"Betty Boop" verandert van naam

Avatar spock
3030
Op het gevaar af om voor spammer versleten te worden, en ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten posten :

BB laat weten :

Beste klanten,

Zodra de website online is ( zeker deze zomer ! ), misschien ervoor zelfs, zal de winkel een andere naam krijgen.
Hoofdzakelijk omdat de website anders legale problemen krijgt met copyrights ivm Betty Boop, deels om eindelijk van het Betty Boop imago af te raken waardoor ik nog altijd veel vragen krijg naar Betty boop items.
En zeker niet in het minst omdat ik mijn stempel wil drukken op de zaak die ik nu al meer dan 10 jaar heb uitgebouwd tot een van de grootste comic en manga winkels in Belgie.

Het einde van een tijdperk het begin van een nieuw.

De gekozen naam is er een die ik al van in het begin wilde hanteren toen ik de winkel overnam.
Door omstandigheden en de drukte van met een nieuwe zaak te beginnen is het er toen nooit van gekomen.

De winkel zal de naam WORLDS' END comicshop krijgen.

De website zal deze naam dus direkt krijgen.
De banner boven de winkel, de zakjes en andere zaken die het Betty Boop logo dragen zullen geleidelijk aan veranderen.

Groeten,

Peter
Betty Boop / Worlds' End


Van zodra het ook echt verandert, zal ik het wel laten weten, dan kunt ge hier de winkel gegevens aanpassen. ;) :D
Geplaatst op 15/06/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 15/06/2010
Crew
Avatar Surya
13273
Zelfs als Peter 't hier zelf had gepost, zou ik het nog geen spam vinden. 't Is nieuws, en 't is stripgerelateerd :D
Geplaatst op 15/06/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/06/2010
Avatar spock
3030
okiedo :]
Geplaatst op 15/06/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 15/06/2010
Zijn café indertijd heette ook al World's End.

Hopelijk is de site binnenkort deftig online!
En ik wens hem heel veel succes!
Geplaatst op 15/06/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 15/06/2010
Crew
Avatar pepzaza
902
Beste klanten,

Hoofdzakelijk omdat de website anders legale problemen krijgt met copyrights ivm Betty Boop.

De winkel zal de naam WORLDS' END comicshop krijgen.


Geeft Worlds' End dan ook geen problemen?
http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_129570.jpg
Geplaatst op 15/06/2010 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 15/06/2010
'k denk het niet. Ik geloof dat op individuele titels van reeksen of liedjes van titels geen copyright geldt. Bovendien is de World's end al een bekende pub in Edinburgh, die al heel lang bestaat. Zij waren dus Gaiman voor.
(Vóór er allerhande speculaties ontstaan: verleden jaar een citytripje naar Edinburgh gedaan)
Geplaatst op 15/06/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 15/06/2010