hallo en vraagje over reeksen volgen

Allereerst bedankt voor deze héél handige site.
Ik ben mijn collectieken aan het invoeren.. nog wel een wat "click cklick" te gaan :)


Ik heb wel een vraagje, is het mogelijk een reeks te "volgen"?
aka als je een reeks hebt en er word een nieuw deel toegevoegd kan dit deel dan bvb automatisch aan je "Verlanglijst" in je collectie toegevoegd worden ?

Ik vind niet hoe je dit kan instellen (als het bestaat).

Indien dit niet mogelijk is, hoe hou je dan best in de gaten dat er een nieuw deel uitkomt?

alvast bedankt!
Geplaatst op 19/12/2010 Citeren
Avatar
polossatik
Geplaatst op 19/12/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Dat is nog niet mogelijk, ik heb wel al ideeën over hoe ik het ga doen, maar het ontbreekt me momenteel de tijd om aan de site verder te werken
Geplaatst op 19/12/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 19/12/2010
Om te volgens welke nieuwe strip verschenen is kun je eens kijken op de site van de stripspeciaalzaak. www.stripspeciaalzaak.be daar staan alle strips op die uitkomen met een heleboel andere gegevens en je kan je daar aanmelden voor de nieuwsbrief die wekelijks verschijnt De papieren versie verschijnt helaas niet meer.

Verder kan je regelmatig op deze site kijken en dan bij de update's van de reeksen op de homepage klkken.

succes verder met aanvinken van je verzameling en welkom hier.
Geplaatst op 21/12/2010 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 21/12/2010
Ook op onze Stripinfo site vind je een overzicht van de recente uitgaves: http://www.stripinfo.be/verschenen.php
Geplaatst op 21/12/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 21/12/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Ons overzicht wordt trouwens elke dag geupdated (voor zover er nieuws is), dat van de SSZ maar 1x per week. Wat niet af doet aan de kwaliteit van hun werk natuurlijk!
Geplaatst op 21/12/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 21/12/2010