Verschillende edities

Hoe kan ik beste reeksen ingeven waar bv hetzelfde stripverhaal eerst is uitgegeven bij een uitgeverij en dan bij een andere. Bv Jessica Blandy heb ik nog van Novendi, maar die zitten in de DB bij Dupuis - wat op zich juist is, maar dan klopt mijn overzicht niet meer - dubbel ingeven met de andere uitgeverij, maar dat wordt dan weer vervelend voor mensen die de reeks toevoegen. Alternatief is een reeks aan te maken voor een andere uitgeverij
Geplaatst op 06/08/2006 Citeren
Avatar
Philippe31415
Geplaatst op 06/08/2006
Crew
Avatar Iyo74
6897
Er wordt door onze webmaster gewerkt aan de mogelijkheid om verschillende uitgaven van een strip in te geven. Ik veronderstel dat die dan onder dezelfde titel gaan staan, maar dan met de verschillende covers en gegevens.

Nog even geduld dus...
Geplaatst op 06/08/2006 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 06/08/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Iyo heeft het bij het rechte eind :)
Geplaatst op 06/08/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/08/2006
Om even terug te komen op de verschillende edities van een strip, zou er in het vak bij onze collectie beheer ook mogelijkheden moeten komen om aan te geven dat iemand van een boek meerdere verschillende exemplaren heeft. Ik ben namelijk een van die stripfanaten die liefst alle verschillende uitgaven van een bepaalde reeks of tekenaar zouden willen hebben. (softcover, hardcover, soms luxe).
Dus het zou verzameltechnisch handig zijn als er in dat vakje meer mogelijk zou zijn.
Geplaatst op 08/08/2006 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 08/08/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Ik had al ergens gezegd dat ik hiervoor zou zorgen

Maar vanaf er verschillende edities toegevoegd kunnen worden, zal je kunnen kiezen welke editie je presies hebt. Indien je er verschillende hebt, zal je dus de verschilldende edities kunnen toevoegen...
Geplaatst op 08/08/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 08/08/2006