Star Wars

'k ben bezig met wat Star Warscovers toe te voegen, en ik merk dat bijna alle issues 36 pagina's tellen in plaats van de gebruikelijke 32. Weet iemand of dit wel klopt? Die ene persoon die ze in bezit heeft?
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/08/2010
Avatar Gently
634
Over welke van de vele SW series heb je het?
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 01/08/2010
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/08/2010
Crew
Avatar cuppenh
1519
Ik heb deze, voor de afwisseling, niet in bezit maar ik durf er mijn maandgeld om te verwedden dat ze eerder 32 pagina-comics zijn dan 36 :P
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 01/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Misschien nog even vermelden dat er nogal wat Dark Horse covers die je op sommige sites vindt, het logo/watermerk bevatten van de Dark Horse site (meestal rechtsonder), die laat ik niet door. Mocht je je afvragen waar ze blijven... :)
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 01/08/2010
verdorie, ik had dat logo totaal niet gezien. Heb er eens op gelet, het is net een transparante vlek.

OK, ik zie wel welke niet passeren en zal dan proberen een andere te vinden.
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/08/2010
Classic Star Wars telt ook telkens 36 pagina's. Kan je daat ook eens naar kijken aub?
Geplaatst op 01/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/08/2010
Welke leukerd verwijdert het trefwoord sciencefiction?
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Het is science-fiction he :P
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/08/2010
Sciencefiction is in 1 woord in het Nederlands...
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Maar niet op onze site :P
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/08/2010
Avatar Gently
634
Back on topic (in goed Nederlands :p )

Ik heb de trades van twee van deze series en in geval van Shadows of the Empire is het heel wel mogelijk dat deze 36 pagina's waren. De verhalen zelf zijn 26-28 pagina's en hadden voor zover ik me dat kan herinneren twee brievenpagina's. Twee tot vier reclamepagina's zouden dan wat beperkt zijn. Daarnaast is dit niet de enige site die deze als 36 heeft staan.

De Tag en Bink? Tja, dat lijkt me duidelijk, dat moet 32 zijn ;)

Classic Star Wars is absoluut goed - dat is namelijk een bundeling van twee originele comics die destijds 18 pagina's elk waren.
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 02/08/2010
OK, bedankt voor de controle.

Nog 666 covers te gaan ;) :D
'k wist niet dat er zó veel reeksen waren zeg.
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/08/2010
Origineel geplaatst door Surya
Maar niet op onze site :P


OK, mij vanaf nu praten in schabouwelijk Nederlands :D
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/08/2010
Van de reeks star wars infinities a new hope, deel 1 betaat een Dynamic Forces Gold Foil Edition. Heb die toegevoegd zonder cover (want niet direct gevonden), maar ben de opmerking bij de uitgave vergeten (weer te snel op Enter gedrukt). De strip staat er niet verkeerdelijk geen twee keer in.
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Ok, bedankt voor de toelichting.


ps: Sciencefiction zat er al in als trefwoord, weliswaar in twee woorden, maar het hoefde er toch geen 2e keer in. :)
Is dat met een van die laatste spellingswijzigingen dat dit 1 woord geworden is? In mijn oudere Vandaele staat het nog in 2 woorden. :)
En blijkbaar heeft Surya het intussen aangepast naar de juiste spelling. :]
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 02/08/2010
Yep, misschien zegt de kwestie van het woord online je nog iets? Daar is de grootste commotie rond geweest (Vroeger met koppelteken, nu niet mee).
Het Groene Boekje.
Wat meer uitleg over koppelteken of niet bij Engelse woorden.
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/08/2010
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Origineel geplaatst door Surya
Maar niet op onze site :P


OK, mij vanaf nu praten in schabouwelijk Nederlands :D


De zinsstructuur is idd. schabouwelijk. De woordkeuze daarentegen.... :P
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 03/08/2010
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Origineel geplaatst door Surya
Maar niet op onze site :P


OK, mij vanaf nu praten in schabouwelijk Nederlands :D


De zinsstructuur is idd. schabouwelijk. De woordkeuze daarentegen.... :P


Je gelooft het of niet maar schabouwlijk werd als woord al gebruikt in de vroegere S&W onder Vandersteen. Dat was een van die woorden waar ik geen jota van verstond. En heb dat nog gevraagd aan mijn vader... de man wist het ook niet. Waar toen de Vandale al niet voor goed was.
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 03/08/2010
Waarvoor S&W al niet goed is hé (maar niet voor spelling :D)
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/08/2010
Crew
Avatar T.I.A
3657
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
'k ben bezig met wat Star Warscovers toe te voegen, en ik merk dat bijna alle issues 36 pagina's tellen in plaats van de gebruikelijke 32. Weet iemand of dit wel klopt? Die ene persoon die ze in bezit heeft?


We gebruiken normaal voor de standaard comic altijd 32 pagina's, blijkbaar glippen ze soms door de mazen.
Ik denk dat het komt doordat deze items veel verbetering nodig hadden alvorens ze goedgekeurd konden worden.

Hetzelfde probleem stelt zich vast met comics van 48 pagina's, daar durft er 52 staan, dwz dat men voor en achterkaft meetelt.
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/08/2010
Crew
Avatar woelfie
4172
Bij onder andere Batman adventures (2e reeks) zijn de comics in principe ook 32 pagina's, maar bij de meeste zat er in het midden nog één, twee of drie dubbele bladen met extra reklame tussen. Het totaal komt daardoor dan op meer dan 32 bladzijden.
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 03/08/2010
Bij Star wars invasion zijn er nu twee reeksen. De tweede, Rescue, kreeg een aparte reeks. Misschien de naam van de eerste reeks aanpassen in Star Wars: Invasion - Refugees?
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/08/2010
Crew
Avatar T.I.A
3657
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Bij Star wars invasion zijn er nu twee reeksen. De tweede, Rescue, kreeg een aparte reeks. Misschien de naam van de eerste reeks aanpassen in Star Wars: Invasion - Refugees?


Je zou ze in één reeks kunnen zetten omdat de eerste vijf delen 'Star Wars: Invasion Refugees' vervolgd wordt in de 'reeks' 'Star Wars: Invasion Rescues'

Ik denk dat dit zo juist gecatalogiseerd wordt? Gekeken naar de vermelding op de cover en US databanken.
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/08/2010
Op comic book DB zie ik telkens de aparte benaming bij de twee reeksen. Om Grand comics database niet.

Maar om consistent te zijn, zou ik er wel telkens de aparte naam bijzetten.
Ik had ook eerst gedacht voor te stellen om de reeksen samen te voegen en met voorvoegsels te werken, maar heb je niet gezegd dat er onlangs beslist is om aparte reeksen ook apart in de DB te zetten?
Betekent dat trouwens dat op termijn veel reeksen gesplitst zullen worden?
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 03/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Bij 'Refugees' lijkt die inderdaad niet vermeld als reeksnaam, enkel de verhaaltitels van de afzonderlijke delen spreken daarover. Misschien toch best zo laten dan?

Ik denk niet dat iemand zich zal bezig houden met expliciet reeksen te gaan opdelen.
Als ik ergens een subreeks tegenkom waarvan ik vind dat ze toch beter apart staat, doe ik dat inderdaad, maar ik ga zeker niet op jacht.
Als jij dingen tegenkomt waarvan je denkt dat ze beter gesplitst worden mag je het zeker laten weten, dan kunnen we dat eens bekijken en aanpakken. :)
Geplaatst op 04/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 04/08/2010
Crew
Avatar T.I.A
3657
Reden keuze aparte reeks:

1) Meeste US databanken zoals de realm die zeer betrouwbaar is op dit gebied
2) Belangrijkste reden is de vermelding op de cover.

Dus daar zou ik afblijven.

Maar ik versta je twijfel, er zijn nog redelijk wat reeksen voor discussie vatbaar, neem nu Dark Wolverine voorlopig staat die bij wolverine maar zou in principe apart moeten staan...
Geplaatst op 04/08/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 04/08/2010
Ik begrijp de keuze voor aparte reeksen hoor. 'k Vind dat zelf ook veel overzichtelijker. Sommige databases zetten zelfs de TPB apart, maar dat vind ik te ver gaand.

@ Veter
Ik denk spontaan aan Kabuki, waarvoor ik trouwens nog heel wat issues moet invoeren. Daar hebben we tot nu toe met voorvoegsels gewerkt. Zal ik er in het vervolg aparte reeksen van maken?
Geplaatst op 04/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Als dat gaat over "Kabuki: Subtitel" zou ik dat zeker doen, ja. En enkel volumes met dezelfde titel bij elkaar houden, en eventuele oneshots en/of special issues daar proberen inpassen.
Geplaatst op 04/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 04/08/2010
Ik tel de pagina's altijd na voordat ik de comic toevoeg en soms zijn het 36 pagina's, want dan zitten er meer reclame pagina's tussen.

Groet,

Paul
Geplaatst op 04/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 04/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Tel je de coverpagina's mee? Het is de bedoeling dat we het aantal pagina's van de inhoud van een strip tonen/tellen. Met andere woorden alles tussen voor en achtercover, maar binnen- en buitenzijde van de covers dus niet meegerekend.
Geplaatst op 04/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 04/08/2010
Ja, dan tel ik verkeerd, dan doe ik het de volgende keer zoals jij zegt. Bedankt!
Geplaatst op 05/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 05/08/2010
reactie op wat er geschreven was in de thread "originele Engelstalige reeks gewist omdat de Franse vertaling er al in stond", maar aangezien het over Star Wars gaat, hou ik liever alle info op 1 plaats...

Ik had eergisteren een takenlijstje gemaakt met wat er nog te doen was van Star Wars (reeksen aanvullen, nieuwe reeksen, ...). Kwestie van het wat makkelijker te maken ... Het is nog niet volledig hoor. Maar als iemand zin heeft, kan hij/zij misschien al beginnen? Misschien dan melden met wat je bezig bent zodat niet iedereen tegelijk met hetzelfde bezig is.

star wars x-wing rogue squadron (+ rogue leader)
vector (cycli)
underworld
thrawn trilogy
protocol offensive (cover)
old republic: toevoegen special edition comic-con
The last command nieuwe reeks
the force unleashed: ISBN
the clone wars: splitsen? + extra reeksen
shadow of the empire - revolution: nieuwe reeks
rookies: nieuwe reeks
jedi academy: leviathan: nieuwe reeks
Geplaatst op 06/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 06/08/2010
ik heb ze bijna allemaal

sommige die je hier noemt, moet ik nog toevoegen, enkele die jij noemt staan er al in,
ik voeg ze in chronologische volgorde toe dat heb je waarschijnlijk wel gemerkt
even geduld dus a.u.b. en dan doe ik het voor je en anders voeg ze zelf toe

ik heb gemerkt dat mijn gescande covers niet worden toegevoegd, zijn jullie niet tevreden over de kwaliteit van mijn gescande covers?

de titel van de reeks Mara Jade - By The Emporer's Hand is verkeerd overgetypt, dit moet zijn: Mara Jade - By The Emperor's Hand

en de reeks die jij noemt is niet Star Wars - Shadows of the Empire - Revolution, maar: Star Wars - Shadows of the Empire - Evolution (lees de cover, als je me niet gelooft!)
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 09/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Je bijdragen hebben zo goed als nooit een cover. Als jij beweert dat je die covers wel toevoegt, zijn ze waarschijnlijk veel te groot. (zie mijn FAQ, onderdeel over de covers)

En titels worden nooit overgetikt, als ze er fout staan, is het waarschijnlijk omdat jij ze zo ingegeven hebt... (en de mod die goedkeurde, de tikfout niet opmerkte...) :)
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/08/2010
Crew
Avatar T.I.A
3657
Aangepast, bedankt voor het te melden :)

Let erop dat je # niet vergeet te zetten bij een titel.
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 09/08/2010
Origineel geplaatst door Dreamchild
ik heb ze bijna allemaal

sommige die je hier noemt, moet ik nog toevoegen, enkele die jij noemt staan er al in,
ik voeg ze in chronologische volgorde toe dat heb je waarschijnlijk wel gemerkt
even geduld dus a.u.b. en dan doe ik het voor je en anders voeg ze zelf toe


Geen probleem, graag zelfs!
Heb dat lijstje maar opgesteld op basis van een comicdatabase hoor. Zelf heb ik geen enkele Star Wars-comic.

Origineel geplaatst door Dreamchild

en de reeks die jij noemt is niet Star Wars - Shadows of the Empire - Revolution, maar: Star Wars - Shadows of the Empire - Evolution (lees de cover, als je me niet gelooft!)


Ik geloof je ik geloof je, is een tikfout van mij
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 10/08/2010
Origineel geplaatst door Dreamchild

ik heb gemerkt dat mijn gescande covers niet worden toegevoegd, zijn jullie niet tevreden over de kwaliteit van mijn gescande covers?


Kan je eens controleren hoe hoog je dpi-setting staat?
Heb het zelf gemerkt dat mijn dpi te hoog was: 200 of zelfs 300, met als gevolg dat ik soms tot 40 MB voor een jpeg had (+ nog extra scan settings voor meer details...). Dat raakt nooit op de site want té zwaar.
In feite is 70-80 dpi genoeg. Zelf heb ik nu 100 dpi, en dat geeft redelijk goeie resultaten met een aanvaardbaar aantal bytes...

Edit: met dank aan Pepzaza voor de tip trouwens...
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 10/08/2010
Crew
Avatar woelfie
4172
ik scan altijd op 200 dpi, dan wel met jpeg compressie.
Het origineel hou ik op groot formaat (je weet nooit dat deze site ooit grote covers toelaat), een copie verklein ik naar 400-500 pixels hoog. Dat is ruim genoeg voor deze site, met toch een relatief kleine bestandsgrootte.

Nog een opmerking: de site aanvaard enkel afbeeldingen op jpg formaat, dus als je ongecomprimeerde beelden gebruikt in bv bmp, worden die niet opgenomen.
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 10/08/2010
Zelfs met 100 dpi zijn alle details heel duidelijk hoor, zelfs op groot formaat.
En als er ooit grote covers komen, zal dat waarschijnlijk max. 400 à 500 pixels zijn.
Dat lijkt zowat de standaard op de meeste andere DB's.
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 10/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Dat ga ik inderdaad zo op 500px ofzo limiteren, da's goot genoeg om een goed idee te hebben van hoe hij er uit ziet.
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/08/2010
En als de de werkelijke A4-grootte neemt, moet je al 2 schermen boveneen zetten om de strip volledig te zien...

Amai, wat gaat dat niet zijn voor strips uit de K2-reeks van Sherpa
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 10/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Lol :)
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/08/2010
Crew
Avatar woelfie
4172
Juist, maar van een grote scan kunt ge gerust een stukske uitknippen voor een afbeelding bij de reeks (zie bijvoorbeeld hier), of om een banner te maken.
Het logo zelf, daar begin ik op 600 dpi, da's makkelijker om te retoucheren.

Over banners gesproken, Surya, heb ik recent niet nog een reeks toegestuurd ?
Ik zal dat nog proberen voor mijn verlof goed te maken, met het risico dat het te moeilijk is en er geen hulplijn beschikbaar is.:D
Geplaatst op 10/08/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 10/08/2010
Luitjes, nogmaals, bedankt! ik heb ook een probleem met het formaat, want ik scan ook altijd op 200dpi, maar ik weet niet hoe ik ze moet omzetten naar groter. En als ik de scaninstellingen verander, dan kan dat misschien wel, maar dan worden de bestanden heel groot. Ik probeer de randjes zo goed mogelijk bij te snijden, maar dan worden ze toch niet geaccepteerd, ik blijf ermee experimenteren!
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 11/08/2010
Ik zal vanavond proberen de scaninstellingen op 150 pixels breed te zetten zoals in de FAQ staat. En maakt de resolutie dan niet uit?

Ik gebruik in ieder geval altijd jpg, dus dat moet goed zijn.
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 11/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Origineel geplaatst door Dreamchild
Ik zal vanavond proberen de scaninstellingen op 150 pixels breed te zetten zoals in de FAQ staat. En maakt de resolutie dan niet uit?

Ik gebruik in ieder geval altijd jpg, dus dat moet goed zijn.

Liever iets meer (200px ofzo), dan treedt het resize script in actie, met kleinere bestanden tot gevolg :)
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/08/2010
Het probleem als je kleine afbeeldingen inscant is dat je riskeert alles opnieuw te moeten inscannen wanneer we met grotere afbeeldingen beginnen te werken ;)
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 11/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
That be true. Hou er een bij van maximaal 1024 hoog of breed, dat zal RUIM voldoende zijn :)
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/08/2010
true... true,

dat ga ik proberen!
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 11/08/2010
Ik heb geprobeerd toe te voegen:

de cover van Star Wars: Return of the Jedi (Marvel Super Special).

de scan is 200 pixels

3247 x 4314 is dat goed of is dat weer te groot?

ik heb 'm een beetje bijgesneden,

maar ik zie nog niets verschijnen of duur dat een tijdje?
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 11/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Als hij 3247 x 4314, is hij geen 200 pixels maar 3247 x 4314 pixels. Ik denk dat je pixels en DPI verward. Je moet die 3247 x 4314 verkleinen naar 200 pixels breed.
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/08/2010
Crew
Avatar cuppenh
1519
@ Dreamchild:

Je hoeft niet per sé de instellingen van je scanner aan te passen. Je kan de afmetingen van de scan achteraf ook nog resizen met dit en dat dan weer gebruiken als cover-invoer.
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 11/08/2010
never mind, ik zie nu wat je bedoelt

het zou nu moeten werken

ik heb de scaninstellingen op slot gezet op ongeveer 200cm breed

check de strip: Star Wars: Return of the Jedi INT1

covers zijn respectievelijk 217 en 203cm breed
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 11/08/2010
niet cm, pixels bedoel ik natuurlijk!
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 11/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
Die covers zijn in elk geval goed doorgekomen nu.
Geplaatst op 11/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 11/08/2010
Het was me opgevallen dat de Franstalige reeksen van Star Wars door uitgeverij Delcourt waren samengevoegd met de originele Engelstalige reeksen. Dit is het geval bij Star Wars: Knights of the Old Republic en Star Wars: Legacy.

Ik vind het een beetje storend dat de Franstalige titel van de Paperbacks bovenop staat. Is het niet beter om de Franstalige reeksen gescheiden te houden van de originele Engelstalige reeksen zoals ook het geval is bij Star Wars: X-Wing Rogue Squadron en Star Wars: X-Wing Rogue Squadron (Delcourt)?

Anders is het inconsequent.
Geplaatst op 13/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 13/08/2010
Crew
Avatar Veter
7877
De Star Wars: X-Wing Rogue Squadron van Delcourt is een andere reeks dan de Engelse (ik heb nog niet kunnen achterhalen wat ze daar precies bundelen), vandaar dat ze apart staan.
Mocht toch blijken dat het over dezelfde albums gaat, dan worden ze ook samengevoegd.
De andere reeksen zijn dezelfde en staan dus samen.


Allicht komt er later een mogelijkheid dat je kan kiezen welke taal je ziet. Voorlopig komt Frans vóór Engels, en Nederlands vóór Frans.
Geplaatst op 13/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Origineel geplaatst door Veter
Allicht komt er later een mogelijkheid dat je kan kiezen welke taal je ziet.

Zo is dat

Origineel geplaatst door Veter
Voorlopig komt Frans vóór Engels, en Nederlands vóór Frans.

Zo is dat
Geplaatst op 13/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/08/2010
ja, ik begrijp wat je bedoelt of de inhoud op hetzelfde neerkomt en dan voeg je ze samen als alternatieve ingave

en dat je bv. de taal die je als eerste wilt zien kan kiezen in je profiel

allemaal heel internationaal verantwoord!
Geplaatst op 13/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 13/08/2010
Crew
Avatar Surya
13288
Origineel geplaatst door Dreamchild
en dat je bv. de taal die je als eerste wilt zien kan kiezen in je profiel

Dat komt inderdaad ooit
Geplaatst op 13/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/08/2010