat is wellicht een gegeven wat ieder van ons liever onbekend laat. ;)


Zolang mijn vrouw dat niet te zien krijgt kan ik mij er nog in vinden (evenwel met enige schrik om 't hart). Een optie om de uitgaven per jaar te bekijken zou dan ook wel leuk zijn.
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 01/09/2009
Of de aankopen gerangschikt volgens datum van aankoop? Daar staat precies al een dropdown menuutje voor?
Geplaatst op 01/09/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 01/09/2009
Avatar Joeki
14
Nu we toch bezig zijn, het zou ook wel handig zijn dat je ipv een letter te selecteren, je een reeks zou kunnen aanklikken. Dit geld ook voor het afdrukken.
Geplaatst op 02/09/2009 Citeren
Avatar
Joeki
Geplaatst op 02/09/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Origineel geplaatst door Joeki
Nu we toch bezig zijn, het zou ook wel handig zijn dat je ipv een letter te selecteren, je een reeks zou kunnen aanklikken. Dit geld ook voor het afdrukken.

Hier is al een truukje voor. Kies de letter van de reeks. In de ades bar van je browser verschijnt dan "letter=X". Vervang die X door het eerste woord van de reeks of zo. Should do the trick :)

Ik zet alles op m'n lijstje! Daar staat zowiezo al op: "collectiebeheer vanaf 0 herwerken" :D
Geplaatst op 02/09/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/09/2009
Avatar Joeki
14
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Joeki
Nu we toch bezig zijn, het zou ook wel handig zijn dat je ipv een letter te selecteren, je een reeks zou kunnen aanklikken. Dit geld ook voor het afdrukken.

Hier is al een truukje voor. Kies de letter van de reeks. In de ades bar van je browser verschijnt dan "letter=X". Vervang die X door het eerste woord van de reeks of zo. Should do the trick :)

Ja, dat weet ik, maar zoals bij suske en wiske in m'n collectie heb je daar ook veel reeksen tussen staan als 'Suske en Wiske (reclame/kortverhaal)' en zo heb je er nog wel enkele, maar telkens de volledige reeksnaam correct invullen lukt niet altijd :P
Geplaatst op 02/09/2009 Citeren
Avatar
Joeki
Geplaatst op 02/09/2009
Avatar Voske
248
Verschillende valuta in kunnen geven vind ik niet van (groot) belang. Reken altijd om naar euro's en geef dat dan in...

Wel prettig als een optelsom van de totale collectiewaarde aanschaf gegeven kan worden. Hoewel waarschijnlijk pijnlijk wel zo prettig voor het afsluiten van je inboedelverzekering...
Geplaatst op 02/09/2009 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 02/09/2009
Avatar qwerty
315
Ik wil helemaal niet weten wat de totale collectie waarde is, en hoeveel geld er al dit jaar uit mijn portomonnee is gevlogen. 8o 8o 8o

Als mijn vrouw vraagt wat het wel niet waard is en welke leuke dingen we wel daar niet voor hadden kunnen doen, kan ik zonder liegen alles ontkennen :D

Om bij de gehele collectie de waarde in te vullen is trouwens een onmogelijke taak, ik weet tenslotte niet meer wat ik voor een bepaalde album hebt betaald.

En om telkens de dagwaarde van de Dollar of de Pond op te zoeken, dat is ook wat. (een beetje luiheid ) ;)
Geplaatst op 02/09/2009 Citeren
Avatar
qwerty
Geplaatst op 02/09/2009