Reeks/strippagina: vernieuwd

Crew
Avatar Surya
13261
De reeks en strippagina's zijn geheel vernieuwd met het doel duidelijker en overzichtelijker te zijn. Naast de visuele aanpassingen, zijn er ook enkele bijkomende veranderingen:
- Recensies: in plaats van een link naar een overzicht, worden de recentste recensies nu in de grijze balk weergegeven. Op de reeks pagina zijn dit alle recensies van de reeks, op de strippagina enkel de recensies van de strip in kwestie.
- Forum: in plaats van een link naar een overzicht van onderwerpen over de reeks, worden de recentste onderwerpen nu in de grijze balk weergegeven
- Auteurs: omdat de lijst met deelnemende auteurs bij sommige reeksen bijzonder lang is, wordt het overzicht nu gelimiteerd op 10 auteurs. De andere auteurs worden echter meteen zichtbaar als over de lijst bewogen wordt met de muis.
- Uitgevers: Ook deze zijn nu gelimiteerd op 10 meteen zichtbare uitgevers, de overige worden zichtbaar door middel van de muis.
- Bij elke uitgave wordt weergegeven hoeveel gebruikers deze bezitten, willen, gelezen hebben of aanbieden.
- De opties "Andere uitgave toevoegen" en "Cover toevoegen" zijn naar het "Aanpassen" menu verhuisd.

Hopelijk kunnen jullie de nieuwe look apprecieren. Moesten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan horen wij die graag.
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2010
Was even schrikken, had dit bericht nog niet gelezen.
Zal weer even wennen worden, vond de oude leuker ogen, maar eenmaal dit gewoon, zal het dan wel beter zijn zeker.
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 16/08/2010
Crew
Avatar Project_Z
1156
Nice :D

Origineel geplaatst door Surya
- Auteurs: omdat de lijst met deelnemende auteurs bij sommige reeksen bijzonder lang is, wordt het overzicht nu gelimiteerd op 10 auteurs. De andere auteurs worden echter meteen zichtbaar als over de lijst bewogen wordt met de muis.

Is het mogelijk om in het gelimiteerde lijstje de top10 van de auteurs te zetten? Dus de 10 auteurs die aan de meeste albums/comics meegewerkt hebben...
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 16/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Dat heb ik overwogen en zal ik misschien nog doen, maar 't was nu al veel werk :)
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Origineel geplaatst door Surya
Dat heb ik overwogen en zal ik misschien nog doen, maar 't was nu al veel werk :)

Dat kan ik geloven! Wat een veranderingen!
Wat de verkorte lijsten betreft: ik ga er van uit dat veel mensen deze post niet lezen en dus niet weten dat de lijsten van auteurs en uitgevers langer worden bij mouse-over. Zou het niet duidelijker zijn om een klein pijltje naar beneden te plaatsen indien de lijst langer is dan ze getoond wordt?
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 16/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Had ik ook al zitten denken. Da's voor binnenkort :)
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
De ingekorte lijstjes van auteurs en uitgevers worden nu zo gesorteerd zodat de belangrijkste eerst worden getoond.
Geplaatst op 12/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/09/2010
Crew
Avatar woelfie
4108
super !
Geplaatst op 12/09/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 12/09/2010