RE: Gebruikers paginas: meer informatie

iK HEB ME NET ALS NIEUW MEMBER AANGEMELD. IK BEGRIJP DAT IK NU MIJN COLLECTIE IN KAN GAAN VOEREN. MAAR ALS IK BIJVOORBEELD IETS WIL KOPEN OF VERKOPEN HOE DOE IK DAT?
IK ZIE GEEN PRIJZEN STAAN.
OOK IS HET ME NIET DUIDELIJK HOE EN WAAROMJE MOET STEMMEN OP EEN UITGAVE.
WAAR VIND IK EEN HANDLEIDING VOOR DEZE WEBSITE

ASTRID BOS
Geplaatst op 29/08/2010 Citeren
Avatar
astridbos
Geplaatst op 29/08/2010
Crew
Avatar Surya
13273
Welkom Astrid Bos

De handleiding is helaas iets dat a) dringend nodig is en b) er niet van komt. Misschien moeten we er eens een community efford van maken waarbij de regulars hier er samen aan werken

Enkele antwoorden op je vragen

1) kopen of verkopen is iets voor de marktplaats, en die is helaas nog niet klaar. Da's iets voor de toekomst (niet te ver, hoop ik!)
Je kan in je collectie al aanduiden welke albums je wil of welke je in de aanbieding hebt, maar daar wordt verder nog niets mee gedaan. Dat komt dus nog.

2) stemmen op uitgaves is een optie, geen verplichting. We moedigen gebruikers echter aan om de optie te gebruiken.
Hier http://stripinfo.be/stats.php kan je een overzicht van beste strips zien. De score van die strips wordt bepaald door de scores die de gebruikers aan deze strips hebben gegeven. Hoe meer mensen hun stem uitbrachten, hoe representatiever.
Als je dus een album hebt gelezen, surf dan naar de pagina van het album en klik op de knop 'Toevoegen' met het icoontje met de strips in de doos en vink gelezen aan samen met eventuele andere gegevens die je wil aanduiden. Zo kan je ook aangeven hoeveel je voor het album betaalde indien je het kocht. Je kan daar dus ook een score ingeven, als je dat wil. Scores worden op een schaal van 1/10 tot 10/10 gegeven. Als je met je muis over het score vakje beweegt, zal je trouwens hints zien over welke scores we aanraden.

Als je nog vragen hebt, laat dan maar weten

Nog een kleinigheid: gelieve niet in hoofdletters te typen. Dat is code voor roepen, en da's niet zo beleefd in een gewone conversatie ;)
Geplaatst op 29/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/08/2010
Welkom op de website, Astrid!

Surya, als je nog vrijwiliigers zoekt voor de handleiding, count me in!
Geplaatst op 29/08/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 29/08/2010