Geplaatst op 18/06/2010
Citeren
SUPER, coole set! 8)
Is wel mijn ding... :))
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren
Niet mijn ding. VEEL teveel vocals, niet genoeg vuile bassen en veel te brave beatjes. Geef mij maar het hardere werk :)
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren
luistert iemand anders naar the prodigy, chase and status of pendulum??
Ik persoonlijk ben niet de grootste fan van DnB maar ik ben enorme fan van the Prodigy
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren
Prodigy = guuuuud! Fat of the Land blijft de favoriet, maar de 2 opvolgers mogen er best zijn! Omen is super track
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Prodigy = guuuuud! Fat of the Land blijft de favoriet, maar de 2 opvolgers mogen er best zijn! Omen is super track
Omen is een sterke song maar mijn favorieten zijn dan weer fire starter, invaders must die,breathe en sinds de kick ass film Stand up
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren
Invaders must die is een vette track die helemaal niet Prodigy klinkt. Meer Pendulum breakz.
Breathe is idd een van mijn favs, maar die komt dus van Fat of the Land, net als Smack My Bitch Up, wat ik toch nog altijd een onwaarschijnlijk sterk nummer vind!
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren
Origineel geplaatst door $tripofiel
SUPER, coole set! 8)
Is wel mijn ding... :))
Yep van mij ook. Veel hangt natuurlijk van de mindset van het ogenblik. Wanneer nodig kan het zware werk nodig zijn.
Wat de Prodigy betreft zijn er te veel goeie track om op te noemen. Alhoewel ik out of space nog altijd al een van de beste vindt... kan niet veel tippen aan deze
hier
Geplaatst op 19/06/2010
Citeren