Stopgezet

Avatar Rutger
763
Damnit... daar baal ik dan weer van. Op de website van SSZ laten ze vanochtend weten dat deze serie wordt stopgezet en de laatste 2 delen van het vierluik niet zullen worden vertaald.

Zit je weer met twee delen van een serie die nooit zal worden afgerond. 'T is niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn vrees ik. Maar ik vind het zo'n lezersbedrog door een serie ineens stop te zetten. Ja ok... al moet je nog 20 delen van een al slechtverkopende serie dan begrijp ik daar de bedrijfseconomische kant ook wel van als je daar de stekker uit trekt. Maar kom op zeg... nog 2 delen in dit geval. Al draai je op zijn minst break-even ben je dat gewoon aan je lezers verplicht om dit netjes af te ronden.

Dit alles doet me weer aan de duistere dagen van uitgeverij Talent denken. Die liet je uiteindelijk ook zitten met allemaal onafgeronde series. Beetje somber wellicht maar dit soort praktijken neemt mij 't plezier behoorlijk weg van alles wat met strips te doen heeft...
Geplaatst op 21/03/2011 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 21/03/2011
Lees ik er nu over, of staat er niet bij over welke serie het juist gaat ?
Geplaatst op 21/03/2011 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 21/03/2011
't gaat over de droom van Jeruzalem, maar het is ambetant dat je daarvoor naar het onderwerp moet gaan kijken op een hoger niveau op het forum (rubriek Reeksen).
Geplaatst op 21/03/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 21/03/2011
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
't gaat over de droom van Jeruzalem, maar het is ambetant dat je daarvoor naar het onderwerp moet gaan kijken op een hoger niveau op het forum (rubriek Reeksen).

Dat wordt gefixt, van zodra ik eens dat nieuwe forum kan maken. Maar momenteel heb ik andere prioriteiten in mijn leven :(
Geplaatst op 21/03/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 21/03/2011
Hola, afgaande op het emoticon, zijn het niet zulke leuke prioriteiten.
Geplaatst op 21/03/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 21/03/2011
Crew
Avatar Veter
7839
Geplaatst op 21/03/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/03/2011