nieuwe titel ZAK

Er is een nieuwe verzameling ZAK cartoons verschenen, Blut, en ik vermoed dat deze aangekondigd en ingevoerd is onder een andere naam: Zei ik bankroet?
Geplaatst op 24/10/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 24/10/2009
Crew
Avatar Veter
7851
Deze is intussen aangepast naar de correctie versie.

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=100806
Geplaatst op 25/10/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 25/10/2009
Vandaag ben ik begonnen met pockets e.d. in te voeren. Met mijn eerste reeks was het al raak X(. De cartoonverzameling "Blut" van ZAK was niet te vinden bij "ZAK" maar onder de B van "BLUT" ?(. Nochtans volgens formaat en inhoud past deze strip duidelijk bij "ZAK". Want zeg nu eerlijk "ZAK" zegt aan elke stripliefhebber 99% meer dan "BLUT" ?( ?( ?(.

Voor de rest (en ook hier) mijn hoed af voor STRIPINFO. (U moet wel weten dat ik nooit een hoed draag, maar toch) ;) :] :)) :) :P
Geplaatst op 06/10/2010 Citeren
Avatar
sakula3694
Geplaatst op 06/10/2010
Crew
Avatar Surya
13277
Reeksen en one-shots worden op reeksnaam gesorteerd, niet op auteur naam. Als je wil, kan je steeds in de lijst van auteurs op zoek gaan naar Zak (volgens mij staat die bij de Z ;))
Persoonlijk gebruik ik zowiezo liever de zoekfunctie om dingen te vinden
Geplaatst op 06/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/10/2010
Ik ben intussen met de "BURKA" '-babes' en 'Polder-' ?( bezig en hier vind ik toch zeker dat we hier verder moeten onder de titel "BURKA" :rolleyes:.

Of 8o misschien een verwijzing aanbrengen ?( bij beide reeksen.

Ik weet dat ik het U lastig maak maar neem van mij aan dat het altijd goed bedoeld is.

Zo vond ik daarjuist dat "MAFKAT" en "BOLLE" dezelfde kat is :evil:

Tot slot : NIETS DAN LOF VOOR UW WERK ;)
Geplaatst op 06/10/2010 Citeren
Avatar
sakula3694
Geplaatst op 06/10/2010
Crew
Avatar Surya
13277
Wel, dat zijn van die gevallen waar de uitgever (of de auteur?) 't nogal lastig maken door niet echt een duidelijke reeksnaam op de albums te plaatsen. Vervelend, want dan moeten wij wat gaan uitzoeken wat de beste manier is. En iedereen denkt daar uiteraard anders over :)

Maar het is inderdaad de bedoeling dat het binnenkort (welja, binnenkort...) mogelijk zal zijn om aan te geven welke reeksen gerelateerd zijn.
Geplaatst op 06/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/10/2010