Bron van Verbeelding verwijderd?

Daarnet "Bron van Verbeelding", een schetsboek van een striptekenaar, toegevoegd, maar dat is blijkbaar verwijderd. ?( Ik had het toegevoegd voor in de toekomst: als zijn strips worden vertaald, hebben wij al Nederlandstalig werk in onze databank?
Geplaatst op 02/05/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 02/05/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Hier is de schuldige.
Ik was dat boek al een tijdje geleden tegengekomen.
Toen enkel gevonden dat dit een illustrator was, waar geen strips van bestonden. Dit boek is een verzameling van schetsen en illustraties. Ik had het toen dus niet toegevoegd. En nu ik het hier zag verschijnen inderdaad weer verwijderd.
Heeft die inderdaad strips gemaakt?
Geplaatst op 02/05/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 02/05/2010
Op Google zijn persoonlijke site opgesnorkeld. Petar Meseldzija is inderdaad een illustrator maar heeft ook een strip op zijn conto staan:
http://petarmeseldzijaart.freehostia.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=42&Itemid=63
Geplaatst op 02/05/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 02/05/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Hm, is me nog niet echt duidelijk. 'Unpublished' en losse pagina's in magazines? Of echte verhalen?
Maar blijft de vraag of we een boek met illustraties als een strip moeten opnemen?
Geplaatst op 02/05/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 02/05/2010
Mij ziet het eruit als een een boek met illustraties van een striptekenaar. Kan iemand ons een handje helpen?
Geplaatst op 03/05/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 03/05/2010