Origineel geplaatst door mi-jah
Gefeliciteerd, generaal! :D
Maar ik zie bij trophies toch echt staan: 45/50, dus je mist er nog 5? ;)
Van de vijf zijn het er eigenlijk maar drie (door een bug is het momenteel niet mogelijk de Bronzen Ster medaille te behalen van alle wapens :rolleyes: alhoewel ik met elk wapen 25 kills heb krijg ik het niet :baby: )
Daardoor mis ik ook de medaille die ik krijg als je de bovenvermelde medaille hebt en ook die van de voertuigen :(
De andere drie is een kwestie van tijd...
1: vernietig 500 voertuigen (zit aan 418 )
2: 50 Combat efficiëntie (8 kills achter elkaar zonder te sterven) zit aan 32
3: Sniper Headshots 50 (5 Headsshots per game) zit aan 33
Maar dit is online de "Trophies" van het spel en online heb ik 100 procent
Trophies: opdrachten die moeten bereikt worden zoals: doe een roadkill met Helikopter, dood 20 man dmv een gebouw laten ineen vallen...
(ik ben er niet in thuis, maar veronderstel dat niet iedereen zomaar die scores behaalt)?!
Oh ja hoor! ik ben maar klein bier zenne! (Toch ben ik bij de weinigen die bijna alle Pins/Medailles/Trophies heeft :] :]
Andere vechten gewoon ik ga echt de opdrachten aan (zoals dood 100 man met C4, of 500 man met Shotgun, zes man met water voertuig...)
en nu weer al je vrije tijd in het aanvullen van de database hier steken, hophop..
Beter een tijdje op een laag pitje (wat toch nog altijd voldoende is) dan dat je het zover laat komen dat je totaal geen zin meer hebt...
En voorlopig is dit het geval :(