Strips aanpassen vanaf heden mogelijk

Crew
Avatar Surya
13261
http://www.stripinfo.be/images/nieuws/edit_functie.jpg

Bezoekers van de site kunnen vanaf heden gegevens van strips aanpassen via de nieuwe "Gegevens aanpassen" functie, die bij elke strip aangegeven wordt.

Deze nieuwe functionaliteit stelt bezoekers in staat gegevens te vervolledigen of foutieve gegevens te corrigeren.

Momenteel is het nog niet mogelijk de auteurs van een strip aan te passen, maar alle andere gegevens zijn mogelijk.

Ingevoerde aanpassingen zullen uiteraard pas op de site verschijnen na goedkeuring van de moderators.

Zelf denken we dat deze tool het up to date houden en vervolledigen van de site veel makkelijker zal maken, en hopen dat jullie allemaal willen meewerken aan het bouwen van de meest volledige, meest correcte stripdatabank!
Geplaatst op 11/09/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/09/2009
Crew
Avatar Project_Z
1156
http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif

Edit: misschien een idee om het ook mogelijk te maken om een betere cover toe te voegen...
Geplaatst op 11/09/2009 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 11/09/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door Surya
http://www.stripinfo.be/images/nieuws/edit_functie.jpg

Bezoekers van de site kunnen vanaf heden gegevens van strips aanpassen via de nieuwe "Gegevens aanpassen" functie, die bij elke strip aangegeven wordt.

Deze nieuwe functionaliteit stelt bezoekers in staat gegevens te vervolledigen of foutieve gegevens te corrigeren.

Momenteel is het nog niet mogelijk de auteurs van een strip aan te passen, maar alle andere gegevens zijn mogelijk.

Ingevoerde aanpassingen zullen uiteraard pas op de site verschijnen na goedkeuring van de moderators.

Zelf denken we dat deze tool het up to date houden en vervolledigen van de site veel makkelijker zal maken, en hopen dat jullie allemaal willen meewerken aan het bouwen van de meest volledige, meest correcte stripdatabank!


great http://stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif
Geplaatst op 11/09/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 11/09/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Project_Z
Edit: misschien een idee om het ook mogelijk te maken om een betere cover toe te voegen...

Staat op de planning :)
Geplaatst op 11/09/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/09/2009
Crew
Avatar Project_Z
1156
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Project_Z
Edit: misschien een idee om het ook mogelijk te maken om een betere cover toe te voegen...

Staat op de planning :)

Fantastig ! :D
Geplaatst op 11/09/2009 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 11/09/2009
Schitterende oplossing. Ik heb het gisteren (11-09-09) geprobeerd en het werkt prima. Nu hoeven we het forum niet meer te gebruiken om aanvullingen door te geven.
Geplaatst op 12/09/2009 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 12/09/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door simonstrip
Schitterende oplossing. Ik heb het gisteren (11-09-09) geprobeerd en het werkt prima. Nu hoeven we het forum niet meer te gebruiken om aanvullingen door te geven.


Jammer langs de andere kant...
ik vond die interactie wel leuk ! kon dikwijls sappige discussies opleveren...
Minder plezant voor jullie is wanneer je een aanpassing doorgeeft en die wordt door ons geannuleerd jullie dit niet zien en als gevolg niet weten waarom het niet is goedgekeurd, dat had je bij het forum wel.

Je kan niet alles willen hé :)
Geplaatst op 12/09/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 12/09/2009
Avatar Herbert
1105
Origineel geplaatst door T.I.A
Minder plezant voor jullie is wanneer je een aanpassing doorgeeft en die wordt door ons geannuleerd jullie dit niet zien en als gevolg niet weten waarom het niet is goedgekeurd, dat had je bij het forum wel.


Dan stuur je ons toch gewoon een pm'tje :D
Geplaatst op 12/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 12/09/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door T.I.A
Origineel geplaatst door simonstrip
Schitterende oplossing. Ik heb het gisteren (11-09-09) geprobeerd en het werkt prima. Nu hoeven we het forum niet meer te gebruiken om aanvullingen door te geven.


Jammer langs de andere kant...
ik vond die interactie wel leuk ! kon dikwijls sappige discussies opleveren...
Minder plezant voor jullie is wanneer je een aanpassing doorgeeft en die wordt door ons geannuleerd jullie dit niet zien en als gevolg niet weten waarom het niet is goedgekeurd, dat had je bij het forum wel.

Je kan niet alles willen hé :)

Ik had al het idee om iets te maken zodat je de gebruiker kon inlichten waarom het niet goedgekeurd is, maar ik moet nog uitzoeken hoe ik dat best doe :)
Geplaatst op 12/09/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/09/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Nice !! Je bent op alles voorzien http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif zo voorkom je dat er onnodige berichten op het forum komen of leden die hopeloos zitten af te wachten of het nog verschijnt.

:]
Geplaatst op 12/09/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 12/09/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door T.I.A
Origineel geplaatst door simonstrip
Schitterende oplossing. Ik heb het gisteren (11-09-09) geprobeerd en het werkt prima. Nu hoeven we het forum niet meer te gebruiken om aanvullingen door te geven.


Jammer langs de andere kant...
ik vond die interactie wel leuk ! kon dikwijls sappige discussies opleveren...

Je kan niet alles willen hé :)


jah dat is een typisch verschijnsel van onze westerse maatschappij als alles te goed geregeld is: veel menselijk contact valt weg..
was eerder dit jaar in libanon, en als je daar bijvoorbeeld een bus wou nemen naar ergens, kon je enkel te weten komen waar, wanneer en òf die uberhaupt vertrok door een hele rist mensen aan te spreken (met een mix van engels, frans en mijn drie woorden arabisch, alnaargelang); hier heeft men dienstregelingen enzo, wat eigenlijk nergens goed voor is 8)
Geplaatst op 12/09/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 12/09/2009