Meer gegevens van users.

Crew
Avatar pepzaza
902
Aangezien Ignoramus 50 werd en ik hem niet zo goed ken, dacht ik van eens naar zijn gegevens te gaan kijken om te zien wat hij zo al gedaan heeft voor de site. Hij heeft tenslotte vier sterren.
Maar alles wat je daar kan vinden, is zijn laatste bezoek, hoeveel berichten en zijn laatste toevoeging aan het forum (en dat was bij zijn eigen verjaardagsitem).
Zou het niet leuker zijn, dat we wat meer te weten kunnen komen over onze vrijwilligers?
Bijvoorbeeld: dat je ook kan zien hoeveel strips en reeksen hij heeft toegevoegd, hoeveel forumberichten hij begonnen is en welke, hoeveel en welke recensies hij geschreven heeft, hoeveel vrienden hij hier al heeft op de site, hoeveel strips hij heeft, hoeveel hij heeft gelezen en gequoteerd, enz...
Op die manier kunnen we elkaar toch beter leren kennen en dat is toch ook belangrijk voor het succes van de site volgens mij.
Geplaatst op 13/04/2010 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 13/04/2010
Dat van die toevoegingen en recensies is mogelijk hoor. Je kan dat voor jezelf opzoeken en dan gewoon je alias wijzigen in de gewenste alias (in de link).

Die vlieger gaat ook op voor collecties, al moeten die wel openbaar gemaakt zijn.
Geplaatst op 13/04/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/04/2010
Crew
Avatar Veter
7844
De statistieken van de bijdragen kan je inderdaad terugvinden:

http://www.stripinfo.be/member.php?member=pepzaza

Wijzig in het adres het alias van de persoon die je wil bekijken. Zoals Chris zegt is de collectie enkel te bekijken als de betreffende persoon die openbaar heeft gesteld.
Het aantal sterren op het forum heeft enkel te maken met het aantal posts op het forum.
Als je meer wil weten over die post kan dat ook. Klik eerst op de gebruikersnaam op het forum, als je dan op de infopagina zit klik je op "Search", daar krijg je dan alle berichten van die persoon te zien. :)
Geplaatst op 13/04/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/04/2010