PayPal doneren

Crew
Avatar Surya
13261
stripinfo.be is gratis en zal dat ook altijd blijven. Toch zijn er mensen die graag een bijdrage willen leveren aan het voorbestaan van de site. Daarom is er nu een PayPal knop om te doneren onder het navigatie menu geplaatst.

We willen hoegenaamd niet dat iemand zich ook maar tot iets verplicht voelt, maar alle bijdragen zijn welkom, hoe klein ook. De site heeft nog nooit een cent opgebracht en zal dat vermoedelijk ook nooit doen, dat is immers de opzet niet.
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/08/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Goed initiatief Surya. Alle beetjes kunnen helpen. :)
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 14/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Was het al heel lang van plan, en 't was echt niet veel werk, maar ik dacht er enkel op de verkeerde momenten aan :)

De eerste gift is al binnen, bedankt!
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/08/2010
(y)De site is zo goed dat er wel af en toe eens een paypal kan gezonden worden :))

Van alle initiatieven die ik ken is "stripinfo" toch wel de top :] :] :] :] :]

Alleen was het wel 'even' schrikken op 1 april. Stel je voor ?( :(

Gelukkig was de datum goed gekozen. X(

Intussen doe wel en zie niet om (alleen als U een strip zijt vergeten, dan wel omzien) ;(
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
sakula3694
Geplaatst op 14/08/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Over PayPal wil ik me al een tijdje informeren (zeker nu met m'n Android-media-speler). Handige toevoeging voor iedereen die een bijdrage wil storten. Hopelijk heeft het wat succes en geraakt Surya gauw uit de kosten.
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 15/08/2010
Misschien wat ouderwets, maar waarom maak je ook geen keuze met een traditionele ouderwetse overschrijving ?

Je zou trouwens vip-members kunnen maken, die dan bv. 5 of 10 euro per jaar betalen en dan een paar extrakes hebben. Bv. een eigen profielblad met foto, wat info, waar je eventueel wat namen van strips op kan zetten die je te koop zet of juist zoekt, ... ( is maar een idee hé )
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 15/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Centauri167
Misschien wat ouderwets, maar waarom maak je ook geen keuze met een traditionele ouderwetse overschrijving ?

Als je dat prefereerd, mag je me steeds om m'n bankrekening vragen via PM hoor :)

Origineel geplaatst door Centauri167
Je zou trouwens vip-members kunnen maken, die dan bv. 5 of 10 euro per jaar betalen en dan een paar extrakes hebben. Bv. een eigen profielblad met foto, wat info, waar je eventueel wat namen van strips op kan zetten die je te koop zet of juist zoekt, ... ( is maar een idee hé )

Ik ga in de toekomst inderdaad wat extra's geven, maar wat presies, daar ben ik nog niet aan uit. En ik moet ook de tijd vinden het allemaal te programmeren.
Een marktplaats komt er zowiezo, voor iedereen, geheel gratis!
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/08/2010
'k wil je anders wel in natura betalen.

Voor je je wat in je hoofd haalt: ik bedoel in strips hé!
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 15/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Da's vriendelijk hoor, maar ik geraak nu al niet door mijn leesachterstand, en 't is niet dat ik zo ongelofelijk veel bijkoop :)
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2010
Avatar rubgun1
34
Doneren lijkt een goed initiatief, zeker als je nagaat wat het allemaal kost om een site als stripinfo.be levend te houden. Maar zomaar geven, vind ik toch moeilijk "verkoopbaar". Iets extra zou inderdaad een leuk alternatief zijn. Al was het maar dat onder je gebruikersnaam een vermelding komt als "sponsor". Verschillende fora doen dit al.
Ik kijk er naar uit om te zien wat dit wordt.

Rubgun1
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
rubgun1
Geplaatst op 16/08/2010
Origineel geplaatst door rubgun1
Doneren lijkt een goed initiatief, zeker als je nagaat wat het allemaal kost om een site als stripinfo.be levend te houden. Maar zomaar geven, vind ik toch moeilijk "verkoopbaar". Iets extra zou inderdaad een leuk alternatief zijn. Al was het maar dat onder je gebruikersnaam een vermelding komt als "sponsor". Verschillende fora doen dit al.
Ik kijk er naar uit om te zien wat dit wordt.

Rubgun1


Inderdaad, als is het maar een vermelding op de home page met de steunende leden, of ...
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 16/08/2010
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door Centauri167
Origineel geplaatst door rubgun1
Doneren lijkt een goed initiatief, zeker als je nagaat wat het allemaal kost om een site als stripinfo.be levend te houden. Maar zomaar geven, vind ik toch moeilijk "verkoopbaar". Iets extra zou inderdaad een leuk alternatief zijn. Al was het maar dat onder je gebruikersnaam een vermelding komt als "sponsor". Verschillende fora doen dit al.
Ik kijk er naar uit om te zien wat dit wordt.

Rubgun1


Inderdaad, als is het maar een vermelding op de home page met de steunende leden, of ...


In zoiets kan ik me ook wel vinden. Al zou ik weer geen specifieke vermelding op de homepage hoeven met de namen van ondersteunende leden. Doneren moet je in alle anonimiteit kunnen doen...
Geplaatst op 17/08/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 17/08/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Is dit fiscaal aftrekbaar?
:D
Geplaatst op 09/09/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 09/09/2010