toevoeging auteurs

Ik heb daarnet twee auteurs toegevoegd vóór ik de comic Muties ging invoeren: Peter Ferguson en Sam Salgood. Probleem is dat ze niet in de lijst staan bij de toevoeging van de auteurs. Je kan ze nochtans gewoon opzoeken.

Heeft dat iets te maken met de verhuis of zo of is het een nieuw soort controle?
Geplaatst op 26/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/03/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Goedgekeurd,
Antwoord moet ik je schuldig blijven.
Surya kan dit weten.

Blijkbaar na goedkeuring nog steeds niet in lijst ?(

'Nieuw' ingegeven auteurs kan je blijkbaar niet gebruiken toch vind je ze 'blanco' in zoekbalk.
Geplaatst op 26/03/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 26/03/2010
Bon, ik ben er zelf achter gekomen, want ik ben een KIEKEN. Ik heb de naam en voornaam omgewisseld... Geen Duvels meer voor mij wanneer ik invoer.

'T is de schuld van Pep, met zijn bier en strips topic... ;)
Geplaatst op 26/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Auteurs zijn gecorrigeerd en hopelijk kan je ze nu wel terugvinden. :)

http://www.stripinfo.be/lijst.php?auteur=14907
http://www.stripinfo.be/lijst.php?auteur=14906
Geplaatst op 26/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/03/2010
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Bon, ik ben er zelf achter gekomen, want ik ben een KIEKEN. Ik heb de naam en voornaam omgewisseld... Geen Duvels meer voor mij wanneer ik invoer.

'T is de schuld van Pep, met zijn bier en strips topic... ;)



het is alsof de Duvel er mee gemoeid is :D
Geplaatst op 26/03/2010 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 26/03/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Bon, ik ben er zelf achter gekomen, want ik ben een KIEKEN. Ik heb de naam en voornaam omgewisseld... Geen Duvels meer voor mij wanneer ik invoer.

'T is de schuld van Pep, met zijn bier en strips topic... ;)


Ik heb je te hoog ingeschat want dit had ik niet verwacht van jou... :D :D
Geplaatst op 27/03/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 27/03/2010
Voilà, Auteurs aangepast. Om eerlijk te zijn vond ik het achteraf aanpassen stukken makkelijker en sneller dan wanneer je een nieuwe strip invoert.
Had Surya gezegd dat hij in de (verre) toekomst deze manier van auteurs invoeren ook zou toepassen bij nieuwe strips? Anders is het zeker wel in overweging te nemen.
Geplaatst op 27/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Inderdaad, ik ben ook voorstander.
Hij wou dit hier nog wat laten proefdraaien om zeker te zijn dat er geen bugs meer opduiken, maar het staat in elk geval op zijn lijstje. :)
Geplaatst op 27/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/03/2010
Tje bugs, de enige die ik gezien heb, is dat iemand voor- en achternaam omdraait. Daar is geen script tegen opgewassen...
Geplaatst op 27/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/03/2010
Crew
Avatar Veter
7841
:D
Geplaatst op 27/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/03/2010
als je de auteurs achteraf wil bewerken dan lukt het niet, het lukt wel om de verkeerde auteurs te wissen, maar niet om de goed toe te voegen
Geplaatst op 06/07/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 06/07/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Kan je eens wat meer uitleg geven over wat je het hier hebt, Dreamchild? Waar of wanneer probeer je iets te doen met de auteurs? (Tijdens het toevoegen van de strip? Achteraf via het "Auteurs aanpassen" formulier?...)

En nu je hier toch een berichtje geplaatst hebt, misschien nog wat tips over je toevoegingen:

ISBN kan nooit 12-delig zijn! Dat is 10-delig (vóór 2007) of 13-delig (vanaf 1-01-2007). Ook de taalcode klopt niet met de nummers die je toevoegt. Comics worden trouwens beschouwd als tijdschriften, en die hebben geen ISBN. De bundelingen wél, die worden beschouwd als boeken.
Geen ISBN voor de losse comics dus, en je mag dat eventueel zelfs zo invullen als "geen" (dan verdwijnen die uit de statistieken met ontbrekende ISBN). :)

Voorvoegsels gebruiken we enkel bij speciale gevallen. Als er bijvoorbeeld meerdere volumes van een reekstitel zijn. 1e volume zonder voorvoegsel, 2e volume een A, enz...

Voor inkleuring gebruiken we de functie "Kleuren", jij gebruikt o.a. 'Kleur design', ik weet zelfs niet wat dat betekent, en ben het nog nooit tegengekomen. Liever dus het gewone "Kleuren" als het kan. :)

"Publisher" in comics is de uitgever en niet 'Redactie', en uitgever voegen wij hier niet toe. :)

Misschien ook opletten met de uitgeverij, Dark Horse Books is niet gelijk aan Dark Horse Comics.


En in elk geval hartelijk dank voor de toevoegingen!
Geplaatst op 06/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 06/07/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Ook opletten met kiezen uitgeverij:

Dark Horse Comics is niet Dark Horse France

;)
Geplaatst op 07/07/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 07/07/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Bon, ..., want ik ben een KIEKEN...


Dit wens ik nog eens te herhalen.

:D

Men zoude het op den duur vergeten.
Bij deze.
Geplaatst op 07/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 07/07/2010
Zelfkennis...

:P :P :P :P
Geplaatst op 07/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 07/07/2010
terwijl ik auteurs aan het toevoegen ben aan de strip, haalt iemand anders ze weer weg... !!!???
Geplaatst op 06/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 06/08/2010