http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=1Heb ik eens wezen opzoeken. De allereerste reeks, ingegeven door ?
En waarom net die reeks ?
Rare vragen, maar soms heb ik rare vragen. :D
Geplaatst op 05/01/2012
Citeren
Ah, daar ken ik er twee van, maar we gaan de reeks chronologisch af wellicht?
Geplaatst op 05/01/2012
Citeren
Origineel geplaatst door spockhttp://www.stripinfo.be/strip.php?strip=1Heb ik eens wezen opzoeken. De allereerste reeks, ingegeven door ?
En waarom net die reeks ?
Rare vragen, maar soms heb ik rare vragen. :D
Da's een foutje, 't was niet de bedoeling dat dat zichtbaar was, maar het vergemakkelijkt het werk als ik de oplossingen erbij zet.
Misschien kan Surya wat verduidelijking geven waarom net dit album nummer 1 is.
Geplaatst op 05/01/2012
Citeren
Voor de site een databank had, waren 't allemaal statische HTML paginas (the horror!). Toen hebben we de databank gemaakt, en gedurende 2 weken alle gegevens handmatig overgezet. We zijn gewoon de reeksen alfabetisch afgegaan, soms zijn we ze per uitgever alfabetisch afgegaan. Deze reeks stond toen simpelweg helemaal bovenaan de lijst :)
Geplaatst op 05/01/2012
Citeren
Was dat 2006 ? Of nog vroeger ?
De prehistorie van stripINFO.be...
Geplaatst op 05/01/2012
Citeren
Begin de jaren 2000, ik kan niet met zekerheid zeggen welk jaar. 2002 ofzo?
Geplaatst op 05/01/2012
Citeren
Was er toen al een forum ?
Geplaatst op 06/01/2012
Citeren
Neneen, da's pas een paar jaar later gekomen.
Geplaatst op 06/01/2012
Citeren
Origineel geplaatst door woelfie
Even een bump doen met de oplossingen van de laatste reeks (djeezus, da's al meer dan een jaar geleden 8o)
Dit omdat er binnenkort weer héél véél banners aankomen... CVDM, hou je klaar !
Dju, en mijn vakantie is net voorbij.
Geplaatst op 29/07/2013
Citeren
Geplaatst op 30/07/2013
Citeren
We hebben er met zn allen veel plezier aan beleefd, Woelfie! En ze terug zien doet de frustratie weer groeien: dedju dit en dat had ik moeten kennen :)
Geplaatst op 18/07/2014
Citeren
We zijn weer bij met de recente banners.
Ik ben ook de oude posts met de eerste banners aan het updaten met de links naar de juiste strips, aangezien de overeenkomstige afbeeldingen niet meer te zien zijn.
Geplaatst op 01/01/2019
Citeren