Arcana

Net begonnen de reeks Arcana (Wells & clark) in te voeren. bij het eerste issues krijg ik dit te zien bij de auteurs:
http://pm1fcq.blu.livefilestore.com/y1pzUanXqe2iSnlQfT5fbyboX-sOv5CBxciarha8444UUZ4T5g-zEEaSIxxzLco_ltCNmfhByM5QHNW20Tv_tl8h3VtXZ75ZSVl/30.jpg?psid=1

dedju, royale, die live skydrive heb ik blijkbaar nog niet onder de knie.
heu, weer een probleem met de auteurs zoals ik al een paar keer nu gehad heb. Ik pluis wel nog eens verder....
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar Veter
7851
Is het mogelijk dat je de uitgeverij bent vergeten invullen?

Heb net een testje gedaan, en als je voor de uitgeverij een leeg veld doorstuurt vlieg je naar een andere album in een andere (willekeurige?) reeks, cover wordt daar vervangen met degene die jij doorstuurt en je krijgt dan de aanwezige auteurs te zien.

Probleem is gemeld aan de webmaster. Intussen kan je het vermijden, denk ik, door geen leeg uitgeversveld door te sturen. :)
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/07/2010
De uitgeverij stond er nog niet in. Ik heb ze ingevuld en dat gemeld in de opmerkingen voor de moderator bij de strip, om te zien of die doorgestuurd was.
Hetzelfde probleem treedt op met het Taal-veld overigens.

Spider-woman 44 is gewijzigd. Er zijn nu 2 versies in de DB, maar ik vind er maar 1 terug op het net (geen ariant covers of herdrukken met gewijzigde gegevens). Deleten?
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar Surya
13277
Ik zal zorgen dat je niet kan inzenden zonder taal, reeks of uitgever te selecteren ;)
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar Veter
7851
Waarschijnlijk stond er een cover met barcode, zoals bij een aantal andere delen van die reeks.
Maar ik kan hem ook niet vinden. We zullen aan TIA moeten vragen of hij dat exemplaar nog heeft. :)
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/07/2010
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Net begonnen de reeks Arcana (Wells & clark) in te voeren. bij het eerste issues krijg ik dit te zien bij de auteurs:
http://pm1fcq.blu.livefilestore.com/y1pzUanXqe2iSnlQfT5fbyboX-sOv5CBxciarha8444UUZ4T5g-zEEaSIxxzLco_ltCNmfhByM5QHNW20Tv_tl8h3VtXZ75ZSVl/30.jpg?psid=1

dedju, royale, die live skydrive heb ik blijkbaar nog niet onder de knie.
heu, weer een probleem met de auteurs zoals ik al een paar keer nu gehad heb. Ik pluis wel nog eens verder....


Heb je de publieke genomen want bij mij werkt het optimaal hoor!

Ik zie het al, die pummels bij MS hebben er een counter achtergezet zodat je niet kan deeplinken. Geen nood nochtans gewoon ?psid=1 verwijderen op het einde van je url
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 27/07/2010
http://pm1fcq.blu.livefilestore.com/y1pzUanXqe2iSnlQfT5fbyboX-sOv5CBxc iarha8444UUZ4T5g-zEEaSIxxzLco_ltCNmfhByM5QHNW20Tv_tl8h3VtXZ75ZSVl/30.jpg

Ik vrees dat Veter gelijk heeft. Boven deze zin staat de link zonder ?psid=1, maar je ziet niks.
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar Veter
7851
Sorry, had mijn bericht weer verwijderd, omdat ik twijfelde.
Ik dacht dat de link veel te lang is voor het forum, hij wordt gesplitst en werkt daarom niet meer.

Maar als RDL zegt dat het bij hem prima werkt... ?(
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Veter
Waarschijnlijk stond er een cover met barcode, zoals bij een aantal andere delen van die reeks.
Maar ik kan hem ook niet vinden. We zullen aan TIA moeten vragen of hij dat exemplaar nog heeft. :)


Newsstand Cover terug toegevoegd ;)
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar Veter
7851
Bedankt TIA!

@Chris:
Jouw album is dus gewoon verdwenen, je zal het opnieuw moeten invoeren. En welke uitgeverij moeten we toevoegen?

:)
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/07/2010
Wells & Clark

Op het net vind je ook Wells and Clark, maar in de comic staat een ampersand.

tnx

Ik heb geprobeerd om de verkeerde auteurs te verwijderen, maar het blijft:
working working working working working working working working working working working working working working working
Heu, you catch my drift ...
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/07/2010
Crew
Avatar Veter
7851
Oei, was me niet opgevallen dat er foute auteurs bijstonden. Op de ouderwetse manier moeten verwijderen want inderdaad, via het popup-formulier lijkt het niet meer te werken. :(
(Schiet me nu te binnen dat Surya daar mogelijks nog moet aan verderwerken.)

En de uitgeverij is toegevoegd.
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/07/2010