Tweetbutton: nieuw op bepaalde paginas

Crew
Avatar Surya
13261
Omdat Twitter nu eenmaal alomtegenwoordig is, doet stripinfo.be meer dan gewoon zelf Twitteren. We geven jou zeer eenvoudig de mogelijkheid om je favoriete onderdelen van de site met jouw followers te delen door een Tweet button aan te bieden om bepaalde paginas. Door een eenvoudige klik op de Tweet button, kan je recensies, reeksen of strips die je de moeite vindt delen. Je kan uiteraard kort je mening of reden van het delen vermelden bij de Tweet.

Veel tweet plezier!
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/08/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Zonder twijfel een aanpassing die de populariteit van Stripinfo ten goede zal komen. Echter (nog) niet aan mij besteed...
Kan je enige impact van die knop nagaan? Zou wel leuk zijn om te vernemen hoeveel tweets en zo dat genereert.
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 15/08/2010
Origineel geplaatst door Iyo74
Zonder twijfel een aanpassing die de populariteit van Stripinfo ten goede zal komen. Echter (nog) niet aan mij besteed...
Kan je enige impact van die knop nagaan? Zou wel leuk zijn om te vernemen hoeveel tweets en zo dat genereert.


Mooie toevoeging en goede suggestie!
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 15/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Er staat een countertje naast, maar ik heb gemerkt dat 't niet onmiddelijk geupdate wordt.
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/08/2010