Vreemde cover bij Black Coat: Or Give Me Death

Avatar kagebe
198
Ik zie bij deel 1 een cover die weliswaar te vinden is bij voorbeschouwingen maar het eerste deel is volgens mij uitsluitend als dubbelnummer uitgekomen met de cover die jullie nu als INT 1 hebben gebruikt.
De echte trade moet nog uitkomen ( aangekondigd in Previews van februari )
Geplaatst op 07/03/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 07/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Het 1e deel is blijkbaar oorspronkelijk uitgebracht in ongekleurde versie. 2 jaar later is het dan samen met deel 2 terug uitgebracht in gekleurde versie, en is de reeks verder vervolgd.
Het is dus niet de trade die er nu staat, maar het gekleurde dubbelnummer.

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=12146
Geplaatst op 07/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 07/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Maar misschien is het te verwarrend zo, en geeft ik dat dubbelnummer beter gewoon het nummer 2.
Geplaatst op 07/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 07/03/2010
Avatar kagebe
198
Op deze manier kan ik er ook goed mee leven.
En inderdaad had ik op een of andere manier dat deel 1 in zwart/wit niet gekocht en dus ook vergeten dat hij er ook was.

Nu nog een ander geval.Ik bezit ook 2 comics die een dubbel verhaal hebben maar die twee verschillende series koppelen,en wel
The Black Coat met het verhaal " Blood for Water " en
Athena Voltaire met het verhaal " and the Isle of the Dead "

De 2 covers vormen 1 geheel maar bij de ene staat The Black Coat als bovenste genoteerd en bij de andere Athena Voltaire

Op welke manier denken jullie dat ze ingevoerd moeten worden?
Geplaatst op 07/03/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 07/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Als een dubbele titel, denk ik. En blijkbaar is de 'Black Coat' cover als 1e uitgebracht. Dan zou ik er van maken: 'The Black Coat / Athena Voltaire'
Geplaatst op 07/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 07/03/2010