Beste strips: meer opties

Crew
Avatar Surya
13261
Op de pagina met beste strips zijn er vanaf nu meer opties

Zo kan je vanaf nu zowel voor beste strips, slechtste strips enz kiezen om een lijst van eender welk jaar of taal op te vragen. De enige voorwaarde is dat er strips van dat jaar in die taal met voldoende stemmen in de databank zitten.

Veel snuister plezier!
Geplaatst op 07/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/11/2009
Avatar the pope
1906
cool :)
Geplaatst op 07/11/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 07/11/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Ik heb ook taalkeuze toegevoegd
Geplaatst op 07/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/11/2009
Super!!!! (y)

een kleine suggestie: kunnen de jaartallen aftellend worden weergegeven?
Geplaatst op 07/11/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 07/11/2009
Crew
Avatar Iyo74
6896
Leuk!
Nu ik (na lang sukkelen met m'n internetsnelheid) terug vlotjes 't een en ander kan uitproberen, zal dat een van m'n eerste probeersels worden...
Geplaatst op 07/11/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 07/11/2009
Avatar Herbert
1105
(y)

Je kan "jaartal" ook blanco laten en dan experimenteren met de talen ...
Vooral "Engels" levert een interessant lijstje op.
Geplaatst op 07/11/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 07/11/2009
Crew
Avatar woelfie
4108
Dat interessant noem ik eerder enervant.
Het zou mij ZWAAR verwonderen als de stemmers van deze albums ze ook effectief in het Engels gelezen hebben (en niet in het Nederlands gelezen maar toevallig ook de Engelse versie hebben - als dat al het geval zou zijn). De relevantie van deze lijst ontgaat mij daarom volkomen.

Ik zie vermoedelijk weer alles te serieus, maar als je op zoek bent naar goede albums in het Engels, en daarvoor een lijstje van "Beste strips in het Engels" wil gebruiken, bedoel je vermoedelijk niet "Beste strips-die-ook-in-het-Nederlands-bestaan-maar-toevallig-ook-in-het-Engels-verschenen-zijn".

Van reeksen als "Y the last man" of "Bone" (die ik zelf in het Engels gelezen heb als originele comics vóór de bundelingen uitgegeven werden) is deze lijst dan weer wel interessant.
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 08/11/2009
Avatar mi-jah
1739
Laat ik voorzichtig weer eens informeren hoe het staat met de optie om te gaan zien WIE er gestemd hebben en met welk cijfer, als je op het aantal stemmers klikt bij elke strip...

Geen haast, gewoon nieuwsgierig of daar al vorderingen mee zijn... ;)
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 08/11/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door woelfie
Ik zie vermoedelijk weer alles te serieus, maar als je op zoek bent naar goede albums in het Engels, en daarvoor een lijstje van "Beste strips in het Engels" wil gebruiken, bedoel je vermoedelijk niet "Beste strips-die-ook-in-het-Nederlands-bestaan-maar-toevallig-ook-in-het-Engels-verschenen-zijn".

Dat komt voornamelijk omdat hier vooral mensen zitten die die strips lezen, en veel minder mensen die ook dingen in het Engels lezen, die hier niet verschenen zijn.

Origineel geplaatst door mi-jah
Laat ik voorzichtig weer eens informeren hoe het staat met de optie om te gaan zien WIE er gestemd hebben en met welk cijfer, als je op het aantal stemmers klikt bij elke strip...

Geen haast, gewoon nieuwsgierig of daar al vorderingen mee zijn... ;)

Nog niet :)
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 08/11/2009
Avatar Herbert
1105
Woelfie heeft wel een punt.

Als je als taal "Papiamentu" kiest, dan krijgt "De Zaak Zonnebloem" (in het Papiamentu, dus) maar liefst 32 stemmen en een score van 7,72/10.

Het lijkt me sterk dat ik hier omzeggens de enige gebruiker van stripinfo.be zou zijn, die géén Papiamentu kent :D

Ofte: de score voor een album is dus gekoppeld aan alle versies van dat album, zodat een lijstje van beste strips in een andere taal niet representatief is.


Oh ja, "Beste reeksen" werkt niet (meer).
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 08/11/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door Herbert
Woelfie heeft wel een punt.

Als je als taal "Papiamentu" kiest, dan krijgt "De Zaak Zonnebloem" (in het Papiamentu, dus) maar liefst 32 stemmen en een score van 7,72/10.

Het lijkt me sterk dat ik hier omzeggens de enige gebruiker van stripinfo.be zou zijn, die géén Papiamentu kent :D

Ofte: de score voor een album is dus gekoppeld aan alle versies van dat album, zodat een lijstje van beste strips in een andere taal niet representatief is.


tja, dat vind ik op zich toch maar logisch, je zou toch denken dat de kwaliteit van een strip redelijk gelijklopend is over de verschillende taalversies, verschillende scores voor de verschillende talen lijkt me vrij onzinnig.

Het enige wat we ons dus kunnen afvragen, is of het wel veel steek houdt om op deze manier de keuzemogelijkheid te geven. (want nu komt het uiteindelijk neer op 'welke van de "beste albums" zijn uitgegeven in de taal in kwestie').
Als voor de meeste reeksen de 'Originele taal' is ingegeven, lijkt me het zinniger om daarop gebaseerd de keuze te laten maken.
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 08/11/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Stemmen en scores worden per strip, niet per uitgave bijgehouden, vandaar. Als je een vreemde taal kiest, dan is dat niet de beste strip die door mensen in die taal gelezen is, maar wel de beste strip waarvan een uitgave in die taal bestaat. Op die manier kan je dus ook nieuwe dingen leren kennen nog voor mensen ze in een bepaalde taal gelezen hebben.
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 08/11/2009
Crew
Avatar woelfie
4108
Ja, zo had ik het inderdaad nog niet bezien.

Dus suggestie voor een volgende keer: ipv de taalkeuze te nemen via dropdown, laten kiezen via tickboxes, zodat je een "best of" lijst kan kiezen van strips die in bijvoorbeeld het Papiamentu (om maar een één van mijn favoriete talen te noemen) verschenen zijn, maar (nog) niet in het Nederlands.
Geplaatst op 08/11/2009 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 08/11/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Da's dan weer iets complexer :)
Geplaatst op 09/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/11/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Herbert
Oh ja, "Beste reeksen" werkt niet (meer).

Wops :) Gefixt
Geplaatst op 09/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/11/2009
Avatar kaaike
33
Hoi, als nieuweling wordt het me zeker wel vergeven, wanneer ik vraag naar een (voor ouderlingen ;) ) bekende weg. Ik begrijp dat een album, om in aanmerking te komen voor een plaats in de ranglijst van beste strip, niet alleen een hoog cijfer moet hebben, maar ook een bepaald aantal stemmen. Wat is het minimum aantal stemmen, nodig voor ranking? Heeft het aantal stemmen verder nog invloed op de positie in die lijst? Zo is het knap wanneer een album een gemiddelde score van 8,5 haalt met bijvoorbeeld 25 stemmen. Maar nog veelzeggender is die zelfde score (mijns inziens) verkregen door 75 uitgebrachte stemmen.

Ter zijde: dit is mijn eerste bericht. Ik zie dat bij 'Opties', 'onderschrift', een t is vergeten achter het woord 'onderschrif' :) Maar goed, dat heeft met mijn vraag niets van doen.

kaaike
Geplaatst op 28/11/2009 Citeren
Avatar
kaaike
Geplaatst op 28/11/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door kaaike
Hoi, als nieuweling wordt het me zeker wel vergeven, wanneer ik vraag naar een (voor ouderlingen ;) ) bekende weg. Ik begrijp dat een album, om in aanmerking te komen voor een plaats in de ranglijst van beste strip, niet alleen een hoog cijfer moet hebben, maar ook een bepaald aantal stemmen. Wat is het minimum aantal stemmen, nodig voor ranking? Heeft het aantal stemmen verder nog invloed op de positie in die lijst? Zo is het knap wanneer een album een gemiddelde score van 8,5 haalt met bijvoorbeeld 25 stemmen. Maar nog veelzeggender is die zelfde score (mijns inziens) verkregen door 75 uitgebrachte stemmen.

Ter zijde: dit is mijn eerste bericht. Ik zie dat bij 'Opties', 'onderschrift', een t is vergeten achter het woord 'onderschrif' :) Maar goed, dat heeft met mijn vraag niets van doen.

kaaike

-Strips hebben 10 stemmen nodig om opgenomen te worden in de ranglijsten
-Er is inderdaad een mechanisme om strips met meer scores een voordeel te geven: om het gemiddelde dat in de ranglijsten staat te berekenen, wordt een Bayesian average gebruikt: de som van de effectief uitgebrachte scores vermeerderd met 10 keer het algemene gemiddelde van àlle albums, en die som dan gedeeld door het aantal stemmen +10.
Deze correctie in de richting van het algemene gemiddelde weegt zo minder zwaar door naargelang er meer stemmen uitgebracht zijn

De strip met 25 keer 8.5, zal zo uitkomen op 8.15, die met 75 keer 8.5 op 8.36

meer daarover hier: "Beste Strip"

Terzijde: welkom :)
Geplaatst op 28/11/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 28/11/2009
Avatar the pope
1906
Psst

Nog steeds in de wolken zijnde met hoe de ranglijsten er tegenwoordig uitzien, ontsproten me een paar ideetjes voor nog wat nieuwe lijstjes die ik wel leuk zou vinden en die naar ik denk redelijk vlot in elkaar te knutselen zijn (indien het ooit zou uit komen, daar is zeker geen haast bij)

-Populairste Reeksen: naar analogie met populairste strips, in absolute cijfers of gemiddeld over het aantal albums, alnaargelang wat het leukste lijkt

-Tiplijstje: een kort, snel variërend lijstje waarvoor bijvoorbeeld alles wat het laatste jaar of de laatste twee jaar is uitgegeven en een vijftal scores heeft gekregen in aanmerking komt, met een rangschikking op basis van gewone gemiddelde score. Doel: nieuwe zaken die bij een paar leden erg bevallen onder de aandacht brengen

-Beste Strip/Reeks op basis van oorspronkelijke taal. Aangezien dat vakje bij heel veel reeksen nog niet is ingevuld zal dit pas steek beginnen houden als die achterstand wat is weggewerkt, maar op termijn... (mocht dit editbaar zijn door gewone leden, wil ik daar gerust wel wat werk van maken)
Geplaatst op 02/12/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 02/12/2009
Avatar Voske
248
Tiplijstje lijkt mij inderdaad erg handig, temeer het je enigszins kan sturen in aan te schaffen albums...
Geplaatst op 04/12/2009 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 04/12/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Ik bekijk eens hoe ik dat best programmeer, want ik zou iets willen dat echt de actualiteit volgt...
Geplaatst op 04/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/12/2009
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
want ik zou iets willen dat echt de actualiteit volgt...

Jamaar... ik zou het ook erg fijn vinden als daar ook oudere strips zijn te vinden die ik gewoon al jaren over het hoofd aan t zien ben!!!
Vind ik zelfs nog belangrijker, eigenlijk! :O
Geplaatst op 05/12/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 05/12/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door Surya
want ik zou iets willen dat echt de actualiteit volgt...

Jamaar... ik zou het ook erg fijn vinden als daar ook oudere strips zijn te vinden die ik gewoon al jaren over het hoofd aan t zien ben!!!
Vind ik zelfs nog belangrijker, eigenlijk! :O


voor oudere strips die de tijd hebben gehad zich te bewijzen, is er in principe toch de gewone 'beste strip' lijst?
Geplaatst op 05/12/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 05/12/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Inderdaad :)
Geplaatst op 05/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/12/2009
Avatar mi-jah
1739
Gedeeltelijk waar...
Maar er zijn er vast nog genoeg te vinden die getipt mogen worden, maar nog steeds niet echt zijn doorgedrongen bij een groter publiek...
Van mij hoeft er iig geen actualiteitswaarde aan gehangen te worden!
Geplaatst op 05/12/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 05/12/2009
Crew
Avatar Surya
13261
Vroeger was er een rubriek op de homepage: "Strip van de week" waarin ik een zeer recente strip in de spotlight plaatste. Ik kan eventueel die rubriek reviven, als iemand het ziet zitten elke week een korte blurb te schrijven voor de tip van die week. Of eventueel in overleg bepalen welke strip het moet worden...
Geplaatst op 06/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/12/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door Surya
Vroeger was er een rubriek op de homepage: "Strip van de week" waarin ik een zeer recente strip in de spotlight plaatste. Ik kan eventueel die rubriek reviven, als iemand het ziet zitten elke week een korte blurb te schrijven voor de tip van die week. Of eventueel in overleg bepalen welke strip het moet worden...


tof, wil zulks wel doen (miss in duobaan)
Geplaatst op 06/12/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 06/12/2009
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door the pope
Origineel geplaatst door Surya
Vroeger was er een rubriek op de homepage: "Strip van de week" waarin ik een zeer recente strip in de spotlight plaatste. Ik kan eventueel die rubriek reviven, als iemand het ziet zitten elke week een korte blurb te schrijven voor de tip van die week. Of eventueel in overleg bepalen welke strip het moet worden...

tof, wil zulks wel doen (miss in duobaan)

Vele handen maken licht werk...
Wil daar zeker aan meedoen, mits ik iets zinnigs kan vertellen!
(Loop vaak wat achter met de aanschaf cq kennis...)
Geplaatst op 06/12/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 06/12/2009
Avatar mi-jah
1739
Nog een vraagje bij de lijst met beste strips:
Ik zie nu dat van de strips met hetzelfde eindcijfer, degene met het MINSTE aantal stemmen bovenaan staat...
Mij zou het logischer lijken dat een strip met MEER stemmen boven die met minder stemmen zou moeten eindigen...?
Geplaatst op 08/02/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 08/02/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Inderdaad. Ik ga die pagina eens wat ombouwen, dan hou ik daar rekening mee...
Geplaatst op 08/02/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 08/02/2010
Avatar mi-jah
1739
(y) Cool. :)
Geplaatst op 08/02/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 08/02/2010
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door the pope
Origineel geplaatst door Surya
Vroeger was er een rubriek op de homepage: "Strip van de week" waarin ik een zeer recente strip in de spotlight plaatste. Ik kan eventueel die rubriek reviven, als iemand het ziet zitten elke week een korte blurb te schrijven voor de tip van die week. Of eventueel in overleg bepalen welke strip het moet worden...

tof, wil zulks wel doen (miss in duobaan)

Vele handen maken licht werk...
Wil daar zeker aan meedoen, mits ik iets zinnigs kan vertellen!
(Loop vaak wat achter met de aanschaf cq kennis...)


Zou cool zijn.

Had de idee dat we misschien een quote uit laatst gelezen konden hergebruiken daar? Soms staan daar mini recensies die juist genoeg vertellen over het album zonder diep te gaan. Uiteraard met toestemming van de persoon inkwestie.
Geplaatst op 09/02/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 09/02/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Misschien niet slecht om dat te doen.

Ik stel voor dat jullie wat overleggen welke strip gekozen wordt, en dan bekijken of er een nieuwe tekst nodig is, dan wel een van Laatst gelezen.

You know where to go voor de discussie :)
Geplaatst op 09/02/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/02/2010
Het valt me nu pas op dat populairste strips niet meer tot de mogelijkheden behoort?
Geplaatst op 03/11/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 03/11/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Inderdaad. Mis je dat?
Geplaatst op 03/11/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/11/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Origineel geplaatst door Surya
Inderdaad. Mis je dat?

Bah, missen precies... maar 't is wel een leuk weetje.
Geplaatst op 03/11/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 03/11/2010
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Surya
Inderdaad. Mis je dat?

Bah, missen precies... maar 't is wel een leuk weetje.


2
Geplaatst op 03/11/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/11/2010
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Surya
Inderdaad. Mis je dat?

Bah, missen precies... maar 't is wel een leuk weetje.


2


3, interessant, maar niet levensbelangrijk.
Geplaatst op 03/11/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 03/11/2010
Geplaatst op 05/11/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 05/11/2010
In de categorie 'Populairste strip' zwaaien de Van Hammestrips de plak. De eerste niet-Van Hammestrip staat op nummer 33.
8o

I repeat: 8o

Again: 8o 8o
Geplaatst op 05/11/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 05/11/2010
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
In de categorie 'Populairste strip' zwaaien de Van Hammestrips de plak. De eerste niet-Van Hammestrip staat op nummer 33.
8o

I repeat: 8o

Again: 8o 8o


Dat blijft indrukwekkend! Feit is dat de man 3 reeksen heeft die zowel bij het grote publiek als bij de meerwaardezoekers in de boekenkast staan: Largo Winch,Thorgal en XIII.
Geplaatst op 05/11/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 05/11/2010
Crew
Avatar woelfie
4108
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
In de categorie 'Populairste strip' zwaaien de Van Hammestrips de plak. De eerste niet-Van Hammestrip staat op nummer 33.

Je kan zelfs nog verder gaan: er staan maar 4 niet-Van Hamme strips in de top 50 en 38 in de top 100.
Opgesplitst naar reeks staan er in de top 100:
* XIII deel 1-19 (= de hele reeks)
* 15x Largo Winch (= de hele reeks op het laatste deel na)
* Thorgal deel 1-28 (van de 31 verschenen delen)

De rest is dan weer grotendeels ingenomen door Asterix (met 20 van de 24 Goscinny-delen, 22 delen in totaal), Murena 1-5 en 7x Blake & Mortimer
Er resten dan nog slechts 4 andere albums.
Geplaatst op 05/11/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 05/11/2010
Avatar the pope
1906
Ha, geestig dat deze terug is..
Nog wel niet helemaal koosjer als je bijvoorbeeld eerst op slechtste drukt, en dan op populairste, of in populairste naar de volgende pagina wilt gaan..

Verder stel ik voor dat om te beginnen iedereen die de juwelen van castafiore nog niet heeft, die even aankoopt. Het is voor de variatie in ons lijstje, meneer.
Geplaatst op 06/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 06/11/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Origineel geplaatst door the pope
Verder stel ik voor dat om te beginnen iedereen die de juwelen van castafiore nog niet heeft, die even aankoopt. Het is voor de variatie in ons lijstje, meneer.

:D
Geplaatst op 06/11/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 06/11/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
De titel is wel nog "Beste strips". Kan je daar iets aan doen, Surya?

Best wel indrukwekkend dat bijna 500 mensen "Zwarte vrijdag" in bezit hebben. Dat toont toch aan dat heel wat mensen de weg naar deze site gevonden hebben.
Geplaatst op 06/11/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 06/11/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Iyo74
De titel is wel nog "Beste strips". Kan je daar iets aan doen, Surya?

TOTAAL onmogelijk, meneer :)
Geplaatst op 06/11/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/11/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Iyo74
De titel is wel nog "Beste strips". Kan je daar iets aan doen, Surya?

TOTAAL onmogelijk, meneer :)

Hij zei "meneer" tegen me! :]

Anderzijds wel een harde klap die ik hier te verwerken krijg! Ik die er altijd van overtuigd was dat voor de BB NIETS onmogelijk was! ;(

:P
Geplaatst op 07/11/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 07/11/2010
Avatar the pope
1906
onbenullig opmerkinkje: als je in 'populairste' op 'volgende pagina' klikt, ga je naar http://www.stripinfo.be/stats.php?strips&sort=beste&page=2 in plaats van naar http://www.stripinfo.be/stats.php?strips&sort=beste&populairste&page=2
Geplaatst op 10/04/2011 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 10/04/2011
Crew
Avatar Surya
13261
Er zijn inderdaad wat dingen mis met "populairste", ik zal dat eens moeten fixen :)
Geplaatst op 10/04/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/04/2011
Is het soms niet mogelijk om in de toekomst ook een score te geven aan een reeks ipv nu de optelsom te maken van de individuele strips ?
Op die manier kan een reeks slechts éénmaal voorkomen in een lijstje en geeft de score een betere weergave van het gevoel dat je bij een hele reeks hebt.
Is maar een suggestie.
Geplaatst op 23/04/2011 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 23/04/2011
Crew
Avatar Surya
13261
De reeksen komen toch maar 1x voor? http://stripinfo.be/stats.php?reeksen ;)
Geplaatst op 23/04/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 23/04/2011
Origineel geplaatst door Surya
De reeksen komen toch maar 1x voor? http://stripinfo.be/stats.php?reeksen ;)


Was maar een test om te zien of je dat wel wist hé :P. ( nee serieus, mijn fout, zonneslag zeker )
Maar het idee om een persoonlijke score aan reeks te geven vind ik wel nog steeds de moeite. Eventueel zou het te combineren zijn met de optelsom van de individuele strips. Bv. 50/50.
Geplaatst op 23/04/2011 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 23/04/2011
Crew
Avatar Surya
13261
Zelf denk ik dat de score van een reeks baseren op de albums logischer is: de score wordt automatisch geupdated telkens er een nieuw album verschijnt dat scores krijgt. Bovendien zullen mensen geen vertekende score geven omdat ze zich een reeks herinneren als goed door de eerste albums, maar eigenlijk vinden ze de nieuwe albums maar bagger. Voorlopig hou ik het hoe het is.
Geplaatst op 23/04/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 23/04/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door the pope
onbenullig opmerkinkje: als je in 'populairste' op 'volgende pagina' klikt, ga je naar http://www.stripinfo.be/stats.php?strips&sort=beste&page=2 in plaats van naar http://www.stripinfo.be/stats.php?strips&sort=beste&populairste&page=2


Is blijkbaar nog niet opgelost.
Geplaatst op 17/02/2012 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 17/02/2012
Crew
Avatar Surya
13261
Nope, mijn weekends zitten bijzonder vol de laatste tijd :( Misschien dit keer meer geluk!
Geplaatst op 17/02/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 17/02/2012
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door Surya
Nope, mijn weekends zitten bijzonder vol de laatste tijd :( Misschien dit keer meer geluk!


Dat is het nadeel van God zijn, hé. Je staat er alleen voor. :D
Geplaatst op 17/02/2012 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 17/02/2012