Filmtopic
Alien & Aliens: beide dik in orde!
Alien 3: haalt bijlange het niveau van de vorige films niet.
Alien ressurection: pure tijdverspilling. Bovendien een belabberd acteerwerk (oa van Dan Hedaya, de generaal aan boord va het ruimteschip).
Binnenkort eens kijken naar Prometheus. Iemand die gezien?
Geplaatst op 07/10/2012
Citeren
Alien 3 wou ik echt goed vinden, maar welke versie ik ook probeer, ik blijf teleurgesteld zijn. En toch zitten er goeie dingen in.
Ressureciton suckte inderdaad zwaar.
Prometheus vond ik behoorlijk goed, ik heb er van genoten. 't Was veel meer Alien dan ik verwachtte eigenlijk!
Geplaatst op 07/10/2012
Citeren
Ik vond de nieuwe versie van de derde Alien film best wel goed, tot mijn verrassing. Het is die versie uit de Quadrilogy box, met stukken film tusen geplakt waar ze de geluidsband niet opnieuw hebben voor opgenomen. Het is een héél andere film dan de eerdere versie, die ik niet graag zag.
Alien Resurection, tja... Ik heb me daar mee geamuseerd. Of-t-ie goed is, dat is nog iets anders, maar ik vond 'm zeker leuk.
Van't weekend gezien :
MiB³ : tot mijn grote verrassing, veel leuker dan ik had verwacht. Maar ge moet uw verstand op nul zetten.
Prometheus : zeer goed, ook voor de tweede keer.
Geplaatst op 08/10/2012
Citeren
Expendables 2: oude mannen in een oud genre. Goed bereid actie recept in dat genre. Heb me redeljik geamuseerd. Mijn oudste zoon (11 jaar) vond dit het einde. Toen ik zo oud was dacht ik juist hetzelfde als ik Rambo en consoorten bezig zag! Geslaagde film namiddag dus!
Leverage seizoen 1: Oh yeah, goed geslaagde reeks over een team oplichters die het enkel nog doen voor het goede doel! Je krijgt hier een A-team, Mission impossble gevoel bij dat je niet meer los laat. Soms wat over the top acting maar heel leuk. top vertier!!
Geplaatst op 08/10/2012
Citeren
Gezien :
Rundskop
Prince of Persia
Daredevil
Wolverine
geen zin in een mening, die komt toch niet overeen met wat de anderen van deze films vinden. ;)
Geplaatst op 15/10/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Leverage seizoen 1: Oh yeah, goed geslaagde reeks over een team oplichters die het enkel nog doen voor het goede doel! Je krijgt hier een A-team, Mission impossble gevoel bij dat je niet meer los laat. Soms wat over the top acting maar heel leuk. top vertier!!
Bedankt voor de tip ! Van 't weekend de eerste dvd al gekeken en ik vind 't zeer geslaagd ! Ik dacht wel meer aan "Ocean's 11" dan aan "A-team"...
Geplaatst op 15/10/2012
Citeren
inderdaad maar bij Oceans' zijn ze met te veel... en het A-team verwijs was vooral naar de rolletjes die er in verwerkt zitten... face, BA, hannibal enz... je vindt ze bij leverage ook... Grifter, muscles, thief, Mastermind...
desalniettemin top entertainment.
Geplaatst op 15/10/2012
Citeren
Origineel geplaatst door spock
Gezien :
Rundskop
Prince of Persia
Daredevil
Wolverine
geen zin in een mening, die komt toch niet overeen met wat de anderen van deze films vinden. ;)
Wat niet wil zeggen dat we er niet benieuwd naar zijn
Mijn meningen
- Heel goed, maar ik was niet ondersteboven
- Amusant entertainment, maar er zat veel meer in. 't Was nogal over the top
- Zwak. Vooral het overdreven ge-edit in de actiescenes stoorde me.
- Zwak.
Geplaatst op 15/10/2012
Citeren
- goed, maar als matthias niet in beeld was leek het soms teveel een slecht geacteerde kluchtfilm
- leuk vertier
- beter dan ik dacht, maar Afgelekt's DD is niet de DD uit de strips
- ik vind dat een goeie actie film.
Geplaatst op 15/10/2012
Citeren
Actrice Sylvia Kristel is overleden. De 60-jarige actrice was al maanden ernstig ziek. Ze leed aan slokdarmkanker.
Sylvia Kristel werd internationaal bekend door haar rollen in de soft-erotische filmserie Emmanuelle. Ook speelde ze mee in tal van andere films; zo'n vijftig in totaal.
De eerste Emmanuelle-film uit 1974 was meteen een kassucces; zo was de film in Parijs tien jaar lang te zien. Ook filmliefhebbers die geen interesse hadden in seksfilms lieten zich verleiden hiervoor naar de bioscoop te gaan. Kristel speelde ook de hoofdrol in drie van de zes daaropvolgende Emmanuelle films.
Jetset
Sylvia Kristel begint haar carrière als fotomodel. Het is een tienerdroom om een bekende filmster te worden en die droom komt uit. Ze wordt in 1972 uitgekozen als Miss TV Europe, waardoor ze internationaal bekendheid krijgt en de juiste mensen in het wereldje leert kennen.
In de jaren 70 en 80 is ze binnen de jetset een bekende figuur. Ze heeft een tijdje een relatie met schrijver Hugo Claus en krijgt in 1975 een zoon met hem. De tweede helft van de jaren 70 krijgt ze te maken met drank- en drugsproblemen. Ze komt er weer bovenop en pakt haar filmcarrière weer op.
Mata Hari
Na Emmanuelle speelt ze in nog tientallen buitenlandse films, vooral erotische. Zo speelt ze de rol van Lady Chatterley in een verfilming van het bekende boek van D.H. Lawrence en Mata Hari in een film over het leven van de Nederlandse spionne.
Ze speelt ook in een paar Nederlandse films. De bekendste daarvan zijn 'Naakt over de schutting' en 'Pastorale 1943'.
Theater
In 2003 blijkt Kristel aan keelkanker te lijden. Na een uitgebreide chemokuur wordt ze genezen verklaard en gaat ze weer aan het werk. In 2006 werkt ze mee aan twee documentaires over haar leven. Een NTR-documentaire voor 'Het uur van de wolf' en een Britse documentaire voor Channel Four Television.
Met 'Wie weet overleeft de begeerte me', staat ze in 2009 in het theater. In het stuk komen haar carrière, relaties en verslaving aan bod.
De laatste jaren van haar leven woont Kristel in Amsterdam. Ze speelt af en toe nog in films en legt zich toe op het schilderen. Ze exposeert haar werk in een galerie.
Zware beroerte
Begin 2012 blijkt Kristel opnieuw kanker te hebben, slokdarmkanker ditmaal. Een paar maanden later, in juni, wordt ze na een zware beroerte in het ziekenhuis opgenomen. Daardoor moet haar behandeling tegen kanker worden stopgezet; ze is er te zwak voor geworden.
Begin juli wordt ze uit het ziekenhuis ontslagen. Haar zoon laat dan weten dat er geen hoop meer is op volledige genezing.
Boehoehoehoehoehoehoehoehoehoe ;( ;(
Geplaatst op 18/10/2012
Citeren
Begonnen met Fringe S4, en ik vind dat weer zeer goed (een enkele aflevering daar gelaten).
Geplaatst op 22/10/2012
Citeren
Dat blijft Fringe, seizoen 5 wordt het laatste trouwens. en zal geloof ik maar uit 10 afleveringen bestaan.
daarbij hebben ze trouwens geluk gehad. De show was bijna afgevoerd door de redelijk tegenvallende kijkcijfers in de US, maar ze mogen dan toch er een slot aan breien.
Geplaatst op 22/10/2012
Citeren
Dat blijft Fringe, seizoen 5 wordt het laatste trouwens. en zal geloof ik maar uit 10 afleveringen bestaan.
daarbij hebben ze trouwens geluk gehad. De show was bijna afgevoerd door de redelijk tegenvallende kijkcijfers in de US, maar ze mogen dan toch er een slot aan breien.
Ik snap echt niet hoe ze daar telkens opnieuw inlopen: een reeks draait enkele jaren goed en dan plots schrikken ze dat seizoen 3 of 4 slechter loopt! Meestal ben ik een reeks lichtjes beu aan het worden na 2 seizoenen. En blijkbaar ben ik niet de enige.
Anders is het natuurlijk met sitcoms zoals Friends. Daarbij is het immers niet noodzakelijk om alles gezien te hebben en kan je om het even wanneer inpikken.
Geplaatst op 22/10/2012
Citeren
13 afleveringen.
Geplaatst op 22/10/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74
Ik snap echt niet hoe ze daar telkens opnieuw inlopen: een reeks draait enkele jaren goed en dan plots schrikken ze dat seizoen 3 of 4 slechter loopt! Meestal ben ik een reeks lichtjes beu aan het worden na 2 seizoenen. En blijkbaar ben ik niet de enige.
Anders is het natuurlijk met sitcoms zoals Friends. Daarbij is het immers niet noodzakelijk om alles gezien te hebben en kan je om het even wanneer inpikken.
Dat is de reden, waarom ik huiverig ben om aan (dergelijke) series te beginnen.
Kan me nog Twin Peaks herinneren, schitterende serie, maar een eind (inclusief de film)...
Hetzelfde met Lost, eerste seizoenen adembenemend, gaandeweg begin je je toch af te vragen waar men nu naar toe wil, en dan een einde! Wat een tegenvaller.
Nu kijk ik niet meer op TV, maar wacht tot de complete serie op DVD beschikbaar is.
Vrij recent nog wel naar The Reaper (2 seizoenen) en Chuck gekeken. Beide erg vermakelijk, alleen The Reaper stopt zonder eind. Bij Chuck begon het aan het eind wat te rammelen, maar uiteindelijk toch nog netjes opgelost.
Overigens afgelopen weekend Intouchables gezien. Ik vond het een erg leuke film!
Geplaatst op 24/10/2012
Citeren
Twin Peaks heeft een goed einde ! Met de film erbij.
Ik heb die reeks nooit op tv gezien, indertijd, maar heb ze enkele jaren geleden gehuurd (dus ik kon alles vlug na elkaar kijken), en het einde is goed en begrijpelijk.
(ben het ondertussen wel alweer vergeten... maar de film verklaart veel)
Geplaatst op 25/10/2012
Citeren
The expendables 2: beter/leuker dan de eerste, maar nog steeds niet genoeg humor. Wel onwaarschijnlijk over the top!
Geplaatst op 25/10/2012
Citeren
vandaag the broken circle breakdawn gaan kijken
de film waarover zoveel gehyped word is volledig volgens mijn verwachtingen een echte aanrader.pakkend,droef,grappig,diepzinnig,kippenvelmomenten,krop id keel momenten,goeie muziek en een schoon madam met tattoos,meer dan genoeg voor te zeggen,gaan zien,dit is een aanrader en volgens mij toch wel een prijsbeest,aleen al door de gebrulde dialogen van johan heldenberg en zelf het meisje dat het dochtertje speelt,die gaan dik in de prijzen vallen:)
btw : als ge uw madam eens goe wilt laten snotteren zodat ge ze tegen uwe frak kunt trekken,hier is op sommige momenten echt ne zakdoek nodig,dus mannen,pakt u madam eens mee naar deze film 8)
Geplaatst op 25/10/2012
Citeren
Ik heb Sons of Anarchy seizoen 4 eens opnieuw bekeken, want ik vind dat namelijk zeer goed. ;)
Het enige minpuntje van dit seizoen, in de laatste aflevering, leek nu plots toch veel logischer en beter uitgelegd dan ik dacht. 8)
Maar wat me vooral opviel, is hoe goed de intriges in elkaar steken.
Dit seizoen is nog meer Shakespeare-iaans dan de vorige seizoenen. Maar dan met cowboys en outlaws op motoren. Het is een echt game of thrones.
De queen-mother/intrigante (ze regelt echt alles, achter de schermen) is nog een grotere bitch dan in de andere seizoenen, maar heeft steeds minder invloed op haar zoon/troonprins en voelt haar macht wegglippen. De king-usurper/klootzak slaat in paniek en wil vlug geld binnenhalen. De jonge prins en zijn vrouw willen weg, maar worden alleen maar dieper in de club gezogen, wat op het einde enkele sterke beelden oplevert : zullen ze het anders doen, of herhaalt de geschiedenis zich ? En de oorlog tussen de Mexicaanse kartels, de wapenleveringen die ze voor het Real IRA doen… het lijkt plots allemaal een beetje te hoog gegrepen voor deze eerder kleinere MC.
Heel sterk.
Ik hoop echt dat Sutter, de bedenker/producent/schrijver, en in een schitterende bijrol in de reeks, zijn zeven seizoenen mag maken, om zijn over-all story arc te vertellen zoals hij het heeft voorzien.
Geplaatst op 31/10/2012
Citeren
Naar The Amazing Spider-man gekeken.
Heb die graag gezien. Is een eerder kalm, maar goed begin van een nieuwe filmreeks. Ik zeg niet dat hij beter is dan de vorige, maar ik ben nooit fan geweest van de vorige trilogie. Aan deze ASM is er ook één en ander mis, maar ik zie 'm toch liever dan de vorige :-)
volgende keer moet JJJ er toch ook inzitten. Die mistte ik toch.
Geplaatst op 02/11/2012
Citeren
Om zeker te zijn, heb ik nog eens naar Spider-man 1, 2 en 3 gekeken. Het was lang geleden.
Sam Raimi's trilogie is veel beter dan ik mij herinnerde ! Één en twee zijn zeer goed. Drie is goed maar wat te lang en met enkele foutjes. Maar ik ben blij dat ik ze eens terug gezien heb. Het zijn fun films. Toch net iets meer fun dan de recente ASM (die ik ook graag gezien heb !). Mijn geheugen speelde me weer parten. Tuurlijk was ik fan van Raimi’s Spidey. 8)
Geplaatst op 05/11/2012
Citeren
Best amsant ja, en ik ben blij dat Toby Maguire vervangen is. Nooit fan van geweest. De nieuwe film was inderdaad best goed, maar waarom moeten die villains altijd zo vreselijk over-the-top zijn?
Geplaatst op 05/11/2012
Citeren
Tuurlijk moet dat over-the-top zijn. Wat hou je anders over ?
En Connors/Lizzard is net als in de strips, hoor. Daar is niks aan veranderd.
Maar in strips werkt dat beter. Superhero pakjes werken in strips ook beter dan op het grote scherm. Spidey en Superman uitgezonderd. Niet toevallig alle twee rood/blauw.
Geplaatst op 05/11/2012
Citeren
Na
Sweet Tooth vol 5 Unnatural Selection gelezen te hebben, die weer zeer goed is, heb ik nog eens naar
Chasing UFOs op National Geographic Channel gekeken.
Reality-tv X-files met mysterieuze ondergrondse en radioactieve stalen deuren, militaire vliegvelden met geheimzinnige activiteit, geblindeerde auto's die de makers volgen, verminkte koeien, home video's van rare dingen in de lucht, alien abductions, nachtelijke trektochten door de wildernis... alles erop en eraan, behalve antwoorden.
Of het nu zever is of niet, waar of niet, in scène gezet of niet, I don’t care & I love it. Big fun.
En de Scully van dienst (Ryder) is nice on the old eyes. ;)
Alleen jammer dat het NGC onwaardig is : het is fun, maar niks meer, entertainment maar geen diepgaand onderzoek naar de vermeende vliegende objecten en alles wat erbij hoort volgens de folklore. Na commentaar hierover door de kijkers en de makers aan het adres van NGC, lijkt het me onwaarschijnlijk dat hier nog een tweede seizoen van komt. We zullen zien, en ook als het verder niks voorstelt, het is toch big fun, en dat is meer dan ik kan zeggen over de meeste andere programma’s op tv. 8)
http://www.stripdatabank.be/stripforum/files/erin_ryder_maxim_3photos_188.jpgIn the car : Steely Dan verzamelaar
Geplaatst op 08/11/2012
Citeren
Gezien :
Predators : viel best mee, tot mijn grote verrassing.
The Hunger Games : ik wist helemaal niet wat te verwachten, maar dit bleek een zeer goeie film.
Bloodsport : uit nostalgie. ;)
Geplaatst op 19/11/2012
Citeren
Gezien: The Dark Knight Rises.
Het slot van de trilogie met spanning verwacht maar ik moet vaststellen dat het een leuke actiefilm is, maar geen Batmanfilm.
Batman verschijnt in pakweg 30% van de film en dan meestal nog als reagerend object op de omstandigheden, niet echt als actieve speler en gangmaker. Die paar momenten dat-ie schittert worden door de lengte van de film weer op de achtergrond verdrongen.
Maar er zijn slechtere films waar je je tijd mee kunt verspillen.
Geplaatst op 19/11/2012
Citeren
Fringe Seizoen 5 aflevering 1 tot 6. Een van mijn favoriete reeksen van de laatste jaren zit in zijn laatste seizoen en het wordt er per aflevering alleen spannender op. Tegen eindejaar weten we hoe het geheel is afgelopen. Ik heb ook nog eens naar de eerste aflevering gekeken en tot de constatie gekomen dat deze reeks wel een heel harde omwenteling heeft gemaakt en meer is geworden dan wat ze ooit hadden durven dromen!
Warehouse 13 seizoen 4, blijft een leuk tijdsverdrijf, x-files achtige kloon, maar dan met een 'happy hat' en acteurs die het niet zo serieus nemen maar toch goed geloofwaardig werk leveren. Er komen trouwens wat oude TNG/VOY acteurs in voor. DIT IS FUN!
Geplaatst op 19/11/2012
Citeren
zojuist thuis van de film "loopers" met onderhande bruce willis,
ik dacht dat het alweer een soort van actiefilm ofzo zou worden maar de film heeft me toch wel wat verrast,en zeker naar het einde toe,op sommige momenten en alweer naar het einde toe moet ge er uw aandacht echt bijhouden want langs de ene kant is het wat verwarrend,langs de andere kant wel voorbijflitsend.
een paar keer maar een moment gehad van ok dit is wat langdradig of komaan wat is dit nu,maar voor de rest wel een goeie film.
en dan zeker het einde van de film,ik heb er toch effe gezeten van wow ok wat was dat,huh?rewind please?sterk einde toch wel.
een hele korte samenvatting proberend te geven; in de hele verre toekomst is het mogelijk van in de tijd te reizen maar strafbaar,dus criminelen maken er gebruik van,want het is niet meer mogelijk van zomaar mensen te laten verdwijnen,dus sturen ze de mensen die ze willen opruimen naar de voor onze toekomst wezende tijd,voor hun het verleden dus :rolleyes:
daar wachten allerhande huurmoordenaars hun op en worden ze opgeruimd,maar natuurlijk moet het ergens mislopen bij een bepaalde jongeman die een heel herkenbare persoon uit de toekomst krijgt toe gestuurd die hij moet afmaken en daar begint het spelletje en de race tegen de klok.
de rest moet je maar zelf gaan zien 8)
Geplaatst op 22/11/2012
Citeren
Total Recall gezien. De nieuwe. En ik vond dat best een goeie film, ik had het eigenlijk niet verwacht. En het begon ook niet al te denderend, maar gaande weg vond ik het steeds beter.
I love Kate Beckinsale, in deze film. Deze actrice was me hiervoor nog niet opgevallen, maar IMDb zegt me dat ik haar al verschillende keren aan het werk zag.
Lori, op het eerste zicht een vriendelijk meiske, is de slechterik van dienst, and she can be my bad girl anytime.
http://www.flicksandbits.com/wp-content/uploads/2012/08/Kate-Beckinsale-Total-Recall-Lori-2012-Movie.jpg
Geplaatst op 26/11/2012
Citeren
Origineel geplaatst door spockTotal Recall gezien. De nieuwe. En ik vond dat best een goeie film, ik had het eigenlijk niet verwacht. En het begon ook niet al te denderend, maar gaande weg vond ik het steeds beter.
I love Kate Beckinsale, in deze film. Deze actrice was me hiervoor nog niet opgevallen, maar IMDb zegt me dat ik haar al verschillende keren aan het werk zag.
Lori, op het eerste zicht een vriendelijk meiske, is de slechterik van dienst, and she can be my bad girl anytime.
http://www.flicksandbits.com/wp-content/uploads/2012/08/Kate-Beckinsale-Total-Recall-Lori-2012-Movie.jpg Inderdaad entertainende film en de SE's zijn toch wel echt goed afgewerkt. Alleen spijtig dat ge het einde van de film al van kilometers ver ziet afkomen... met al die 'mindgames' mogelijkheden konden ze toch meer doen...
Geplaatst op 29/11/2012
Citeren
ah ja... Alleen Lori is al reden genoeg om te kijken. ;) :P
Geplaatst op 30/11/2012
Citeren
fist of the north star live action uit 1995
man zo slecht. Heb hem op snelheid x4 bekeken, wegens anders écht wel complete tijdverspilling.
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
En The Guyver (1991) ook afgehaspeld.
Zo camp. Djiezes
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
Man, ik zou er niet opkomen er naar te kijken :)
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
vannacht ice age 4 "continental drift" toch maar eens gekeken,
niet slecht,een leuk tijdverdrijf voor een anderhalf uur,maar heb het nu wel gehad denk ik met de ijstijd
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
Ik vond de eerste heel leuk, na de tweede haakte ik al af.
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
zelfde hier,het concept en de hele tekenfilm gedoe was vernieuwend en leuk en grappig en al wat je wilt maar spijtig genoeg zoals met zoveel in film/tekenfilm land,ze moeten weten waneer ze moeten stoppen
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
Alle commentaren op het net ten spijt, ik vind The Dark Knight Rises zéér goed. Heb me geen seconde verveeld, in tegenstelling tot de vorige waar ik bepaalde stukken te lang vond. En TDKR gaat gelukkig over veel meer dan alleen maar over een bom :)
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
Welke commentaren? Ik vond hem ook uitstekend!
Geplaatst op 09/12/2012
Citeren
Velen vinden het maar een middelmatige film, op fora vooral. Betweters... :P
Geplaatst op 10/12/2012
Citeren
't Zijn zeveraars! BTDKR is het schoolvoorbeeld van hoe een goede superhelden film gemaakt wordt.
Geplaatst op 10/12/2012
Citeren
trailer Man of Steel :
http://www.brainfreeze.be/2012/12/11/eerste-volledige-trailer-voor-man-of-steel/Ik zie dat volledig zitten. Ik hoop alleen dat de film ook gewoon fun zal zijn, en niet alleen modern/grimmig.
Maar de crazy Superman SF zit er blijkbaar toch al in. 8)
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Ziet er toch weer sterk uit... maar waarom weer een andere acteur?
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
maar waarom weer een andere acteur?
Omdat de vorige een flop was, dus moesten ze met een schone lei beginnen. Allé, ik denk dat dat is wat ze dachten.
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
De vorige was nog een film uit de oude reeks, ok er zat veel tijd tussen, maar het was er één van de ouwe reeks. Op het einde van deel 4 (ik heb 3 en 4 waarschijnlijk nooit gezien en die staan algemeen gekend als heel slecht; en de eerste twee, daar weet ik niks meer van), gaat Superman weg, op zoek naar overblijfselen van Krypton. In Superman Returns, keert hij terug (duh), redt en bezwangert Louis Lane. En dat zullen ze een beter einde gevonden hebben dan deel 4 indertijd. Alhoewel superman en en mensen niet compatibel zijn volgens de strips. ;)
Nu gaat DC films maken die aansluiten bij New52, en waarschijnlijk is deze Superman de eerste DC-film-universe film. De acteur heeft nog een contract voor twee films, maar niemand weet voorlopig of dit alleen voor Superman films is, of ook voor de komende JLA film. Maar DC wil dus ook een filmuniversum uitbouwen, cfr Marvel.
Nu, voor mij hoeft dat niet, de meeste van hun films zijn goed op zich, maar ik heb ook niks tegen een film-universum met DC personages.
Verwacht u binnenkort dus ook maar aan een nieuwe Batman, en misschien zelfs een nieuwe Green Lantern. Reynolds heeft nog geen contracten om GL verder te spelen, dus misschien zit die eerste GL film ook nog niet in het DC-film-universum.
Ik heb daar allemaal geen problemen mee. Bijv : de laatste Batman trilogie, zie ik als een Dark Knight reeks (vooral strips van Frank Miller), in de comics staan die ook los van de gewone continuïteit.
Of de eerste Spider-man trilogie, die zie ik al een Ultimate Spider-man reeks. In de strips staat dat ook los van Amazing Spider-man.
euh,
end rant
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
maar waarom weer een andere acteur?
Ik had ook graag nog eens Christopher Reeve teruggezien, maar dat lukt blijkbaar niet meer. ;)
Wat ik me wel altijd afvraag is of die lange cape niet constant in de weg zit. 't is niet zoals bij batman om te zweven of Samson met zijn lang haar dat hij die echt nodig heeft.
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Superman Returns is een vervolg op de eerste film...
film 2, 3 & 4 zijn "niet gebeurd", als ik het goed heb... 'k meen me zoiets te herinneren uit de extra's van de Superman-box
http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/db/db/6240228348a0b74bffa47110.L.jpghttp://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/c1/c7/2010228348a0c74bffa47110.L.jpg
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
correctie: 't is een vervolg op I & II.
Nummer III & IV worden genegeerd (wat ook begrijpelijk is, als je ze gezien hebt, vooral IV is rampzalig)
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
aha, weer iets bijgeleerd. :)
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Nu ik dat weet, ga ik me de 1 en de 2 misschien eens kopen. DVD's kosten nu toch niks meer. ;)
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
OK, ik ken het superman verhaal van de Comics niet, waardoor ik niet wist of dit weer een vervolg was of niet.
Een DC universe kan niet verkeerd zijn als de kwaliteit v/d films op zijn minst zo goed is als the avengers/iron man van Marvel.... anders mogen ze er gewoon mee weg blijven.
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Ik verwacht op zijn minst de kwaliteit van The Dark Knight trilogie, of van Superman Returns. Van The Avengers was ik niet zo onder de indruk als de meesten, en Iron Man I was goed.
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Newsarama countdown : Ranking Our Most Anticipated Movies of 2013 From 10 to 1
http://www.newsarama.com/film/most-anticipated-movies-2013.html
Geplaatst op 12/12/2012
Citeren
Iron Sky: Over the top actie/komedie scifi film. Hitler heeft ineen ver verleden duitsers naar de duistere kant van de maan gestuurd. Nu staan ze op het punt om de aarde terug van hun te maken. Er had veel veel meer in deze film kunnen zitten maar de Effects alleen al maken het de moeite waard. Toch 90 minuten light entertaind.
Ninja Scroll: Het betere hack en slash anime werk uit de jaren '90. Ninjas met rara jutsu krachten. Een lone ranger, swordsman and poisen ninja woman nemen het op tegen een duistere heer die dominantie over een regio wenst en daarvoor volledige dorpen uitmoordt.
Geplaatst op 13/12/2012
Citeren
Niks gelezen, alleen wat films gekeken de laatste dagen :
Gehuurd :
- The Bourne Legacy: begint goed, maar bij gebrek aan veel verhaal, verwatert het gaandeweg, zodanig dat het me op het eind geen reet meer kon schelen hoe het zou aflopen, en daar kon een motorachtervolging met ongeloofwaardige stunts niks aan veranderen. Goed gemaakt amusement, maar duurt dus veel te lang.
- Frankenhooker : fun. Exploding hookers.
Gekregen van Koen, Thanx man !
- Superman II : zeer goed. Nog beter dan deel I.
- Superman III : ook nog best bekijkbaar. Wat meer slap stick (dat begin… djiezus), maar ook enkele goeie Superman scènes, en met Lana Lang.
Gekocht :
- Blade Runner Directors Cut : ik dacht altijd dat ik geen fan was van deze film, maar de Directors Cut vond ik nu toch zeer goed.
- Superman IV : de minste van de vijf, met enkele ronduit belachelijke stukken, maar de nostalgie haalt het van de afkeer, bij mij.
- Christmas with the Kranks : mijn favoriete slechte-Kerstfilm. I love it. ;) (met een trappistje erbij)
Geplaatst op 31/12/2012
Citeren
Vrijdag naar Battleship gekeken. Goed gemaakte, verstand op nul, alien invasion film, met wat meligheid en enkele acterende dweilen. Maar ik verveelde me niet.
Zaterdag begonnen met Contraband, maar wegens slecht en saai halverwege FF beginnen gebruiken. en voor het einde helemaal gestopt...
Daarna Space Cowboys op 2BE. Dat is niet Eastwoods beste maar het is een leuke film, en meer moet dat soms niet zijn.
Geplaatst op 07/01/2013
Citeren
De laatste week veel films gezien
- Cloud Atlas (goed, indrukwekkend)
- The Impostor (goed, verrassend)
- Flight (degelijk, niet verrassend, vakwerk)
- The Man with the Iron Fists (te onnozel en toch niet leuk genoeg)
- Skyfall (de beste Bond op op Casino Royale na)
- Theo Maassen Met Alle Respect (deze gast is subliem)
- Compliance (matig)
- Sexy Baby (matig, oppervlakkig)
Geplaatst op 07/01/2013
Citeren
-gewist- :D
Geplaatst op 09/01/2013
Citeren
Ik heb nog eens naar
Batman The Movie gekeken. Of het nou echt goed is, dat weet ik niet, maar ik heb het toch graag gezien, want het is FUN! En dat komt voor een groot deel omdat ze zichzelf niet te serieus nemen. Het is een tijdsdocument, nietwaar. En er speelt een prachtige Catwoman in mee.
Some days you just can't get rid of a bomb.
Ik krijg dit niet te zien, dus ik weet niet wat het is :
http://www.youtube.com/watch?v=OsJA1C19AyEmaar er staan nog langere stukken ook op youtube.
Ook
Iron Sky gezien. En ik heb me daar goed mee geamuseerd. Redelijk goeie FX om een Europese film te zijn, zeker als ge ziet waar deze vriendenclub hiervoor mee bezig waren. :)
Geplaatst op 14/01/2013
Citeren
The story of Ricky Oh nog eens gezien: blijft grappig
Geplaatst op 14/01/2013
Citeren
Van't weekend naar John Carter gekeken, en ik heb me daarmee geamuseerd.
Ook nog eens naar Star Wars ep. I en II gekeken (de rest volgt) omdat ik net gedaan had met Quinlan Vos’ verhaal te lezen. Vos is zowat het coolste personage uit het SW universum en Ostrander kan verhalen schrijven. Deze strips geven toch wel een meerwaarde aan de films (of achtergrondinformatie). Ik heb Aayla gespot in de films, en Vos ook, denk ik, maar meestal van op de rug gefilmd en met een lelijke pruik op. Maar Vos moest van Lucas Order 66 overleven in de strips, dus Lucas vind het ook een goed personage. Misschien in één van de volgende films...
De eerste SW is een stuk minder, maar ik zie dat toch ook graag. En in de beide films weten de acteurs soms niet wat ze moeten doen, lijkt het wel. Lucas als regiseur... hopelijk is dat voorbij. ;)
Geplaatst op 21/01/2013
Citeren
SW ep. III ook nog eens bekeken, en ik vind die toch zeer goed. Vooral dat laatste uur. Nu ik de strips gelezen heb, deed de dood (order 66) van Aayla me toch iets. ;(
Ook SW Dark Times vol. 1 gelezen. Dat speelt zich net na ep. III af. Ook al zeer goed. Ja, als ge de juiste SW strips kiest, dan zijn die ten eerste zeer goed, maar geven ze een grote meerwaarde aan de films. Eigenlijk zijn de strips voor mij bijna belangrijker geworden dan de films. En hoe minder Lucas er mee te maken heeft, hoe beter het is bijna. :P ;)
Geplaatst op 23/01/2013
Citeren
Origineel geplaatst door spock
En hoe minder Lucas er mee te maken heeft, hoe beter het is bijna. :P ;)
Verbaast me niks
Geplaatst op 23/01/2013
Citeren