wat te doen met volgende boekjes ?

Crew
Avatar Project_Z
1156
Wolverine: The Reckoning
Deze bundel bevat comics van zowel van Wolverine: Origins (#46-50) als (Dark) Wolverine (#C85-C87)...
Bij welke reeks te plaatsen en welke nummering?

Women of Marvel TPB volume 1 & volume 2
Deze bundels bevatten oude comics uit verschillende reeksen waarin een dame van Marvel de hoofdrol in speelt...
Er is deze reeks, maar dat is een recente reeks... Ik zou zeggen dat de bundels hier in thuis horen, maar welke nummering moeten die dan hebben ?

(X-Factor) Madrox: Multiple choice
Nieuwe reeks aanmaken veronderstel ik... ik vind 'm niet zo direct... 't verwondert me dat die er nog niet instaat...

Road to War of Kings staat er ook nog niet in... Nieuwe reeks aanmaken of op één of andere manier nog bij War of Kings toevoegen...
Geplaatst op 24/05/2011 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 24/05/2011
Crew
Avatar Project_Z
1156
nie allemaal tegelijk, hè... :D
Geplaatst op 25/05/2011 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 25/05/2011
Wolverine: The Reckoning
Ik zou die bij Wolverine Origins onderbrengen. Op verscheidene sites staat die geboekstaafd als nummer 9 in de reeks trades van Origins.
We zullen dan wel linken toevoegen bij de goedkeuring en de cyclus zetten bij de overeenkomende losse issues. Enig idee welke volgorde?
Geplaatst op 25/05/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/05/2011
Road to war of kings:
Best opnemen als aparte reeks (War of kings: Road to War of Kings), again, we zullen de linken naar de andere reeksen toevoegen + weetje om te zeggen dat die dient aanloop naar de eigenlijke serie.
Geplaatst op 25/05/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/05/2011
Women of marvel 1 en 2: kan perfect in de reeks die al op de site staat. Ik zal de huidige 2 issues een voorvoegsel geven.
Geplaatst op 25/05/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/05/2011
madrox multiple choice is blijkbaar een bundeling van 5 deeltjes die in een recente reeks verschenen zijn => opnemen als bundeling in die reeks zou ik zeggen (en de losse deeltjes ook).

Ik vind wel 2 covers: een zonder en een met X-factor erop. Die met X-factor kan dan als alternatieve uitgave, met misschien X-Factor - Madrox: Multiple choice als titel?



pffff, Marvel is toch wel wreed ingewikkeld. Geeft mij maar een simpele alternative comic zulle...
Geplaatst op 25/05/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/05/2011
Crew
Avatar Project_Z
1156
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Wolverine: The Reckoning
Ik zou die bij Wolverine Origins onderbrengen. Op verscheidene sites staat die geboekstaafd als nummer 9 in de reeks trades van Origins.
OK !

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Road to war of kings:
Best opnemen als aparte reeks (War of kings: Road to War of Kings), again, we zullen de linken naar de andere reeksen toevoegen + weetje om te zeggen dat die dient aanloop naar de eigenlijke serie.
OK !

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
madrox multiple choice is blijkbaar een bundeling van 5 deeltjes die in een recente reeks verschenen zijn => opnemen als bundeling in die reeks zou ik zeggen (en de losse deeltjes ook).
Ik vind wel 2 covers: een zonder en een met X-factor erop. Die met X-factor kan dan als alternatieve uitgave, met misschien X-Factor - Madrox: Multiple choice als titel?
OK !

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Women of marvel 1 en 2: kan perfect in de reeks die al op de site staat. Ik zal de huidige 2 issues een voorvoegsel geven.
Komt ook nog in orde !

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
pffff, Marvel is toch wel wreed ingewikkeld. Geeft mij maar een simpele alternative comic zulle...
:D
Geplaatst op 26/05/2011 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 26/05/2011
Crew
Avatar Project_Z
1156
Origineel geplaatst door Project_Z
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Women of marvel 1 en 2: kan perfect in de reeks die al op de site staat. Ik zal de huidige 2 issues een voorvoegsel geven.
Komt ook nog in orde !
OK !
nu moet nog iemand dat allemaal goedkeuren...
Uncanny X-Men INT OM2 X-Men Omnibus 2 heb ik ook toegevoegd (gisteren of eergisteren, ik weet 't nie meer), maar is nog niet verschenen...
Geplaatst op 26/05/2011 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 26/05/2011
je bent niet de enige vlijtige persoon, woelfie en JanLaloux zijn ook goed bezig...
Geplaatst op 26/05/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/05/2011
Crew
Avatar Project_Z
1156
dat weet ik wel... 8)
Geplaatst op 26/05/2011 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 26/05/2011