Conan

Crew
Avatar Iyo74
6897
Ik ben net begonnen aan het toevoegen van de reeks "Conan de Barbaar".
Van bij het begin dook het eerste probleem op: wat is nu de eigenlijke titel van deze reeks? Is dat "Conan de barbaar" (zoals ZD vermeldt), "Het bloedige zwaard van Conan de barbaar" zoals het staat op elke voorbladzijde (maar dan met enkel Conan in het groot, en de rest zo een beetje als 'randtekst'), gewoon "Conan" of, zoals het staat op de rug van de strips "Het bloedige zwaard van Conan"?
Ik weet het niet meer zulle! Iemand die kan helpen?
Geplaatst op 02/10/2006 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 02/10/2006
Crew
Avatar Surya
13264
Blijkbaar is de reekstitel toch "Het bloedige zwaard van Conan de Barbaar". We zullen een alternatieve titel toevoegen die gewoon "Conan de Barbaar" zegt, zodat de reeks ook zo terug te vinden is...
Geplaatst op 02/10/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/10/2006
Ik ben reeds ettelijke keren op dit soort problemen gestoten, maar ik moet zeggen dat de mogelijkheid van een 'alternatieve titel' een zeer grote stap is de goede richting is. Met wat gezond verstand kunnen de meeste (misschien alle) moeilijkheden uit de weg worden geruimd.
Mijn complimenten.
Geplaatst op 02/10/2006 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 02/10/2006
Crew
Avatar fluiten
7767
Dan kan deze misschien ook toegepast worden voor "tekenaar van Asterix de Galliër Uderzo in beeld gebracht door zijn vrienden, De" (Zie nog toe te voegen strips.)?

Ik heb deze nog altijd niet toegelaten omdat ik niet goed wist waar deze thuishoort. Dus als iemand zicht geroepen voelt.... (net als Asterix verovert Rome (bijlage bij PEP). Daar weet ik ook niet echt waaronder dat die te plaatsen valt en met welk nummer).
Geplaatst op 03/10/2006 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 03/10/2006
Crew
Avatar Surya
13264
Wat zou je daar als alternatieve titel voor geven. Dat is toch de naam van die strip? Of zou je er ook gewoon Uderzo aan toevoegen omdat dat in het groot op de cover staat? Mij goed
Geplaatst op 03/10/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/10/2006