Soms vraag ik me af....

Crew
Avatar fluiten
7764
... of Surya jaren terug had kunnen vermoeden dat zijn sobere website zou uitgroeien tot wat het nu is. Een volwaardig referentiewerk voor alles wat strips aanbelangd.
Geplaatst op 02/04/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 02/04/2010
Avatar Rutger
763
Ideaal naslagwerk inderdaad en wederom complimenten voor het werk wat velen hier instoppen! En dan te bedenken dat ik ooit nog eens ben begonnen mijn (toen gelukkig bescheiden) collectie in schriftjes op te pennen..

Ja... dat internet zou best wel eens wat kunnen worden (insert random smiley here)!
Geplaatst op 02/04/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 02/04/2010
Avatar Waldorf
479
Origineel geplaatst door Rutger
Ja... dat internet zou best wel eens wat kunnen worden (insert random smiley here)!


Ja, en als we het nu nog zouden kunnen gebruiken om berichten te versturen en plaatjes van blote meiden te bekijken zou het helemaal fantastisch zijn. :D
Geplaatst op 02/04/2010 Citeren
Avatar
Waldorf
Geplaatst op 02/04/2010
Crew
Avatar Surya
13273
Origineel geplaatst door fluiten
... of Surya jaren terug had kunnen vermoeden dat zijn sobere website zou uitgroeien tot wat het nu is. Een volwaardig referentiewerk voor alles wat strips aanbelangd.

Toen ik er aan begon zeker niet, dat was ook niet de opzet. Wat heb ik me toch op de hals gehaald :D
Geplaatst op 02/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/04/2010
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door Waldorf
Origineel geplaatst door Rutger
Ja... dat internet zou best wel eens wat kunnen worden (insert random smiley here)!


Ja, en als we het nu nog zouden kunnen gebruiken om berichten te versturen en plaatjes van blote meiden te bekijken zou het helemaal fantastisch zijn. :D


Waldorf...kom zeg. Da's toekomstmuziek!
Geplaatst op 02/04/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 02/04/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Origineel geplaatst door Rutger
Origineel geplaatst door Waldorf
Origineel geplaatst door Rutger
Ja... dat internet zou best wel eens wat kunnen worden (insert random smiley here)!


Ja, en als we het nu nog zouden kunnen gebruiken om berichten te versturen en plaatjes van blote meiden te bekijken zou het helemaal fantastisch zijn. :D


Waldorf...kom zeg. Da's toekomstmuziek!


Die zijn hier toch al... :D
Geplaatst op 02/04/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 02/04/2010