Batman Special 0 editie

Avatar Gently
636
In de lijst van de Baldakijn Batman uitgaves wordt een Batman introductie special uit 1989 genoemd. Dit is onjuist, er is enkel één uit 1984. De '84 versie is ook vermeld dus de '89 versie zou verwijderd moeten worden.

Overigens heb ik diverse covers toegevoegd en op nummer 74 van de reguliere serie na is het nu compleet.
Geplaatst op 17/11/2009 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 17/11/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Origineel geplaatst door Gently
In de lijst van de Baldakijn Batman uitgaves wordt een Batman introductie special uit 1989 genoemd. Dit is onjuist, er is enkel één uit 1984. De '84 versie is ook vermeld dus de '89 versie zou verwijderd moeten worden.

Overigens heb ik diverse covers toegevoegd en op nummer 74 van de reguliere serie na is het nu compleet.


Bedankt voor de covers!!
Het wissen laat ik aan Cuppenh over, het is zijn ingave en de man heeft een sterk geheugen waardoor hij het mss juist kan hebben...

Ik ben benieuwd 8o
Geplaatst op 17/11/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 17/11/2009
Crew
Avatar cuppenh
1520
Nu begin ik toch sterk te twijfelen.

Enerzijds mag ik aannemen dat de opmerkingen terecht zullen zijn. Anderzijds heb ik bij het invoeren van het 1989-nummer nog als extra commentaar vermeld:
"Zoals er voor de BATMAN-reeks een 0-nummer "introductie special" werd uitgegeven door Baldakijn, verscheen er ook een 0-nummer voor de reeks BATMAN SPECIAL.
Misschien verwarrend door de kreet 'special' bij de normale reeks; dit zijn toch twee verschillende uitgaves."

Verdubbeltjes, nou moet ik in de dozen gaan zoeken of ik de twee Batmans terug kan vinden. -wordtvervolgd-
Geplaatst op 18/11/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 18/11/2009
Avatar mi-jah
1743
Succes met terugvinden... ;)
Geplaatst op 18/11/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 18/11/2009
Avatar Gently
636
Ik ben er voor 100% van overtuigd dat deze special niet bestaat. Al zou ik het leuk vinden wanneer het niet klopt, want dan heb ik iets om op te jagen de komende beurzen :D

Naast het feit dat ik hem niet heb en niet gewezen ben op het hiaat voor mijn site, vermeld ook de catalogus van de gebroeders Visser geen Special 0.
Geplaatst op 18/11/2009 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 18/11/2009
Avatar Herbert
1106
Origineel geplaatst door cuppenh
Verdubbeltjes


:P
Geplaatst op 18/11/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 18/11/2009
Crew
Avatar cuppenh
1520
De gemakkelijk bereikbare 30 comics boxen heb ik nu doorgenomen, maar de Batman-serie zat daar niet tussen. Dus ik moet het harde bewijs momenteel schuldig blijven. Derhalve (en ook omdat er geen cover van is ingevoerd) ga ik ervan uit dat de klagende partij gelijk heeft (de klant is koning, nietwaar) en dat betreffend nummer gesaneerd dient te worden.
Ik heb inmiddels mijn in-bezit-vinkje weer ingetrokken, maar er hangt nog één ander persoon aan deze uitgave, dus:

SURYA, zou jij svp bij deze foute de gegevens willen verwijderen en die ene aanhanger dan te plaatsen bij deze goede?
Hartelijk dank.

Gently, helaas dus geen spookalbum om lekker op te jagen :)
Geplaatst op 20/11/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 20/11/2009
Crew
Avatar Surya
13237
Done!
Geplaatst op 20/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/11/2009
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door cuppenh
Gently, helaas dus geen spookalbum om lekker op te jagen :)


Ach, er zijn er nog genoeg ;) Materiaal wat voorbereid is of zelfs een proefdruk heeft gekend en daardoor enorm schaarse en gewilde items. Zo ben ik gruwelijk jaloers op degenen die Filmspecial 14 hebben - níét X-Men maar Blade

Daarvan zijn nog een handjevol exemplaren bekend. Een drukfout maakte de special onleesbaar en werd bijna in het geheel vernietigd. Herdruk bleek te kostbaar helaas...

En tja... er zullen vast meer van dat soort dingen gedaan zijn. :P
Geplaatst op 20/11/2009 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 20/11/2009