probleem "in bezit"

Het is niet bedoeling om onmiddellijk voor allerlei problemen te gaan spammen maar dit moet ik toch even vermelden.

Deze strip heeft niemand in bezit, maar volgens de uitgave data is er wel één persoon de trotse eigenaar? ?(
Geplaatst op 25/05/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 25/05/2010
Inderdaad raar, en blijkbaar heb ik die zelfs geschreven en getekend. 'k moet zwaar aan de drank geweest zijn, want ik herinner me er niets van.
Geplaatst op 25/05/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/05/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Er moet ergens een updatje misluskt zijn. Dat kan je oplossen door de strip aan je collectie toe te voegen (iets aanvinken hoeft niet) en dan wordt alles up to date gebracht. Problem solved :)
Geplaatst op 25/05/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/05/2010
Origineel geplaatst door Surya
Er moet ergens een updatje misluskt zijn. Dat kan je oplossen door de strip aan je collectie toe te voegen (iets aanvinken hoeft niet) en dan wordt alles up to date gebracht. Problem solved :)


Ah, bon: gewoon niets aanvinken, toevoegen (ook al heb je het album niet in bezit), het is in orde? Cool!
Geplaatst op 25/05/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 25/05/2010
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Inderdaad raar, en blijkbaar heb ik die zelfs geschreven en getekend. 'k moet zwaar aan de drank geweest zijn, want ik herinner me er niets van.


Stevig aan de drank zijn of een ander probleem lijkt me een voorwaarde voor het schrijven van deze strips :)
Geplaatst op 25/05/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 25/05/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door Surya
Er moet ergens een updatje misluskt zijn. Dat kan je oplossen door de strip aan je collectie toe te voegen (iets aanvinken hoeft niet) en dan wordt alles up to date gebracht. Problem solved :)


Ah, bon: gewoon niets aanvinken, toevoegen (ook al heb je het album niet in bezit), het is in orde? Cool!


Inderdaad
Geplaatst op 25/05/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/05/2010
Iets soortgelijk met Dodelijke spelletjes (gelukkig een ander genre dat het stripje hierboven)

In bezit bij eerste album : 26
In bezit in grijze menukader : 24

?Que?

Toevoegen aan collectie helpt niet....
Geplaatst op 02/09/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 02/09/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Ik zie al wat 't probleem is. Sommige mensen hebben hem als in bezit aangevinkt, maar bij aantal 0 ingegeven. Dat slaat nergens op natuurlijk. Een bugje dat ik eens zal fixen :)
Geplaatst op 02/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/09/2010
Origineel geplaatst door Surya
Ik zie al wat 't probleem is. Sommige mensen hebben hem als in bezit aangevinkt, maar bij aantal 0 ingegeven. Dat slaat nergens op natuurlijk. Een bugje dat ik eens zal fixen :)


Die domme gebruikers toch :P

* !!! niet serieus bedoeld !!! *
Geplaatst op 02/09/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 02/09/2010