Lady Death en de uitgever problemen

Avatar kagebe
198
Binnen zeer korte tijd zie ik een tweede keer problemen met het bepalen van de uitgever van een comic serie die onder de CrossGen vlag is uitgekomen.Bij nakijken van mijn comics van de reeks Lady Death: A Medieval Tale zijn ze onder het imprint label Code 6 uitgegeven.Bij deel 1 zag ik Chaos! Comics vermeld maar dat is absoluut een fout.
Andere Lady Death reeksen zijn inderdaad door Chaos! Comics, Avatar en misschien nog wel meer uitgevers uitgebracht maar deze Lady Death: A Medieval Tale reeks is dus door Code 6 uitgegeven.
Lady Death:The Wild Hunt is de serie die daarop volgde en werd ook door Code 6 uitgegeven. ( Zal deze zo invoeren )
Ten overvloede nog de vermelding dat The Crossovers ook door Code 6 is uitgegeven maar nu nog onder het normale CrossGen staat genoteerd.
Geplaatst op 18/07/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 18/07/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Bij je invoer dit nog eens vermelden in het vakje 'Opmerking voor de Administrator' en dan passen we daar een mouw aan, andere 'verbeteringen' kan je doen via 'aanpassen' http://www.stripinfo.be/images/icon_edit_strip.png

:)
Geplaatst op 18/07/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 18/07/2010