Cycli: nieuw onderdeel

Crew
Avatar Surya
13261
Sommige albums maken deel uit vaan een cyclus, comics maken soms zelfs deel uit van meer dan één cyclus. Om dit te kunnen catalogeren, is het vanaf nu mogelijk bij elk album aan te geven tot welke cycli het behoort. Een voorbeeld: The Great Fables Cossover. Deze cyclus bevat albums uit niet minder dan 3 verschillende reeksen.

Cycli kunnen beheerd worden vanop de pagina van de strip zelf. Rechts naarst elke strip staat de link "Aanpassen". Deze link bestond al, en stond tot voor kort boven elk album. Via die link kunnen de gegevens van de strip verbeterd of aangevuld worden. Maar als je over de link beweegt, wordt ook een andere link zichtbaar, namelijk "Cycli aanpassen".
Bij het klikken op deze link wordt een handige tool getoond waarbij rechts een overzicht gegeven wordt van eventuele cycli die reeds aan het album gekoppeld zijn. Met één enkele klik op het stopteken achter de gelinkte cycli kan aangegeven worden dat een bepaalde cyclus foutief gelinkt is.
Links is een veld beschikbaar waar de naam van de toe te voegen cycli kan getypt worden, en eventueel het volgnummer in de cyclus.

Bij deze wordt iedereen uigenodigd de ontbrekende informatie over cycli aan de databank toe te voegen.
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/03/2010
Moet je dan bij meerdere op elkaar volgende series alle issues linken?
Bijvoorbeeld Aldebaran, betelgeuze en antares
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/03/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
SUPER, het wordt hier beter & beter!!!

Nog even en deze site wordt als referentie gebruikt... 8)
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 02/03/2010
Avatar the pope
1906
plezant :)


maar toch blijft het enkelvoud van cycli cyclus :p (ik weet dat het vitten is, maar ben daar bijna zo gevoelig aan als michel, dat is een afwijking van mij)
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 02/03/2010
Avatar Herbert
1105
cycli mag ook, hoor ! ;)
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 02/03/2010
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door Herbert
cycli mag ook, hoor ! ;)

ik heb het over het enkelvoud eh
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 02/03/2010
och ja, er staan ergere zaken op de site hoor. Wat denk je van deze:

http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_14257.jpg
Geplaatst op 02/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Herbert
cycli mag ook, hoor ! ;)

Ik had cycli gebruikt, omdat ik niet wist dan cyclussen ook correct is. Ik zal het dus maar vervangen door Cyclus(sen), dan is iedereen tevreden :D
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Moet je dan bij meerdere op elkaar volgende series alle issues linken?
Bijvoorbeeld Aldebaran, betelgeuze en antares

Wel, die zitten al in de collectie "De Werelden van Aldebaran", dus ik denk niet dat het daar nog nodig is. Dit is vooral voor comics...
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/03/2010
Ja, had Earth X, universe X en Paradise X in gedachten.

Maar moet ik dan alle issues linken?
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Ja, had Earth X, universe X en Paradise X in gedachten.

Maar moet ik dan alle issues linken?


Zijn drie aparte Story Arc's:

Maar je zou ze wel een nummer kunnen geven zodat die 'linken' overbodig worden en ze dan gerangschikt zijn per nummer/leesvolgorde...

Het opzicht van een 'collectie' dus

;)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Als ze een andere naam hebben, dienen ze aan een andere cyclus gelinkt te worden he.

Misschien moet ik het mogelijk maken bij de cyclus zelf een opmerking te plaatsen zodat je kan aangeven op welke cyclus het volgt?
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Surya
Als ze een andere naam hebben, dienen ze aan een andere cyclus gelinkt te worden he.

Misschien moet ik het mogelijk maken bij de cyclus zelf een opmerking te plaatsen zodat je kan aangeven op welke cyclus het volgt?


Je kan de drie serie's niet hetzelfde Story arc geven doordat het drie aparte cyclussen zijn, De saga vervolgt wel op elkaar en daar heb ik reeds rekening mee gehouden:

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=120778
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=121249

Misschien moet ik het mogelijk maken bij de cyclus zelf een opmerking te plaatsen zodat je kan aangeven op welke cyclus het volgt?


Je hebt wel een goed punt :))


In één serie zelf is de leesvolgorde echter anders dan de volgorde van de nummering en dat is de bedoeling om die via 'Story Arc' in de goede volgorde te kunnen zetten.
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Origineel geplaatst door $tripofiel
Nog even en deze site wordt als referentie gebruikt...


Nog even?!

Zou nu al moeten! :)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Veter
Origineel geplaatst door $tripofiel
Nog even en deze site wordt als referentie gebruikt...

Nog even?!

Zou nu al moeten! :)

Ik heb al sites gezien die naar hier refereren! :))
Alleen vind ik ze nu natuurlijk niet meteen terug...
Maar er zat iig een site bij van de bieb die lezers strips aanraden!
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Ik ben trouwens even in de war nu met de term Collectie, omdat die ook bij de Uitgevers gebruikt wordt...

Zie screenshot:
http://img408.imageshack.us/img408/7752/stripinfocycli.jpg

Moeten we dat dan niet gewoon Story Arc of Cyclus noemen?
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Wat een beetje googlen toch opbrengt. Mocht je www.stripinfo.be al kennen, dan zal dit aanhangsel je waarschijnlijk niet zo bekend zijn. :D

Wikipedia gebruikt Stripinfo vaak als referentie bij het bespreken van een stripreeks. (y)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
Als ze een andere naam hebben, dienen ze aan een andere cyclus gelinkt te worden he.

Misschien moet ik het mogelijk maken bij de cyclus zelf een opmerking te plaatsen zodat je kan aangeven op welke cyclus het volgt?

Is het technisch mogelijk om de cycli zo te linken dat je er net als een stripreeks doorheen kan klikken (met volgende/vorige) en dat je dan per pagina de delen uit de betreffende cyclus in beeld ziet?
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door mi-jah
Is het technisch mogelijk om de cycli zo te linken dat je er net als een stripreeks doorheen kan klikken (met volgende/vorige) en dat je dan per pagina de delen uit de betreffende cyclus in beeld ziet?

Van de ene cyclus naar de andere, is geen probleem. Links bij de albums zelf om naar het volgende album in de cyclus te gaan, is een optie voor genummerde cyclussen
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
och ja, er staan ergere zaken op de site hoor. Wat denk je van deze:

http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_14257.jpg


Haha... nice one!

Als jullie er nog meer weten. Ik zie ze graag voorbij komen!

Oh ja... en Surya wederom bedankt voor een nuttige aanvulling op de site!
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door mi-jah
Ik ben trouwens even in de war nu met de term Collectie, omdat die ook bij de Uitgevers gebruikt wordt...

Zie screenshot:
http://img408.imageshack.us/img408/7752/stripinfocycli.jpg

Moeten we dat dan niet gewoon Story Arc of Cyclus noemen?


Is een goed idee van je vindt ik, mag idd 'Nr in Cyclus' noemen ipv 'Nr in Collectie'

Surya?
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/03/2010
Origineel geplaatst door fluiten
Wikipedia gebruikt Stripinfo vaak als referentie bij het bespreken van een stripreeks. (y)


Oja? Daarmee heb ik een tijd geleden problemen gehad, maar ik ben tevreden dat ze het nu wel doen.
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door fluiten
Wat een beetje googlen toch opbrengt. Mocht je www.stripinfo.be al kennen, dan zal dit aanhangsel je waarschijnlijk niet zo bekend zijn. :D



Surya's great dungeon of foormuziek (y)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door mi-jah
Is het technisch mogelijk om de cycli zo te linken dat je er net als een stripreeks doorheen kan klikken (met volgende/vorige) en dat je dan per pagina de delen uit de betreffende cyclus in beeld ziet?

Van de ene cyclus naar de andere, is geen probleem. Links bij de albums zelf om naar het volgende album in de cyclus te gaan, is een optie voor genummerde cyclussen

Prachtig! (y)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door fluiten
Wikipedia gebruikt Stripinfo vaak als referentie bij het bespreken van een stripreeks. (y)

Oja? Daarmee heb ik een tijd geleden problemen gehad, maar ik ben tevreden dat ze het nu wel doen.

Nu ben ik natuurlijk meteen nieuwsgierig wat daar dan weer voor verhaal achter steekt... ;)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar Project_Z
1156
Vraagje : hoe zit het dan met al die variant covers? Moeten die dan allemaal ge'cycli'd worden of enkel de 'normale' uitgave ? bvb. Utopia event van Marvel... alle hoofdstukken hebben 3 à 4 varianten... ?(
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Project_Z
Vraagje : hoe zit het dan met al die variant covers? Moeten die dan allemaal ge'cycli'd worden of enkel de 'normale' uitgave ? bvb. Utopia event van Marvel... alle hoofdstukken hebben 3 à 4 varianten... ?(


Yep, Natuurlijk 8o
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door the pope
Origineel geplaatst door fluiten
Wat een beetje googlen toch opbrengt. Mocht je www.stripinfo.be al kennen, dan zal dit aanhangsel je waarschijnlijk niet zo bekend zijn. :D

Surya's great dungeon of foormuziek (y)

Hier kan je zn tracks luisteren! :))
(Vind je hopelijk niet vervelend dat ik dit post, Sur?)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door the pope
Origineel geplaatst door fluiten
Wat een beetje googlen toch opbrengt. Mocht je www.stripinfo.be al kennen, dan zal dit aanhangsel je waarschijnlijk niet zo bekend zijn. :D

Surya's great dungeon of foormuziek (y)

Hier kan je zn tracks luisteren! :))
(Vind je hopelijk niet vervelend dat ik dit post, Sur?)


reeds gedaan, maar na twee numertjes was mijn luisterkrediet voor vandaag al op ;)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door the pope
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door the pope
Origineel geplaatst door fluiten
Wat een beetje googlen toch opbrengt. Mocht je www.stripinfo.be al kennen, dan zal dit aanhangsel je waarschijnlijk niet zo bekend zijn. :D

Surya's great dungeon of foormuziek (y)

Hier kan je zn tracks luisteren! :))
(Vind je hopelijk niet vervelend dat ik dit post, Sur?)

reeds gedaan, maar na twee numertjes was mijn luisterkrediet voor vandaag al op ;)

Ik zit er ook al doorheen, zal me eens inschrijven daar! :))
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Die op drumnbass.be zijn wel zeeer oud. Die op myspace http://www.myspace.com/suryadnb zijn iets minder oud, maar ik moet dringend nog eens nieuw gerief uploaden, want 't begint overdreven te worden. Maar ik maak graag kabaal ja.

En die site onder mijn eigen naam, ik had geen idee dat die nog in de lucht was. Die is wel bijzonder oud!

Ik maak trouwens niet enkel DnB, maar ook dubstep (een mens moet mee met zijn tijd he) en progressive trance met breakbeats...
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar the pope
1906
ha ook wat zeewiermuziek :D

soit, ik heb me op een blauwe maandag wel eens op een dubstepoptreden vertoond, maar dan toch vooral omdat mooie sellah sue zong. :]
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 03/03/2010
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door fluiten
Wikipedia gebruikt Stripinfo vaak als referentie bij het bespreken van een stripreeks. (y)

Oja? Daarmee heb ik een tijd geleden problemen gehad, maar ik ben tevreden dat ze het nu wel doen.

Nu ben ik natuurlijk meteen nieuwsgierig wat daar dan weer voor verhaal achter steekt... ;)


Een bericht uit de oude doos, en blijkbaar achterhaald door de inzet van enkele Wikinezen :)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door fluiten
Wikipedia gebruikt Stripinfo vaak als referentie bij het bespreken van een stripreeks. (y)

Oja? Daarmee heb ik een tijd geleden problemen gehad, maar ik ben tevreden dat ze het nu wel doen.

Nu ben ik natuurlijk meteen nieuwsgierig wat daar dan weer voor verhaal achter steekt... ;)


Een bericht uit de oude doos, en blijkbaar achterhaald door de inzet van enkele Wikinezen :)


goh goed mogelijk dat de links in kwestie er al stonden voor die hele discussie toen.
probleem van wikipedia blijft dat er zeloten zitten die hun eigen interpretatie van de policy is al te strikt menen te moeten uitvoeren, zoals ook deze Naradinges. Die jongen viel erover dat er ineens een rist links naar hier werden toegevoegd omdat dat niet strookte met zijn idee van wikipedia, so be it.
Als er sporadisch wat aan een biografie wordt toegevoegd en dan in één moeite ook een linkje naar bibliografie hier wordt geplaatst, zal daar wsl niet over gevallen worden.
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 03/03/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door belgianbingo
Een bericht uit de oude doos, en blijkbaar achterhaald door de inzet van enkele Wikinezen :)

Ha ja, nu herinner ik me dat bericht weer. Thanks! :)
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 03/03/2010
Ik heb de indruk dat, sinds deze aanpassing aan de site is uitgevoerd, er iets eigenaardigs aan de hand is met het updatevenster van een bestaande strip
(dus het scherm dat je krijgt nadat je op Aanpassen hebt geklikt).

Wanneer ik een toelichting voor de administrator wil toevoegen, moet ik eerst naar beneden scrollen om dat veld te zien. Wanneer ik erin klik, toont de site weer het bovenste deel van het updatevenster en moet ik weer naar beneden scrollen. De cursor blijft wel gepositioneerd in het juiste veld.

Heeft iemand anders dat ook?
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/03/2010
Nog net iets gemerkt. Als je eerst aanvinkt dat je een album in bezit hebt, op opskaan klikt en dan pas op Aanpassen, verdwijnt het vinkje aan In bezit.
Geplaatst op 03/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/03/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Origineel geplaatst door Surya
Die op drumnbass.be zijn wel zeeer oud. Die op myspace http://www.myspace.com/suryadnb zijn iets minder oud, maar ik moet dringend nog eens nieuw gerief uploaden, want 't begint overdreven te worden. Maar ik maak graag kabaal ja.

En die site onder mijn eigen naam, ik had geen idee dat die nog in de lucht was. Die is wel bijzonder oud!

Ik maak trouwens niet enkel DnB, maar ook dubstep (een mens moet mee met zijn tijd he) en progressive trance met breakbeats...


Ken jij Ruben Gorissen, een vriend van me die ook in het D&B vertoefd?
Hij draait regelmatig in NL & D...
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Ik heb de indruk dat, sinds deze aanpassing aan de site is uitgevoerd, er iets eigenaardigs aan de hand is met het updatevenster van een bestaande strip
(dus het scherm dat je krijgt nadat je op Aanpassen hebt geklikt).

Wanneer ik een toelichting voor de administrator wil toevoegen, moet ik eerst naar beneden scrollen om dat veld te zien. Wanneer ik erin klik, toont de site weer het bovenste deel van het updatevenster en moet ik weer naar beneden scrollen. De cursor blijft wel gepositioneerd in het juiste veld.

Nope, welke browser?
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door $tripofiel
Ken jij Ruben Gorissen, een vriend van me die ook in het D&B vertoefd?
Hij draait regelmatig in NL & D...

Denk het niet. Onder welke naam draait hij?
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/03/2010
Ik werk met Firefox.
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Very strange. Ik ook (met 3 verschillende versies) en ik ben het nog niet tegengekomen. Ik zoek het uit
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/03/2010
Nog eens getest met IE7 en de Firefox (3.5.8) op het werk: zelfde probleem.

Ik heb wel gezien dat het album in je collectie opgenoemn wordt, ook al verdwijnt het vinkje bij In bezit. Als je de pagina refresht, staat het er weer.

Curiouser and curiouser
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Ik heb gemerkt dat het vak om je collectiebeheren onterecht open gaat als je op die knoppen klikt. Dat fix ik vanavond of morgenvroeg.
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door $tripofiel
Ken jij Ruben Gorissen, een vriend van me die ook in het D&B vertoefd?
Hij draait regelmatig in NL & D...

Denk het niet. Onder welke naam draait hij?


Sensonic, hier is een mix (of hoe noem je dat???) van hem met zijn Mc...

Ik kan dit wel verdragen op de achtergrond, mijn vrouw daarentegen... :rolleyes:
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Nog niet van gehoord, maar MC Mush ken ik wel al enige jaren. Ik hou niet van MCs, maar hem kan ik wel verdragen, net als MC D.O.C. (ze lijken trouwens wat op elkaar qua stem en stijl).

De mix is wat te soft naar mijn smaak :D
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Surya
Ik heb gemerkt dat het vak om je collectiebeheren onterecht open gaat als je op die knoppen klikt. Dat fix ik vanavond of morgenvroeg.

Gefixt
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/03/2010
Indeed!

Bedankt!
Geplaatst op 04/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/03/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Als we het dan toch over Cycli hebben en even wegdenken van de Comics, kan dit item dan ook gebruikt worden om een cyclus IN een reeks aan te duiden? Zoals bij Dubbelmasker of Largo Winch en zovele anderen die soms meerdere albums gebruiken om een verhaal te vertellen. Dat omschrijft men nl. ook als Cyclus. Vaak heb je dat strip deel 1 tem 3 één cyclus is en 4 tem 5 een tweede, enz...

Nog enkele voorbeelden:
XIII
Imago Mundi
Tanguy en Laverdure
...
Geplaatst op 05/03/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 05/03/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Yep, dat kan zeker, daarvoor is het ook in 't leven geroepen. Soms zijn verhalen echter onderdeel van de "1e cyclus". Ik moet nog vinden hoe ik dan zorg dat in dat overzicht enkel de delen van die bepaalde reeks getoond worden, want vele reeksen hebben een naamloze "Xe cyclus". Maar voeg maar al toe.
Geplaatst op 05/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/03/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
'k Heb dit ook eens gebruikt omdat Cassio's eerste cyclus is afgelopen en tot mijn grote verbazing zie je deze gegevens niet verschijnen bij de strip zelf. Als je naar Cycli aanpassen gaat daarentegen wel. :(

Wat heb ik verkeerd gedaan.

En misschien kan dit item ook toegevoegd worden aan de handleiding?
Geplaatst op 14/07/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 14/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Ik denk dat 't is omdat de cyclus zelf nog niet is goedgekeurd. Maar we gebruiken hier Cyclus 1, niet Eerste cyclus ;)
Geplaatst op 14/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/07/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Oeps :(
Geplaatst op 14/07/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 14/07/2010