Updates op Home-pagina

Avatar Delfeno
20
Hoi,

Ik ben iemand die quasi dagelijks de updates op de Home-pagina naziet, enerzijds om nieuwe nummers van reeksen die ik volg te kennen en in mijn verlanglijst te plaatsen, anderzijds om nieuwe reeksen (oudere of nieuwe) te leren kennen en zodoende ook in mijn verlanglijst op te nemen.

Zo "beheer" ik momenteel een 250-tal reeksen - momenteel bestaande uit een 2.000 strips.

Mijn vraag is 2-ledig :

1) is het mogelijk om bij de update aan te geven wat er nu juist is "ge-updated" - bij bepaalde moeilijker reeksen is dit niet altijd even duidelijk (vb. = De Reizen van Alex / Lefranc)

2) ik heb deze vraag en bepaalde reacties erop al tegengekomen op het forum, maar bij gebrek aan een "beslissend" antwoord, stel ik hierbij nogmaals de vraag : "is het mogelijk om van de reeksen die ik volg automatisch op te geven wanneer er een nieuw nummer uitkomt in deze reeks ? En aan te geven of een reeks al dan niet gestopt is (ook dit is niet altijd even duidelijk ...) ?

Voor de rest wil ik nog benadrukken dat deze site het beste beantwoordt aan mijn verwachtingen in vergelijking met andere gelijkaardige sites - en dat ik de laatste aanpassingen (= totale aankoopprijs + aanvulling van ontbrekende gegevens in verzamelingen + ...) ten zeerste kan appreciëren - niettegenstaande dat ik bijvoorbeeld de aankoopprijs van mijn 2.000 strips nog niet heb ingegeven en dat mij dus nog een serieus werk te wachten staat :-)

Groetjes aan de websitebeheerders en de collegaverzamelaars - en prettige feestdagen voor iedereen ...
Geplaatst op 24/12/2009 Citeren
Avatar
Delfeno
Geplaatst op 24/12/2009
Avatar the pope
1906
1. als je onderaan het lijstje klikt op "overzicht updates", kan je met het menuutje boven wat spelen, zodat hij bijvoorbeeld de laatst toegevoegde albums toont.
Geplaatst op 25/12/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 25/12/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Geplaatst op 25/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/12/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Vergis ik me of is de home-pagina verandert?
Het ziet er iets overzichtelijk uit! :]
Geplaatst op 27/12/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 27/12/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Lol, er is niet echt veel veranderd. Ik heb gewoon de linker en rechter kolom omgewisseld :D
Geplaatst op 27/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/12/2009
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door Surya
Lol, er is niet echt veel veranderd. Ik heb gewoon de linker en rechter kolom omgewisseld :D

wat ik op zich zeker wel een verbetering vind (y)
Geplaatst op 27/12/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 27/12/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Dat dacht ik ook! :P
Geplaatst op 27/12/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 27/12/2009
Avatar Delfeno
20
Thankx "Surya" en "The Pope" voor de reactie ...

Ik heb inderdaad niet verder gekeken dan mijn neus lang is - waarvoor mijn excuses :D -, de submenu geeft inderdaad de nodige duidelijkheid in de toegevoegde updates.

En ook ik vind de nieuwe schikking van de Homepagina beter ... overzichtelijker ...

Daarom ... een dikke mercie voor het vele werk en voor de zeer regelmatige aanpassingen die deze site ten goede komen ...
Geplaatst op 27/12/2009 Citeren
Avatar
Delfeno
Geplaatst op 27/12/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Kunnen toegevoegde covers ook opgenomen worden als "nieuw" op de homepagina?
Geplaatst op 30/12/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 30/12/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Ik denk niet dat de databank een datum bevat voor wanneer de cover is toegevoegd, dus voorlopig is dat niet mogelijk.
Geplaatst op 30/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/12/2009